כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אייל לוי - קטע החברה למוסיקה

אייל לוי - קטע החברה למוסיקה

תקליטנים
94
99 מתוך 100
לפי 33 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Omer   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
את אייל אני מכיר מחנות התקלטים הישנה בקריות וכמובן מחנות GIORA records, ישר ידעתי שאייל יתקלט אצילנו! אחרי שיחה עם אייל גם זוגתי הבינה שהוא האיש הנכון.הכי מקסים שיש זרם איתנו עם הבקשות שלנו, היה אדיב וחם.הזכיר לנו שצריך לבחור שירים והכי חשוב! הרים את הרחבה באוויר, הייתה אנרגיה מטורפת!!!!!!!!הייתה חגיגה והמון בזכותו.
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אייל ניגן בחתונה של חברה, ואחרי שיחה ידענו שהוא הדיג'יי שלנו. בשיחה שלפני החתונה הרגשהו שהוא בראש שלנו ובחתונה עצמה זה הוכיח את עצמו- אייל מרגיש את הקהל, הצליח לשלב סגנונות שונים שגרמו לאורחים מכך הגילאים לרקוד, תוך כדי שהוא משלב את כל הבקשות שלנו בצורה מופלאה! ממליצה מכל הלב!
הצג עוד

Shimon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה חמה על אייל מהמקום בו החלטנו לקיים את החתונה. אייל היה מקסים כבר בשיחה הראשונה בטלפון. נפגשנו אצלו בחנות התקליטים שלו בתל אביב (ועל הדרך קנינו כמה תקליטים, מומלץ מאוד לבקר שם!). הוא קלט את הטעם שלנו מייד וניהלנו שיחה מהנה על מוסיקה. בפגישה שלפני החתונה הכנו לו פלייליסט עם שירים שאנחנו אוהבים והוא הבין בדיוק מה אנחנו רוצים ומה אנחנו לא רוצים שיושמע באירוע. בחתונה עצמה הבחירות של השירים על סמך הפגישות שלנו והפלייליסט היו מעולות! החל מקבלת הפנים עד הריקודים. הוא קלט לגמרי את הוייב של האורחים וכולם נהנו במשך כל האירוע. הוא ניגן רק שירים שאהבנו ברצף מעולה. כמה וכמה חברים ביקשו שנשמור את הפרטים שלו כדי שיוכלו ליצור איתו קשר כשזה יהיה רלוונטי להם (:
הצג עוד

Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אייל היה פשוט מדהים! הגענו אליו אחרי שתי חתונות של משפחה קרובה שבהן תיקלט. אייל קלט אותנו מהרגע הראשון, נענה לכל בקשה מוזיקלית וזרם איתנו לחלוטין. הוא קרא את הקהל בריקודים והקפיץ את כולם וגם תמיד דאג שאם חברים או משפחה מבקשים שיר זה יהיה באישורנו. מומלץ בחום
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאייל דרך חוויה מדהימה איתו בחתונה שהיינו אורחים בה. מהשיחה הראשונה איתנו הרגשנו שהוא מבין מה אנחנו מחפשים ושאין לנו מה להכביר במילים. אייל ארגן לנו מסיבה מדהימה. כל האורחים דיברו על כמה שהמוסיקה תאמה את האווירה.
הצג עוד

ronen   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מעבר לזה שהייתה לנו איתו כימיה מצויינת מהיום הראשון, ומעבר לזה שנהנינו מתהליך תכנון החתונה איתו, אייל הרים לנו מסיבה שנזכור לכל החיים!! קיבלנו מחמאות בלי סוף על המסיבה, ממליצים בחום!!
הצג עוד

Iris   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אז מה אפשר לאמר על דיג'יי שפשוט השאיר אותנו בלי מילים?! מושלם!! זרם איתנו בכל בקשה, הקפיץ את הרחבה, הדיג'יי הכי טוב שתוכלו לבחור. אם יש התלבטות קחו את אייל ולא תתחרטו!
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאייל דרך המון המלצות הוא הדייג'י הראשון שראינו ואחרי הפגישה איתו ביטלנו את כל שאר הפגישות! היה ברור לנו שהוא בדיוק מה שחיפשנו היה לנו מאוד חשוב שכולם ירקדו ושזה יהיה עיקר החתונה. ובדיוק כמו שרצינו אף אחדלא ישב בחתונה, הרחבה הייתה מפוצצת והמוזיקה הייתה מטורפת! ממליצה בחום!
הצג עוד

אלפי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
את אייל פגשנו בחתונה של חברים וישר ידענו שהוא יהיה הדי גיי שלנו בחתונה שלנו. כשאומרים שדיגיי זה אחד הבחירות החשובות ביותר בחתונה-צודקים! מעבר לזה שאייל בן אדם מדהים, קליל ושמתחברים אליו בקלות, הוא פשוט תותח! לאייל יש עמדת פטיפון שאיתה הוא עובד בקבלת פנים... סופר ייחודי וכל האורחים התלהבו. מעבר לזה, אייל ידע לקרא את הקהל ברחבה בצורה מדהימה ולמרות שהייתה לנו חתונה קטנה, אנשים לא הפסיקו לרקוד. ההתלהבות של האורחים מאייל בחתונה עצמה ואחריה פשוט אמרו הכל.. הבחירה המושלמת!
הצג עוד

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
הספק הכי מוצלח שבחרנו!!! מהרגע הראשון היה לנו ברור שנבחר בו!!! מהפגישה הראשונה בחנות תקליטים ישר זרם איתנו באותו הראש, דאג להכל וגם להוריד את הלחץ באותו יום. הגיע בקבלת פנים עם פטיפון שהלהיב את כולם ואחר כך ברחבה הקפיץ את כולם אפילו את המבוגרים עד השעות הקטנות!! איילי תודה רבה על אירוע מדהים ואין ספק שגרמת לנו נחת ואושר גדול😍😍😍😍
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up