כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
האחוזה מודיעין - מתחם אירועים

האחוזה מודיעין - מתחם אירועים

אולמות אירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רותם   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אני מכירה את האחוזה כבר שנים, אבל בתור בעלי אירוע-וואו! המקצועיות, הזמינות, ההבנה, פשוט תותחים! נדב המדהים שליווה אותנו עד החתונה ואחריה, נתי מנהל האירוע התותח שנכנס לנו ללב, האוכל המדהים שלא הפסקנו לקבל עליו מחמאות, הפטיו הירוק שהוסיף צבעים משגעים לחופה, הכל הכל הכל! אין ספק שזו בחירת האולם הכי טובה שעשינו!
הצג עוד

ג' בונד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
50 מתוך 100
ניגשנו לברים היה מלא דבורות על האוכל אז רק שתינו . בתוך האולם מלא עשן חשוך ופתאום אור חזק מסנוור קיבלנו סחרחורת תאורן גרוע ברמות חנק אותנו . פשוט הבריחו את המוזמנים בכדי לחסוך במנות העיקריות בבשר ובקינוח . חזרנו מאירוע מאכזב . למקום הזה אשלח מתנה אם אוזמן שוב . מקום יפה אבל חבל שהניהול לא נעים ..
הצג עוד

almoglevy18   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
צוות האחוזה המקסימים היו שם בשבילנו, זמינים וסבלניים. מסגירת החוזה, ועד האירוע עצמו, דאגו לנו, ייעצו, וליוו. הכל בצורה מסודרת, ובתודעת שירות גבוהה. והאולם- יפיפה, פתרון מדהים לחתונה בחורף, ולא נראה כמו פתרון, כי האולם עצמו בנוי לחופה מעוצבת ומכובדת, כשהוא בנוי מלובי לבופה, אזור החופה, וכניסה לאולם עצמו, שגדול ומרווח. האקוסטיקה שם הייתה מצויינת. האוכל- טעים, קיבלנו אינסוף מחמאות. והאווירה של המלצרים והצוות- נעימה ואכפתית, האורחים נהנו ויצאו בתחושה טובה.
הצג עוד

Netanel Gueta   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
"האחוזה במודיעין" - מושלם! הבחירה הכי טובה שלנו! לאחר סיבוב קצר במספר אולמות שהכרנו ואהבנו בתור אורחים, כשהגענו לאחוזה במודיעין ידענו מיד שזה האולם בו נתחתן! האולם, השירות, האוכל - הכל פשוט וואו! ממליץ לכל אחד להגיע ולהתרשם, אמנם המחיר לדעתינו יקר מעל הממוצע, אבל זה משתלם ומקבלים מעל ומעבר ובאיכות הגבוהה ביותר.
הצג עוד

רינת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
ואו! האחוזה זה האולם להתחתן בו! צוות וותיק של 30 שנה, אוכל מדהים ושירות שאין כמותו. הרגשנו בבית וכל כך נכון מיד בפגישה הראשונה עם גל. אין עליו! בחרנו בחתונת חורף ואם חורף אז רק באחוזה כי אין על יופיו גם פנימה! אולם שניתן לסמוך עליו בעיניים עצומות, אקוסטיקה מצויינת, יופי מדהים והאוכלללל אמאלה!! בע"ה חוזרים לעשות שם ברית 🙏 עמית מפיקה מושלמת! תודות
הצג עוד

קתרין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לצוות אחוזה תודה ענקית על האירוח המושלם על הדאגה לפרטי פרטים אכפתיות ומסירות שלכם כלפינו תודה מיוחדת לצוות מלצרים על האדיבות שלהם והחמימות שלהם כלפי אורחינו, האוכל ברמה גבוהה ביותר וכמובן טעים וטרי ביותר,קיבלנו מלא טלפונים והודעות מהאורחים שנהנו מאוד מהכול, וכולם בפה מלא חזרו על אותם מילים. מי ייתן ותמיד תהין בטופ למעלה למעלה כי למסירות ודאגה שלכם מגיע לכם.
הצג עוד

adi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
האוכל! השירות! והנראות פשוט אין על אחוזה מגיל קטן ידעתי שרק שם אתחתן ! פשוט חוויה קולינרית! שווה כל שקל
הצג עוד

rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
האחוזה במודיעין וואאו אולם מטורף כל כך נהנתי בו בתור במלא אירועים בתור אורחת ובתור כלה עוד יותר!! מיקום מצויין באזור נגיש וממש מתאים לזוגות בין ירושלים למרכז, ההתנהלות לכל אורך הדרך הייתה מקצועית ונתנו ביטחון, יודעים לעשות את העבודה והכל ברמה מקצועית וגבוהה היו פתוחים לכל מה שביקשנו. אוכל ברמה מדהימה ואיכותית ולא רק מהמחמאות באמת אכלנו אנחנו מהאוכל באירוע בחדר חתןכלה😍 הפטיו בפנים מהמם ביופיו ולא דורש עוד עיצוב ונותן ייתרון ענק לחתונות חורף בסביבת צמחייה טבעית ומיוחדת בלי סיכוי וחשש למזג האוויר כמובן שיש גם את הגן המרהיב בקיץ בחוץ.
הצג עוד

Liron   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מהשניה הראשונה שנכנסנו לאולם התאהבנו! כל הנראות והפסטורליה, החלוקה של האולם וההתיחסות והחשיבות של כל חלק באירוע. צוות מקצועי, מקסים, איכותי ואכפתיים.ערב החתונה עצמו היה מושלם אפילו יותר ממה שיכלנו לדמיין - האוכל, השירות, העיצוב. חלפו כבר מספר ימים מהאירוע והמחמאות לא מפסיקות להגיע - האוכל המושלם, הכי טעים שאכלו עד היום, פשוט אולם על רמה. הוספתי מיתוג לאירוע שיצרתי בעצמי וישר נרתמו לעזרה בסדר וארגון של הדברים, היה חשוב להם שהכל יראה בדיוק כמו שדמיינתי. ממליצים ללא ספק!
הצג עוד

ספיר ועידן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
צוות מקצועי, מקסים, איכותי ואכפתיים. מהמלצרים עד מנהלי האירוע ומעבר - כולם מושלמים. ערב החתונה עצמו היה מושלם אפילו יותר ממה שיכלנו לדמיין - האוכל, השירות, העיצוב, כל החוויה עם האחוזה מהשניה הראשונה שנכנסנו הייתה חוויה מדהימה. ממליצים ללא ספק!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up