כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
B4 מתחם שף לאירועים

B4 מתחם שף לאירועים

אולמות אירועים
טלפון:0723954445
94
99 מתוך 100
לפי 17 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Katerina   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חגגנו את החתונה שלנו ב B4 היה מצויין, מאוד נהינו, המקום הרמה גבוה, נעים, חמים וכייפי בהרגשה ויוקרתי וביתי באותה נשימה, האורחים לא הפסיקו לפרגן. ממצילה בחום!!!
הצג עוד

Moshe   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
חיפשנו לעשות חתונה קטנה במקום מיוחד, אינטימי וחמים. היינו במספר אולמות וכולם הציעו את הסטנדרט ולא נתנו הרגשה מיוחדת. רגע לפני שויתרנו על האירוע הגענו לאולם B4 שבהוד השרון ומיד ידענו שזה המקום שבו נתחתן. מהעיצוב הקסום והמזמין, דרך השירות המדהים שקיבלנו עד ליום החתונה וכמובן האוכל - מנות שף מיוחדות שכל האורחים לא מפסיקים לשבח. אופיר, ארטיום, קובי וכל הצוות תודה רבה לכם על אירוע מושלם , לא יכולנו לבקש יותר. משה ובת אל
הצג עוד

Ori   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אני לא יודע מאיפה להתחיל, חגגנו ברית ביום שלישי בערב, הכל היה מתוקתק מסודר נקי העיצוב של המקום מרהיב ביופיו, האוכל וואואואו המלצרים מתקתקים מנהל האירוע אלוף דאג להכל, אין לי איך להודות לכם אלא להמליץ לכל החברים שחייבים לעשות אירוע אצלכם. מה שבטוח אני בטוח יחזור אליכם!!!! תודה לאופיר ולכל הצוות המושלם של B4 אורי ועמית
הצג עוד

Elad   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
בשעה טובה אני והאישה החלטנו להתחתן. הלכנו לראות מגוון אולמות עד שהגענו לאולם B4 . בהתחלה כשנכנסנו , לא התרשמנו במיוחד ואז כשהזמינו אותנו באותו שבוע לראות אירוע , פשוט נדהמנו , התלהבנו מהאיכות סאונד , סגנון הגשה , והאוכל פשוט.. וואו !! . יום חמישי האחרון גם אנחנו התחתנו שם , היו לנו מעל 200 מוזמנים ולמרות שהמקום "נראה" קטן ,הוא הכיל את כל המוזמנים שלנו ללא בעיה כלל. המקומות ישיבה למעלה להיט , וניתן גם להושיב אנשים בחוץ... סתם כי בא לחבר'ה צעירים לא להיות דחוס בתוך אולם וצוות האולם תמיד זורם . החתונה שלנו היתה מושלמת מכל הבחינות, וזאת למרות שלא הצלחתי לשבור את הכוס בפעם הראשונה ועוד כל מיני בושות שעשיתי לעצמי.. האוכל (מומלץ במנות פתיחה סלומון ורביולי..) מדהים , הצוות נותן הרבה שקט במהלך האירוע , איכות מוזיקה ותאורה שלא ראיתי באף מקום אחר. שורה תחתונה : הגענו למצב בזכות האולם שכולם נהנו - אם זאת האחות של הסבתא ואם זה החברים של הכלה. פשוט מושלם!!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אתמול חגגתי אירוע בריתה במתחם B4 האירוע התנהל בצורה מקצועית!! הצוות,האכפתיות, השפע הלא נגמר!! וכל זה מתגמד מול האוכל הטרי טעים ומיוחד! שף עם קסם מיוחד!! התגובות לא מפסיקות להגיע מהאורחים!! כולם מדברים על הבשר הטרי והטעים השפע, החומוס האגדי!! הכל כל כך מיוחד וטעים ואפילו צורת ההגשה מיוחדת ויחודית!! תודה על אירוע מושלם ובלתי נשכח!!
הצג עוד

Dalit   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אני לא חושבת שיש מספיק תווים פה שיספיקו לכמות הדברים שהייתי רוצה להגיד לצוות המהמם שלנו בB4, אז מאיפה להתחיל??? ירדן, שלמה, אבי, יאנה !!!!! הייתם מדהימים מהרגע הראשון, הרגשנו אתכם בבית, קיבלתם אותי ואת עופרי אישתי!!! באהבה, בכיף בפירגון !!! אנחנו לא מפסיקות לקבל מחמאות על האוכל , על המקום, על היחס! היה לנו מדהים הכל! מהברכה המרגשת שהשארתם לנו בחדר "כלה כלה", ועד החזקת הידיים וההרגעה שניה לפני החופה! לא יכולנו לבקש יותר טובים מכם, באמת!!!!! תודה רבה על הכל, חשבתם על כל דבר ועשיתם לנו הרבה נחת, הכל תקתק כמו שעון ! אוהבות, וניפגש בברית\ה!!!!!
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
בתור זוג שנמצא בתחום האירועים כבר למעלה מעשור ידענו בדיוק איך אנו רוצים שהאירוע שלנו יראה, וברגע שנכנסנו לאולם ידענו כבר מהרגע הראשון שזה המקום בו נתחתן. שלמה ירדן ואבי הבעלים של המקום נותנים אווירה משפחתית חמה והרגשה של בית, הקפדה על הפרטים הקטנים דבר שהיה חשוב לנו מאוד הן מהניקיון של המקום והשירותים ועד הסאונד וההגברה ברמה מאוד מאוד גבוהה. גולת הכותרת של המקום הוא האוכל לא הפסקנו לקבל מחמאות מהאורחים על הרמה הגבוהה של המאכלים. הגיוון, צורת ההגשה, השפע והכי חשוב- הטעם. הכל היה פשוט מושלם. גם חברים שלנו שנחשבים כביקורתיים באוכל נתנו מחמאות בלי ששאלנו אפילו. מלבד הבעלים התרשמנו מצוות שנותן שירות וזמין לכל בעיה או עניין שעלה לנו ונפתר כאילו לא היה. באירוע שלנו היו כ250 מוזמנים. בדיוק מתאים למקום.. הרגשה ביתית, שכולם קרובים ומוכנסים יחד איתנו לחגוג ולשמוח. מאוד מרוצים.
הצג עוד

danna.hantz   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
80 מתוך 100
מקום מושלם לחתונה קטנה ורומנטית (היו לנו כ-180 אורחים וזה די נושק למקסימום שהגיוני להכניס למקום). התחתנו בצהרי יום שישי ביום חם למדי (28-30 מעלות), המקום בעיני הכי יפה ביום כשהוא מואר, החופה בחוץ מאוד רומנטית ויש הרגשה כזו של חו"ל. האולם הכי בולט באוכל המ-ט-ו-ר-ף של השף אבי שליסל (בעלי המקום) בטעימות תבינו כמה כישרון יש לאיש הזה, ובאירוע תראו שכולם יגיבו חזק מאוד לשפע האוכל, האיכות, המקוריות, היופי והייחודיות של המנות. אפילו הקינוחים שלרוב די מבאסים בחתונות כי הם פרווה - אבי הצליח לרקוח מתוקים בלתי מתפשרים שרק לקרוא את התיאור שלהם עושה חשק והטעם - וואו. מדובר בעסק משפחתי - וזה מאוד מורגש באהבה וההשקעה במקום ובנו כלקוחות. קיבלנו כל מה שרצינו, החל ממשקאות קיציים מיוחדים המוגשים לאורחים בקבלת הפנים ומנות ייחודיות רק באירוע שלנו. אבי ישב איתנו להרכיב תפריט בהמון אכפתיות והרבה טיפים ועצות, מה מתאים יחד ומה לא מתאים. בנוסף - אני טבעונית והאירוע לא היה טבעוני, ובטעימות דאגו שיהיה לי מה לאכול והכינו בצד מנות בלי מרכיבים מן החי במיוחד עבורי - אין דברים כאלה!! מנהל המקום שלמה עזר לנו וחיבר אותנו עם ספקים לאכוהול, דיג'יי ומעצבת, שמאוד אהבנו והיה מאוד מוצלח, ובכלל היה מאוד זמין לכל בקשה ושאלה. שלמה היה מאוד גמיש והלך לקראתנו - והכי חשוב, כשגילינו יומיים לפני האירוע שטעינו בחישוב ויש לנו אקסטרה 20% מהמוזמנים שחשבנו - קודם כל דאג שהכל יתקתק ויצליח, וההתחשבנות אחר כך. טעון שיפור - ניהול האירוע ותכנון הזמנים דרש יותר מעורבות מצדנו, מבחינתכם כזוג - כדאי להיות עם האצבע על הדופק ולדרוש לו"ז מדויק - מתי טעימות, מתי יושבים על הלו"ז והסקיצה עם מנהל האירוע, מתי בוחרים תפריט, וכדאי מאוד לרשום לעצמכם ולשלוח במייל כל מה שסוכם ביניכם כדי לשמור על הסדר הטוב. בנוסף חשוב לתזמן מראש מתי מביאים אוכל לזוג לחדר חתן כלה כי אצלנו זה היה קצת מבורדק ויצא שעד שהגיע האוכל היינו צריכים לרוץ כבר לרחבה לסלואו ולריקודים ואז להצטלם בשולחנות וכו' וכו'. כלומר, מיד אחרי החופה צריך לחכות לכם אוכל בחדר כי אחרי זה פשוט...תיסחפו. כמו כן המיזוג באולם לא הספיק כדי לקרר את הרוקדים ובחוץ יש רק מאווררים שלא הספיקו ביום חם אפילו כשהוספנו (על חשבוננו) מצננים. מאוד עזר כשהכניסו את המצננים פנימה לעבר הרחבה. לסיכום - מקום מקסים, צוות נהדר, אווירה חמה ומשפחתית, אוכל מעולה, תאורה והגברה מצוינים, תודה שאירחתם את היום המאושר שלנו. מאחלים לכם המון הצלחה בהמשך הדרך! אוהבים, דנה ודיאוניס.
הצג עוד

aviyona   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
שלמה, אבי, ירדן, סיוון וכל צוות B4 ֹ- המדהימים. רצינו להודות לכם על אירוע מושלם. היחס שלכם מהרגע הראשון זה מה שכבש אותנו.. צוות מקצועי שנותן מענה מקצה לקצה. ניהול אירוע מדהים שלא משאיר שום פרט ליד המקרה, גם בהכנות ובעיקר במהלך האירוע. פתוחים מאוד לבקשות הקוחות ו מוכנים לעשות הכל כדי שהאירוע יצליח. האוכל מדהים -השף אבי שליסל הינו אדם מקצועי ומקצוען ברמה שלא פוגשים כל יום, הוא הלך לקראתנו בכל שינוי שרצינו לעשות במנות ובתפריט, תמיד הקשיב, הבין מהר מאוד את הראש שלנו והציע מעצמו שינויים במנות ללא גבולות בשביל להתאים לצרכים שלנו ללא ספק לא רמה של אוכל חתונות סטנדרטי, אלא ברמה של מסעדת שף יוקרתית. האורחים לא מפסיקים לשבח :) ו כמובן המקום עצמו שמתוחזק ברמה הגבוהה ביותר ונותן לעשות אירוע בסגנון אחר מבלי להתפשר על שום פרט. ממליצים בחום ובאהבה. המון תודה, רעיה ואבי 10/9/15
הצג עוד

Marina   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אם אתם מחפשים מקום לחתונה קטנה ואינטימית, אז B4 זה מקום המושלם עבורכם.  התחתנו 02.04.15 ב-B4 מתחם שף לאירועים: כשהחלטנו להתחתן חיפשנו מקום שיהיה שונה מהסטנדרט הקיים, מקום לחתונה קטנה ואינטימית (סביב 160 אורחים), אך מקום שעדיין יהיה אולם אירועים. ממש רגע לפני שהתייאשנו מחיפוש מקום לחתונה נכנסנו ל"B4" ומיד הבנו שהגענו למקום הנכון ולא צריך להמשיך יותר בחיפושים... האולם מעוצב בצורה מושלמת לאירועים קטנים ויש אוירה פשוט קסומה וכיפית. מהרגע הראשון התקבלנו בחום ע"י שלמה שהראה לנו את המקום והסביר באדיבות על כל האפשרויות הקיימות וכל האופציות שהמקום מציע. היחס המדהים של שלמה המשיך לאורך כל תהליך תכנון החתונה והוא ענה לנו על כל השאלות ובא לקראתינו בכל בקשה ובאמת הצליח לפתור כל בעיה שעלתה. לקראת האירוע נפגשנו עם סיון מנהלת האירוע, שהייתה קשובה לצרכינו ולבקשותינו, ותקתקה את הערב בצורה מרשימה ומופלאה. האוכל המדהים שנעשה במקום בניצוחו של השף אבי שליסל, קיבל תשבחות מהאורחים בזמן האירועה וגם יום למחורת. האורחים מאוד התלהבו מהמעשנות בשר לא נשארו אדישים גם למאפים ומתוקים הנעשים במקום. צוות המלצרים וברמנים מדהים,מנומס וחרוץ. מומלץ, מומלץ, מומלץ!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up