כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יערה גולדמן

יערה גולדמן

תקליטנים
95
98 מתוך 100
לפי 125 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Kalanit   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
יערה מהממת, מהפגישה הראשונה ועד לערב האירוע. קשובה, נעימה ועם זאת יודעת להגיד לנו מה יעבוד ומה פחות. זה חשוב.
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שפגשנו את יערה התאהבנו! אפילו שהפגישה הייתה בזום היא הצליחה להקסים אותנו עד כדי כך שסגרנו איתה שנייה אחרי שהסתיימה השיחה(: הבנו שיש לנו עסק עם מישהי מקצועית מאוד שאוהבת את העבודה שלה ואוהבת אנשים שזה הכי חשוב(: היא קלטה אותנו, הבינה את הטעם המוזיקלי, שאלה את כל השאלות הנכונות כדי להבין את התמונה. נתנה לנו לעשות קצת שיעורי בית וככה הגענו ליום האירוע שאנחנו סומכים עליה ב 100%לא רק אנחנו התאהבנו בה אלא כל הרחבה, היא העמידה על הרגלים את כולם ועד הסוף המתוק הרחבה הייתה מלאה. וכל זה תוך שמירה על הסגנון המוזיקלי שאנחנו אוהבים והתאמה למה שמתרחש בשטח. אנשים לא מספיקים להגיד לנו שהם נהנו בטירוף. אנחנו מקבלים מלא מחמאות על יערה ואפילו שמענו לא מעט פעמים שזו החתונה עם המוזיקה הכי טובה שהיו בה עד היום!!
הצג עוד

ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
החוויה עם יערה הייתה יותר ממצויינת! איך שהכרנו אותה בבית הנעים שלה ביפו, הבנו שהיא חייבת לנגן בחתונה שלנו. מההתחלה ועד סוף התהליך הורגש שמדובר במקצוענית וסמכנו עליה בעיניים עצומות. מאז המסיבת חתונה כל מי שפוגש אותנו מציין כמה המוזיקה הייתה טובה וכמה כיף היה :)
הצג עוד

shlomit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קודם כל, כל מי שפגש את יערה יודע שמדובר בנשמה ענקית, אישה כל כך מיוחדת ועם לב ענק. שמענו המון המלצות על יערה. אחרי שסגרנו איתה הגענו אליה הביתה לפגישה והיה כל כך נעים וכיף וקליל, דיברנו על מוסיקה, דיברנו על עוד מליון דברים אחרים ויצאנו בהרגשה כל כך נעימה, שמעבר לזה שסגרנו דיג'י מקצוענית, סגרנו ספקית שיהיה לנו כל כך נעים איתה. בפגישה הרגשנו שיערה מאה אחוז איתנו, מנסה לקלוט אותנו, להבין מה חשוב לנו ואיך אנחנו רוצים שהאירוע ישמע. היה לנו מאוד חשוב למצוא דיג'י שתביא את הניסיון שלה אבל שיהיה לה חשוב לשלב את הסגנון שלנו - והרגשתי שזה בדיוק מה שקיבלנו מיערה, היא לקחה את ההעדפות שלנו והרימה אותן רמה למסיבה מטורפת. היתה לנו חתונה קטנה מאוד ואיכשהו הגענו עם יערה לשעה 2 בלילה כשכולם נהנים כל כך. היא שילבה כל כך הרבה שירים שביקשנו והיתה קשובה לכל בקשה, אפילו של אורחים שהציקו לה. יערה את החיים ואיזה כיף שהגענו אלייך!
הצג עוד

May   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מאיפה מתחילים לתאר את יערה בכלל? לא שמענו את יערה מנגנת לפני, קיבלנו עליה הממלצה מחבר שאנחנו סומכים על הטעם המוזיקלי שלו, אז קצת חששנו אבל רצינו להאמין שיהיה בסדר. יצאנו מהמפגש הראשון איתה עם לבבות בעיניים. קודם כל, רגע לפני הדיג'יי המטורפת שהיא.. יערה פשוט בחורה מדהימה, אישיות כל כך יפה מצחיקה רב גונית, מעניינת, חכמה, אשת שיח ושיח כל כך נעים שקיבל אותנו עם מלא אהבה ואת השטויות שלנו ואת הטעם המוזיקלי הכל כך שונה שלנו (של יובל ושלי) שגרם לנו לפחד שלא נצליח לגשר על הפער הזה ביום החתונה. יערה הרגיעה אותנו ונתנה לנו להרגיש שהכל בשליטה, שאנחנו לא הזוג הראשון שהיא פוגשת שכל כך שונה מהבחינה הזאת, שנוריד לחץ ודאגה, היא כאן לנגן את את החתונה שלנו בצורה הטובה ביותר. כשהגענו לדבר על בחירת ספקים, היה ברור לשנינו שיש דבר אחד שעליו אין שום פשרות - הדיג'יי. יערה ללא ספק הייתה הלב הפועם של האירוע!! כבר בקבלת הפנים הרחבה הייתה מלאה באנשים. החתונה התחילה ב18:30 ונגמרה כמעט ב4:00 לפנות בוקר עם רחבה מלאה! ואם זה לא היה תלוי בעייפות שלי, נראה לי שהיינו נשארים לראות את הזריחה! אין אבל איןןןןן מישהו שלא בא לומר לנו בזמן ואחרי האירוע שהיא הייתה מדהימה, כל שיר היה מושלם, לא מדובר בדיג'יי מיינסטרים חתונות, מדובר בבחורה שבאה לעבוד, לקרוא את הקהל, להבין מה מתאים מתי, כל שיר נבחר בקפידה ועם תפקיד. יערה, אלף תודות שלא יכולות לתאר את רמת האהבה שלנו אלייך, איזה כיף שבחרנו בך, את הבחירה הכי טובה ללא ספק❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מעבר לכך שיערה היא פשוט בנאדם קסום עם נשמה ענקית, היא דיג׳יי מעולה!!! יערה היתה קשובה והתקשורת איתה היתה מעולה, עשינו שיחת היכרות והיא ממש קלטה את הוייב. היא תפרה לנו מסיבה מדהימה, לא יכולנו להפסיק לזוז, כולם רקדו, עפו ונהנו בטירוף.
הצג עוד

nogit27   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אמאל'ה, הדיגיי הכי טובה שאתם יכולים לבחור לעצמכם. קלטה את הראש שלנו בשנייה באמת לא היינו צריכים להגיד יותר מידי. לא הפסקנו לרקוד באירוע לשנייה, האורחים עפו עליה . היא יודעת פשוט מה לעשות הכי טוב שיש. גם לפני האירוע, אירחה אותנו אצלה בבית, אישה מדהימה
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כל כך נהנינו להכיר את יערה ולצרף אותה לצוות התותחים שעטף אותנו ביום החתונה! כבר מהפגישה הראשונה הבנו שיערה היא מקצועית בטירוף, ולא מתפשרת על זה וידענו שאנחנו בידיים טובות. יערה מביאה איתה אנרגיות מטורפות, אכפתיות וייחודיות, היא חיה ונושמת מוזיקה. לאורך כל זמן ההכנות יערה הייתה איתנו בקשר רציף, השקיעה הרבה כדי להכיר אותנו ואת המוזיקה שאנחנו אוהבים ונתנה לנו את ההרגשה שאנחנו אדירים ונפלאים :) ביום החתונה דאגה שהכל יעמוד במקום ויהיה מתוקתק והייתה בקשר עם כל ספק שהיה רלוונטי. מבחינת המוזיקה- הצליחה לשלב את הטעם שלנו עם מה שמתאים לקהל המגוון והאינטימי שלנו, הרקידה אותנו ואת האורחים לאורך כל החתונה ופשוט עשתה לנו שמח!!!
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
נתחיל בכך שתכנון האירוע התחיל מלבדוק באילו תאריכים יערה פנויה, ואחרי שקיבלנו ממנה תאריך סגרנו תאריך לחתונה כי לא יכולנו לדמיין חתונה בלעדיה- ולא סתם, אין עוד מה להוסיף, כל המחמאות ששמעתן.ם על האישה הזו נכונות. יערה היא לב גדול וטעם מוזיקלי משובח, רגישות לקהל והזרמה תמידית של אנרגיות חיוביות. מהפגישה הראשונה וחקירה של הטעם המוסיקלי שלנו, לקראת החתונה וכל השינויים שבו בדרך יערה הייתה יציבה ונתנה הרבה בטחון, וכמובן באירוע עצמו שהרגליים כאבו אבל לא יכולנו להפסיק לרקוד! אנחנו התאהבנו.
הצג עוד

Dor   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
עוד לפני שהתארסנו בכלל, בן זוגי ואני עשינו פלייליסט חתונה. מוזיקה היא אחד הדברים הכי חשובים לנו, והיה ברור שלא נוכל לקחת כל דיג'יי, אלא רק מישהי שתבין אותנו ותזרום עם הטעם המגוון שלנו. יערה ענתה על כל הציפיות ויותר מזה, ידעה להרכיב פלייליסט מושלם שכלל את הטעם הייחודי שלנו, אבל גם ידעה לעצור אותנו בזמן. היא קראה את הקהל בצורה מושלמת ואנחנו ממשיכים לקבל מחמאות על המוזיקה בחתונה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up