צור קשר עם בית העסק
אהבו
0
אהבתם את העסק?
לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
20 מתוך 100
תלמדו מהסיפור שלנו, ומעוד כמה מקרים שקראנו באינטרנט מאוחר מדי, אחרי שכבר סגרנו עסקה והתאכזבנו.
בחול המועד פסח (סוף חודש מרץ) הזמנו ספה מהחברה והובטח לנו זמן אספקה של 6 שבועות. גיא, המוכר שהזדהה כבנו של מנהל המפעל, היה אדיב מאוד והיינו מרוצים מההזמנה והמחיר הנוח.
אותם 6 שבועות עברו ולא קיבלנו את המוצר, אף לא יצרו איתנו קשר מהחברה, מובן שלא הודיעו לנו על מועד אספקה חדש. התחלנו להתקשר ולנסות לברר מה קורה. היה מאוד קשה לתפוס את שירות הלקוחות בטלפון. מכתבים ופקסים לא הניבו תשובה, ודואר רשום ששלחנו לחנות החברה חזר אלינו. כשנסענו ל"מרכז הריהוט" בראשון לציון גילינו שהחנות נסגרה. כל זה הגביר את החשש שלנו שלא נקבל כלל את המוצר.
במשך חודשיים וחצי רדפנו אחרי נציגי החברה שסיפרו לנו "סיפורי בדים", ודחו את מועד האספקה בכל פעם בעוד שבוע-שבועיים, בתירוצים שונים.
בעזרתה של מנהלת "מרכז הריהוט" הבנו קצת יותר את המצב, ונסענו למפעל עצמו בצומת כנות לראות אם הוא קיים בכלל.
בסוף יולי התקשרו אלינו לראשונה והודיעו שהספה מוכנה. בפועל קיבלנו אותה רק בערב ראש השנה (תחילת ספטמבר), אחרי עיכובים נוספים בהובלה.
נוסף על העיכוב של יותר מ-100 ימים, החששות שלנו והמאמצים הכבירים לברר מה עלה בגורל ההזמנה, הספה שקיבלנו לא תאמה את ההזמנה! הבד היה שונה והיו לא מעט פגמים בייצור.
לסיכום – תדעו עם מי אתם עלולים להסתבך בעסקה, בידי מי אתם מפקירים את כספכם ותקוותכם!
40 מתוך 100
לקראת לידת ילדינו השני הזמנו בתחילת מרץ כורסא שתשמש את אישתי להנקה ומיטה כדי לאפשר להורים שלנו לישון אצלינו ולעזור בטיפול.
הובטח לנו שההזמנה תסופק תוך 4-5 שבועות - כחודש לפני תאריך הלידה המתוכנן.
בגלל הרבה חגים שהיו באמצע ההזמנה התעכבה והובטח לנו מועד אספקה אחר.
גם 8 שבועות אחרי הזמן ההזמנה עדין לא הגיעה - בשלל תירוצים.
גם לאחר שכבר ילדנו (וילדנו באיחור של שבועיים כמעט), ההזמנה לא הגיעה והובטח לנו שוב ושוב כי הכל בסדר ושלא נדאג ושיש קצת עיכובים ובלבולים עם חלק מן ההזמנה (הכורסא מוכנה והמיטה לא)
בסוף החלטנו לפנות לחברת כרטיס האשראי כדי לראות מה אפשר לעשות - ואמרו לנו שהדבר היחיד זה לבטל רק חלק מהעסקה (כשל תמורה חלקי).
רק לאחר שהבהרנו לחנות כי אנחנו הולכים לבטל את העיסקה חד צדדית, לאסוף את הספה בעצמינו ולהשאיר להם את המיטה לעצמם אז הם התעוררו קצת וניסו לקדם את ההזמנה.
ההזמנה הגיעה רק שבועיים לאחר הלידה (כ-11 שבועות ממועד ההזמנה). מיותר לציין שגם לא הביאו לנו שום פיצוי על האיחור.
לכל אורך הדרך - להשיג את שירות הלקוחות שלהם היו פשוט זוועה. ברוב הפעמים לא היה מענה והגענו לפקס.
בפעמים הבודדות שהיה מענה לא ידעו לספק לנו תשובה טובה לגבי מועד המשלוח האמיתי וסיפקו לנו שלל תירוצים.