כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עידו פריד- עיצוב אירועים

עידו פריד- עיצוב אירועים

עיצוב אירועים
טלפון:0523256046
92
96 מתוך 100
לפי 59 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נופר ואיליה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו באזור חקלאי ו אוד רצינו לגרום למקום להיראות הכי קרוב לגן אירועים. ידענו שאנחנו צריכים מעצבים תותחים עם רעיונות יצירתיים. נתנו לעידו וליהי יד חופשית, סמכנו עליהם בעיניים עצומות והתוצאה הייתה פשוט מושלמת והרבה מעבר לציפיות. כולם היו בהלם והבינו שהושקעה הרבה מחשבה מאחורי כל העיצוב.
הצג עוד

noa   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אוקיי אין לי מילים לתאר את רמת האיכות של העיצוב של משפחת פריד! הכל עשוי ברמה הכי איכותית וגבוהה שיש , בדיוק לפרטים בכי קטנים שמשנים לך את כל האירוע! ללא ספק ממליצה בחוםם ומחכה לשמחות נוספות בעתיד
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כשהגענו האולם היה נראה מדהים כולם התלהבו מהעיצוב אורחים לא הפסיקו להחמיא שווה כל שקל זה משדרג את האולם תודה לכם על הכל עידו וליהי אתם מדהימים
הצג עוד

Henlee   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לקח לנו בדיוק 2 דק׳ להתאהב בזוג המדהים הזה עידו וליהיא המושלמים בעלי ידי הזהב! הבינו את הראש שלנו מהר מאוד סיכמנו על כיוון ופשוט סמכנו עליהם שזה יהיה מושלם ואכן כך היה ביום החתונה נכנסתי לאולם והתמלאתי באושר אני ובעלי היינו מאושרים כשראינו את התוצאה הסופית זה לא היה מה שחלמנו זה היה הרבה מעבר פשוט מושלם דאגו להכל מהפרטים הקטנים ביותר עד לגדולים ביותר עיצוב שגורף מחמאות מהאורחים זה לא מובן מאליו אבל כשעידו פריד אחראי על העיצוב של החתונה שלך המחמאות לא מפסיקות להגיע! מודה לטרה שהפגישו בנינו זה היה ציוות מושלם! מספר 1 בארץ ללא עוררין! חד משמעית!!
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
עידו וליהי המושלמים!!! כל מילה מיותרת ! עיצוב ושירות ברמה הכי גבוהה שאפשר לקבל!
הצג עוד

Yana   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ואהו ואהו ואהו! בזכות ליהיא ועידו קיבלנו עיצוב חתונה מושלם וחלומי במחיר הוגן ביחס להרבה מעצבים אחרים שבדקנו. הם ידעו בדיוק מה רצינו בלי שידענו לבטא זאת בעצמנו. כשהגענו לאולם נפעמנו מהשפע של הפרחים, הסידור המושלם ועידו שהיה שם ובמו ידיו דאג שהכל יצא לא פחות ממושלם. לאורך כל הדרך, ליהיא היתה קשובה, סבלנית, זמינה. הרגשנו בנוח להתייעץ לגבי כל דבר, בין אם זה שינויים בדרך או אפילו סידור האולם עצמו. קיבלנו שפע של מחמאות על העיצוב השופע והיפה ובסופו של דבר רוב הפרחים והזרים נלקחו על ידי אורחים כמתנה לשישי :) תודה לכם!
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
עידו עיצב לנו את האולם בטרה. היה מאוד קשוב וסבלני. באמת שהוא עשה עבודה מאוד מקצועית. התאים לנו עיצוב לאולם לפי התקציב שלנו והתוצאה הייתה מדהימה. נהננו לבוא ביום החתונה לאולם ולראות את האולם מסודר כ"כ יפה. זה הוסיף המון! תודה רבה :) ממליצים בחום!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר מהפגישה הראשונה עם ליהיא הבנו שהגענו למקום הנכון. עידו, ליהיא ושני נתנו לנו את ההרגשה הכי טובה בעולם, זרמו איתנו במסגרת התקציב שהגדרנו ונתנו לנו את מקסימום ההשקעה! ערב לפני החתונה שלנו היה אירוע עיצוב של עידו פריד ב"טרה", שכלל עיצוב חופה ומספר סידורי שולחנות. עידו נתן לנו את החופה מאותו ערב במחיר עלות ועיצב אותה בהתאם לרצונות שלנו, מהסגנון ועד צבעי הפרחים, ודאג שנהיה הכי מרוצים שיש! עידו הוא מעצב הבית של ה"טרה" ולכן כל העיצוב של סגירת החורף היה עיצוב שלו, המקום היה מעוצב בצורה מכובדת ומרשימה. קיבלנו אירוע מעוצב בצורה מדהימה שהתאים לאופי שלנו.
הצג עוד

Ksenya   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הפגישה הראשונה והיחידה שקבענו בנושא העיצוב היתה עם עידו פריד, נפגשנו עם ליהיא והיא כבשה אותנו!! מהשנייה הראשונה היא הבינה בדיוק מה הסגנון שלנו וקלעה בדיוק לטעם שלנו. אני ובעלי נתנו לה יד חופשית בעיצוב ולא התערבנו בכלום!! התחתנו בעלמה ב18.10.18 והתוצאה היתה מעבר לכל הציפיות שלנו, האולם היה פשוט מהמם והחופה היתה היסטרית. כל ההתנהלות מולם היתה מדהימה. תודה על שעשיתם את היום הזה כזה מושלם.
הצג עוד

אסתי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו באולם "עלמה" ב-30.7.18, היה אירוע מקסים ומושקע ותרמו רבות לאווירה צוות פריד היקרים, שדאגו לקשט את החופה , הגן והאולם בדיוק כפי שדמיינו. תודה ענקית והערכה רבה על פועלכם, אסתי ואביב

להמשך גלישה באתר
up