כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אקו מתחם אירועים

אקו מתחם אירועים

מקומות לאירועים בטבע
טלפון:0508090778
95
98 מתוך 100
לפי 244 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עומר   כתב/ה חוות דעת לפני שעתיים
100 מתוך 100
הגענו לשם ומההתחלה הייתה אווירה טובה. הרגשנו שלא לוחצים עלינו, מתייחסים אלינו יפה ורוצים בטובתנו. הכל נעשה בצורה נעימה וקלילה.ים הייתה בראש טוב איתנו עד הסגירה.בר מנהל האירוע היה איתנו מתחילת האירוע ועוד סופו. פתר לנו כל בעיה שעלתה לנו בצורה מהירה, יצירתית ומעולה!
הצג עוד

danielle.cohen262   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שהגענו לפגישת הכרות ידענו שנסגור את הערב שלנו עם ה״אקו״. זה התחיל בנראות הכל כך מיוחדת של המקום, הטבע האמיתי שנמצא בכל מקום ותשומת הלב לפרטים הכי קטנים. המשיך בחוויה מושלמת של זמינות, מענה מהיר ומתן רעיונות והצעות בין אם באיזו מנה הולכת יותר, ראש פתוח לשנות דברים בתפריט בין המנות וליצור מנות חדשות שיותר התחברנו אליהן, והמשיך לעבודה של מנהל האירוע מטעם האקו - בר. פשוט אדם זהב, סופר מקצועי נעים וחושב על הכל! גם על מה שלא ידעו שאנחנו צריכים🙃 לאורך כל הדרך הרגשנו שיש עם מי לדבר ולסמוך, להתייעץ. בר פשוט שם בשבילנו, באווירה כלכך נעימה ועשה לנו את היום הכי כיף בעולם בלי שום צורך לדאוג לכלום. דרג להכל בדג אם אנחנו או המשפחות הקרובות צריכים משהו וממש ליווה אותנו בתקופה המטורפת הזאת כולם עבדו בשיתוף פעולה כלכך מהנה עם דקלה המפיקה המטורפת שלנו (מה שלא מובן בכל מקום). תוך כדי האירוע ועוד אחריו אנחנו עדיין לא מפסיקים לקבל מחמאות על האוכל הבר המטורף! על הצוות על המקום פשוט על הכל וזה כלכך משקף את כל החוויה שעברנו איתם. ממליצים בחום!!
הצג עוד

ליאור והודיה דהן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
תודה ענקית!פרח המנהלת אירוע מקסימה!!תודה לכל צוות אקו -על ההקשבה, ההכלה, האנרגיה הטובה שהבאת איתך, על הדאגה לכל הפרטים מהגדולים עד הקטנים,שראית אותנו כזוג ואת מה שאנחנו צריכים.שווידאת איתנו שהכל תקין ושאנחנו מרוציםאנחנו כל כך שמחים שהיית מנהלת האירוע שלנו ובאמת שנכנסת לנו ולמשפחות שלנו עמוק ללב.כל זוג שיהיה תחתיך יזכה!הכנסת לנו אור ושמחה ואנחנו לעד נודה לך.אוהבים אותך ומעריכים כל כך!!!♥️♥️♥️
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
85 מתוך 100
היתה חוויה נעימה סה"כ, אנשי הצוות מאוד שירותיים אדיבים וזמינים לעזור ולקדם עניינים לפי הצורך בכל שלב בתכנון החתונה, סידור ההושבה ובערב החתונה.
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
verify
95 מתוך 100
הייתה לנו חתונה מושלמת, והרבה מזה בזכות אקו!המקום עצמו מהמם, התאהבנו בשניה שראינו אותו. התחתנו בערב והמקום מהמם גם באור וגם בחושך.הכל היה מתוקתק לחתונה - מהגרילנדות בחצר ועד העיצוב באולם. היו מוכנים בזמן.החמיאו לנו מלא על האוכל (בלי ששאלנו)! אני טבעונית ובעלי לא, ואקו ממש זרמו איתנו בהמון אופציות טבעוניות טעימות.בר המנהל אירוע שלנו היה מדהים! נתן המון תחושת רוגע ובטחון באירוע, עזר במה שצריך לפני. תדרך אותנו במהלך האירוע ודאג לנו לאוכל :)החתונה התרחשה יומיים אחרי המתקפה האיראנית ואקו התחשבו בנו בהתחייבות האנשים עקב המצב הבטחוני - לא מובן מאליו.אין מה להגיד - מקום מושלם, אירוע מושלם, החופה במיקום מושלם - כל הקהל ראה.
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אתחיל ואציין שכל כך חשוב בבחירת המקום לדעת שהספקים שלך מתקבלים בו בברכה.הידיעה שהספקים שלי כל כך אוהבים את האקו עשתה לי חם בלב! האולם דאג לספקים כשאתה ביום האירוע בהתרגשות והידיעה שדואגים לספקים שלך ממש חשובה!אמשיך ואגיד תודה לבר מנהל האירוע התותח שלנו!בר תקתק עשה הזיז אמר הלך רץ אין לתאר איזה בחור איזה אגדה אנחנו זכינו במנהל אירוע מהסרטים! בר היה קשוב אלינו וכל מה שרצינו כך בוצע לא הייתה לנו דאגה אחת! הכל היה בזמן הכל תפקד אנחנו באנו להנות!הקומפלימנטים שהתקבלו מהאורחים על המקוהאקו מעוצב ברמה היסטרית הכל טבעי וירוק הם משקיעים המון באולם המקום יפייפה! התחתנו בחתונת שישי צהריים כל השפע של הצמחייה והנחל שזורם ליידו פשוט גרמו לנו לתחושה אגדה!האוכל מטורף!! האלכוהול פגז!! אמשיך ואגיד גם תודה רבה לגיא שדרכו סגרנו את החוזה לאולם, גיא היה איתנו לאורך כל הדרך החל מהפגישה הראשונה ועד לחתימה והטעימות והקפיצות שלנו לאולם להציץ על אירועים או עיצובים גיא זרם עם השגעונות שלנו ובכל פעם קיבל אותנו באהבה חיוך וכוס יין קרה! אז גיא תודה,שוב פעם תודה לאולם על כך ששדכו לנו את בר,מלבדינו שהתעלפנו עליו וכל כך כיף שהיינו בידיים כאלה טובות שהחברים הקרובים שלנו היו ה מ ו מ י ם שמדובר במנהל אירוע מטעם האולם ולא במנהל חיצוני.בר רצה אך ורק לטובתינו וזה היה מורגש, כל כך נעים היה איתו וכל פעם שמבטינו הצטלבו בר היה עם חיוך מאוזן לאוזן, אנחנו היינו רגועים.אז שוב פעם,תודה רבה לכל הצוות אנחנו, המשפחה, החברים כל האורחים מאוד נהננו ומחכים לראותכם ולהגיד תודה רבה באופן אישי!!
הצג עוד

Tohar   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
החוויה שהייתה לנו באקו הייתה מעולה מהרגע הראשון! היחס האישי, האכפתיות, תשומת הלב לפרטים הקטנים והאנושיות הפכו את התהליך למושלם עבורנו. בנוסף מיותר לציין שהאולם יפהפה, האוכל מדהים (קיבלנו תגובות מצוינות!) והרמה הכי גבוהה שיש. באופן אישי רוצה לציין את הצוות, בר שהיה מנהל האירוע שהתעלה מעל כל הציפיות, עומר וגיא שמולם סגרנו והיו קשובים ורגישים, דורון שגם כן סייע ותמך בכל דבר, קוקטייל קאר וספציפית מור שהיו מדהימים, ובלנדר דיזיין שעיצבו מדהים. אין מילים, ממליצים בחום!!
הצג עוד

Harel   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
איך שנכנסנו לאולם ידענו ששם אנחנו רוצים להתחתן. רצינו מקום עם תחושה של ירוק וטבע, אבל עם הנוחות של אולם והאקו נותן בדיוק את זה. גם האולם עצמו מלא בצמחייה ופשוט מהמם. הכל התנהל מולם בצורה חלקה, תמיד זמינים בטלפון ובוואטסאפ לכל שאלה ובקשה. התחתנו באפריל והיה לנו חשוב שיורידו את סגירת החורף - ואכן הורידו אחרי הבקשות שלנו. בר מנהל האירוע מטעם האולם היה מצוין וקשוב לרצונות שלנו, גם במהלך האירוע תמיד דאג לנו בהכל וידענו שיש לנו על מי לסמוך
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
מקום מדהים!!! ממליצים כל כך!! המנהל אירוע דורון היה מדהיםם נתן לנו תחושה הכי טובה לאורך כל הדרך, הכי זרמו איתנו והיו חיוביים! לנו היה הכי חשוב שיהיה תחושה של טבע וזה בדיוק זה! ועם היתרון של מזגן אם חם או כיסוי אם יש גשם! המקום ירוק בטירוףףף עם מיליון צמחים ברמה שאת כל הצילומים עשינו שם! הכל נקי ומטופח, גם בפנים וגם בחוץ והשירות של המלצרים והאוכל היה וואווו בקיצור חד משמעית מקום מושלם❤️
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
95 מתוך 100
אחרי שנחתנו והרגליים שוב על הקרקע.. רצינו להגיד תודה ענקיתתתתת לצוות האקו ובפרט לדורון שהיה מנהל האירוע שלנו!!מעבר לזה שהוא מקצוען בטירוף, הוא עשה את העבודה שלו בקלאס, באווירה טובה ובצחוקים. גרם לנו להרגיש שאנחנו בידיים הכי טובות וכך גם באמת היה.אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על האירוע, בין אם זה הברמנים שעשו אווירה ובין אם זה על האוכל המעולה!!מיקה מעצבת האולם ממש התגמשה בפנינו ולמרות שלא היה לנו תקציב למשהו שרצינו ביום האירוע היא החליטה לפנק ובכל זאת שמה את זה ללא בקשת תשלום נוספת. כן נרצה לציין שתי נקודות לשיפור- רצת הניקיון בשירותים ובחדר חתן כלה.חוץ מזה הכל היה באמת מושלם.תודה לכם על הכל!!!❤️❤️❤️❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up