כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

תא צילום הקופסא

תא צילום הקופסא

אטרקציות וגימיקים לאירועים
כתובת:
טלפון:054-3037944
94
98 מתוך 100
לפי 10 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו גימיק נחמד לחתונה והרעיון הנל קסם לנו ביותר. יוסי באדיבות עזר לנו לבחור ממספר שירותים שהחברה מציאה. ביום האירוע לא הייתי צריכה לדאוג אפילו דקה מהעניין, רק שאלו אותי אם המיקום של התא בסדר מבחינתי ואחרי זמן קצר העמדה כבר הייתה במקום, אם צוות תפעול יעיל.
הצג עוד

גילי וגיל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הקלילות, השירותיות והדרך הנעימה אפיינו בעיקר את יוסי שהיה פשוט חמוד ומקסים לאורך כל הדרך. ואנשים פשוט עפו על זה

מרב   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
יוסי והצוות, תודה רבה לכם! הייתם נעימים ואדיבים, הגעתם בזמן ונשארתם עד הסוף. הקופסא לגמרי שידרגה לנו את האירוע, האורחים מאוד נהנו והצטלמו שוב ושוב, וגם אנחנו! נשארה לנו מזכרת נהדרת של ברכות מצולמות ואלבום מקסים. ממליצה בחום!
הצג עוד

Victoria   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אטרקציה מעניינת הרבה יותר ממגנטים בנאליים! כל אורח מקבל מגנט עם שלוש תמונות שצילם את עצמו, אפשר לצלם וידאו ברכה לזוג וגם לרשום ברכה באלבום שהם דואגים להביא! עושה ממש שמח והאורחים נהנים! ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
בחיפוש אחר אטרקציה מיוחדת לאירוע שלנו נתקלנו ברעיון של תא צילום. אחרי סקר שוק נרחב הגענו ליוסי המקסים ובחרנו בקופסא. האורחים התלהבו מהרעיון ואנחנו זכינו למזכרת מהממת ומיוחדת מהחתונה שלנו. יוסי נעים מאוד, הגון ומקצועי! קיבלנו תמורה מלאה ואיכותית לכספנו. מומלץ בחום!!
הצג עוד

טל מנשה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
יוסי התותח, אנחנו רוצים להודות לך על ערב מדהים, קיבלנו המון תגובות מעולות על התא צילום שלך,ברור שזה לא עוד מגנטים באירוע זה משהו אחר לגמריי, מבוגרים שנכנסים מתחפשים ומצטלמים זה מגניב, האלבום שהכנת לנו בתוספת הדיסק של הברכות הם מזכרת מדהימה , שנתראה רק בשמחות ,באהבה טל ואנג'לה
הצג עוד

נופר לירן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנתי בתאריך ה-21/11/13 ואחרי אינספור התלבטויות חשבתי על סוג אטרקציה שונה ממה שראיתי עד היום בחתונות.בעלי ואני רצינו חוויה אחרת וכאשר שוחחנו עם יוסי מהקופסא הבנו שהגענו למקום הנכון-יוסי הסביר לנו הכל וירד לפרטי פרטים-הסביר לנו שהקופסא הוא תא צילום שקוף שחוץ מהעובדה שניתן להצטלם בתוכו ולקבל מזכרת בצורת מגנט,זה תא שיוצר כיף ומעלה חיוך ענק אצל המצטלמים!בנוסף ניתן להקליט סרטוני וידאו שכאשר צפינו בהם התגלגנו מצחוק.לראות את האורחים "הכי רציניים" מתחפשים באמצעות האביזרים שה"קופסא" מציעים ומשתטים-עשה לנו את החתונה!רק באמצעות האטרקציה והדיבורים עליה שנמשכים עד היום הבנו שכ-ו-ל-ם נהנו בחתונה שלנו!
הצג עוד

orensha   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
חיפשנו וחשבנו... מה יעשה כיף לאורחים, פרט לדיג'יי טוב. משהו שיתן ערך מוסף לחתונה, גימיק שידברו עליו עוד הרבה אחרי שהחתונה תסתיים. אז רשמנו בגוגל: גימיק לחתונה, והגענו לקופסא. בהתחלה קצת חששנו, איך האורחים יגיבו, אבל אחרי שיחה עם יוסי, הבנו שמצאנו את הפיתרון הנכון. והאמת, זו הייתה אחת ההחלטות הכי טובות שעשינו בחתונה. האורחים כל כך נהנו מהקופסא, שנכנסו ויצאו איזה 10 פעמים , כל פעם עם מישהו אחר. זה היה פתרון נהדר גם לחבר'ה, שמצאו דרך להתפרק ולהשתחרר ולצאת עם מזכרת מיוחדת מהאירוע, גם למשפחה (אפילו סבתא שלי בת 80, עם הליכון ביד, לא ויתרה על החוויה) וכל האחיינים שלי גם העבירו את הזמן בכיף. יוסי, תודה על הסבלנות, המקצועיות ושיתוף פעולה מהשיחה הראשונה.
הצג עוד

idannrrr   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
שכרנו את הקופסא בשביל שאורחינו יקבלו מזכרת קטנה מהאירוע, ההתלהבות של האורחים הייתה גדולה, כולם מאוד נהנו לצלם עצמם עם כובעים מגניבים ולהקליט לנו ברכות בוידאו, הצוות של הקופסא עשה עבודה מדהימה והכל עם חיוך, זריזות ואדיבות אין סוף. זו בהחלט הייתה הבחירה הנכונה ואנחנו רוצים להודות ליוסי ולצוות מקרב לב על ההשקעה הסבלנות והכיף הגגול שהם גרמו לנו ולאורחינו! קיבלנו מזכרת מדהימה! אין כמוכם! ולמי שמתלבט- אל תחשבו פעמיים! אנחנו יצאנו הכי מרוצים שיש!
הצג עוד

נופר ליאן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
שלוםהתא השקוף של הקופסא היה באירוע שעשולנו בעבודה.היה כזה כיף ויש לי אחלה תמונות למזכרת.מאוד מאוד ממולץ.איזה צוות חמודים אמיתיים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up