כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חן צארום

חן צארום

איפור כלות
כתובת:
טלפון:0506885252
93
99 מתוך 100
לפי 29 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עידן   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
חן מהממת, מקצועית , יצירתית ונעימהעשתה לי איפור שיער בדיוק כמו שחלמתי ומעבר באיכות גבוהה ביותר
הצג עוד

dana   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
חן, חנה, חן צארום המלכה!מהיום הראשון שבו איפרת אותי בחתונה של אחי ואז של אחותי ידעתי שלא משנה מתי ועם מי אתחתן את תהיי המאפרת מסרקת שלי!והיום החשוב הגיע והודעתי לך שאת הולכת להיות זמינה כשאני סוגרת תאריך כדי לוודא שאת פנויה!ואיזה כיף שזכיתי בך.הנכונות שלך לגרום לכלה להרגיש ולהיות הכי יפה שיש לגמרי שובה את הלב!רואים שאת עושה הכל באהבה, בתשוקה, בלי טיפה של אגו, אלא של התמסרות לכלה ולסובבים שלה!את מדוייקת, מקצועית, מוכשרת על חלל! את מצחיקה, מקלילה את האווירה ומרימה את השמחה באותו יום!והכי חשוב, שעות על גבי שעות של חום, צילומים, הזעה, ריקודים, בכיייי!! והאיפור והשיער נשארו כאילו השניה אירגנת אותי.וכמה מחמאות!! על האיפור, על השיער! ואני, אני הרגשתי כמו מלכה! אהבתי את עצמי, אהבתי את איך שאני נראית.אז תודה לך על זה! תודה על היותך את ועל היותך אוהבת את מה שאת עושה!ואוי ואבוי לכלות שלא יבחרו בך כי הן יפספסו של החיים!!!!תודה שהיית חלק מהיום המאושר שלייי ושל אביעודי😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
הצג עוד

Rut   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חן איפרה אותי מושלם ומדוייק! החליפה לי את השיער 3 פעמים וכל פעם היה מהמםם.היה מזג אוויר סוער אז מזל שלקחתי ליווי בעיקר לשיער..מבחינת האיפור הוא לא זז!מעבר לתוצאות המושלמות חן דאגה לי לאורך כל היום שהכל סביבי יהיה רגוע וילך כמו שצריך והרגיעה והרימה והייתה כמו עוד חברה מלווה ❤ בנוסף עשיתי אצלה טיפולי פנים לפני החתונה ולגמרי ממשיכה גם אחרי:)
הצג עוד

12dorit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ואוו ממליצה בחום! הכל היה מושלם! מבחינה מקצועית - האיפור והשיער היו בדיוק כמו שרציתי, חן הייתה קשובה לבקשות שלי ודאגה שאהיה מרוצה. האיפור שיער לא זז כל הערב. היא הבינה מהר מאוד את הראש שלי וידעה בדיוק מה היא עושה. היא לנו חיבור ממבט ראשוני. הגיעה בזמן למקום התארגנות(אפילו לפני) וגם שהיה לי עיכוב, לה זה לא הפריע ולא נתנה לי להיות בלחץ. מבחינת אווירה - חן פשוט מקסימה. עושה אווירה נעימה, מרימה, דואגת שכולם יהיו מרוצים.
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חן הייתה מדהימה! זריזה, קשובה, יצירתית. עשתה איפור ושיער מדויקים לי למראה ולאופי. עשתה את כל החוויה לכיפית וקלילה ועזרה להוריד לחץ. לא יכולתי לבחור יותר טוב
הצג עוד

Adva   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ואוו ממליצה בחום! הכל היה מושלם! מבחינה מקצועית - האיפור והשיער היו בדיוק כמו שרציתי, חן הייתה קשובה לבקשות שלי ודאגה שאהיה מרוצה. היא גם הבינה מהר מאוד את הראש וידעה בדיוק מה היא עושה. הגיעה בזמן והכל היה מוכן בזמנים, אפילו לפני. האיפור החזיק כללל האירוע, אפילו עד שהגעתי למלון. נראתי והרגשתי נהדר. מבחינת אווירה - חן פשוט מקסימה. עושה אווירה נעימה, מרימה, דואגת שכולם יהיו מרוצים. כבר משיחת הטלפון הראשונה, ידעתי שזה זה. היא גם איפרה את אמא שלי, אחותי וחברה. כולן היו מרוצות. היא עשתה לכולן מראה עדין וקלאסי, כולן הרגישו עצמן אבל יפות ומותאמות לאירוע. תודה חנוש!!
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
התאהבות ממבט ראשון ? אז זה בדיוק ככה!!! חן המדהימה ידעה בדיוק מה אני רוצה! בן אדם מקסים ונעים ומוכשר! חד משמעית הבחירה הטובה ביותר שלי!
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אין על חן בעולם כולו. משיחת הטלפון הראשונה הרגשתי שזו האישה שתכין אותי ליום הקסום שלי. נפגשנו לתסרוקת ואיפור נסיון ופשוט הרגשתי שאני בידיים טובות. בנוסף, ביום חתונתנו היה בוקר לא שקט כאשר התחילו הרקטות לרחף מעל הארץ. התעוררתי לבוקר מוזר שהיה אמור להיות מאושר וכיפי. חן מיד התקשרה שמחה אותי ואמרה שהיא כבר יוצאת אליי ושלא אדאג. היא הגיעה אליי והרימה את האווירה, צחקה ונתנה אנרגיות חיוביות שגרמו לי לשכוח מכל מה שקורה בחוץ. אין על חן בעולם כולו!!!
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר משיחת הטלפון הראשונה הבנתי שמדובר במישהיא מדהימה! חן מקצועית בטירוף וגם שירותית ברמות אחרות! בפגישת ניסיון היא קלעה בדיוק לטעם שלי ובלי שאגיד לה הבינה מי אני ואיך ארצה להראות בחתונה שלי. חן הוציאה אותי כלה זוהרת אך עדינה עם איפור ושיער שנשארו מושלמים עד סוף האירוע! מעבר למראה של הכלה, האישיות של חן היא מה שכל כלה צריכה ביום של החתונה. היא הייתה דייקנית ברמה של שעון שוויצרי! ידעה בדיוק מתי להתחיל להתארגן ודאגה שנעצור לאכול צהריים (כן, כן עצרנו לאכול סושי באמצע ההכנות וסיימנו בזמן). האנרגיות שלה העיפו אותנו מההתחלה ועד סוף ההתארגנות. מעבר לכל זה, חן דאגה לי, דאגה שארגיש הכי יפה, שאהיה רגועה ושאצא הכי מאושרת משלב ההתארגנות. מי שלוקחת את חן זוכה במאפרת ומעצבת שיער מהמקצועניות ביותר שיש וגם בחברה מסורה!
הצג עוד

סתו   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חן היא ללא ספק אחד מהאנשים שבזכותם היום הזה היה כל כך מדהים וכיפי! מהרגע שהגעתי לחן לעשות איפור שיער ניסיון הרגשתי שמצאתי את הבחורה הנכונה. חן מלאה בשמחת חיים, אמיתית ומקצועית. ביום החתונה היא השרתה רוגע, אנרגיות טובות, עמדה בזמנים, עשתה עבודה מטריפה ורק גרמה לי להצטער שהיא לא באה גם לחגוג איתנו :) ממליצה בחום (יותר לכיוון הרותח)!! **קרדיט על התמונות למטה לרובי אהרון.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up