כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חליפות חתן דניאל שלו

חליפות חתן דניאל שלו

חליפות חתן
טלפון:03-6814-814
92
98 מתוך 100
לפי 15 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Matan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אליך דרך המלצות חמות בפייסבוק. לאחר שהתקשרתי לחנות לתאם פגישה מושיקו המוכר האדיב חיכה לי עד השעות המאוחרות...הגעתי לחנות ולאחר מדידה אחת ידעתי שזאת החליפה התאמנו נעלים חגורה והפפיון תואמים ויצאנו לדרך קיבלתי שירות מדהים, אם זה באווירה ואם זה במחיר ההוגן וכן הלאה בתיקונים תודה ענקית על המחמאות המדהימות שקיבלתי והחליפה המטורפת. . אני ממליץ בחום חליפות זה רק אצל דניאל שלו.
הצג עוד

itran   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
חווית קניה נהדרת. הסתובבתי בהרבה חנויות עד שהגעתי לדניאל שלו שם מצאתי בדיוק את כל מה שרציתי ואפילו יכולת לתקן ולשנות כך שיתאים לי יותר. קניתי חליפה כולל וסט (שעבר שיפצור לגירסת 2 כפתורים בריטית כזאת) אבא שלי גם קנה חליפה. השירות היה מדהים והחליפות יפהפיות וגרפו הרבה מחמאות. במיוחדאהבתי שאת הפפיון עשו לי מהמכפלת ואת המפית מהחולצה כך שכל הצבעים התאימו פיקס
הצג עוד

baruchmar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
חווית קנייה מאוד נעימה, החליפה הראשונה שמדדתי ישבה עליי בול. התאימו לי בזריזות גם פפיון, חגורה ונעליים. בנוסף גם קיצרו את החולצות ועשו תפר במכנס. ביום החתונה החליפה הייתה מאוד נוחה, שום דבר לא נפרם או נקרע. סה"כ אני ממליץ בחום וגם המחיר היה הוגן.
הצג עוד

Dudi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
דניאל שלו - חליפות יפות במחיר משתלם! חשוב לציין את העובד בסניף ברחוב שוקן מושיק -- אדיב מאוד, הגעתי אליו ללא שום ידיעה איזו חליפה לבחור והוא עזר לי מאוד!! ממליץ בחום! המחיר היה הינו לחליפה שלמה - כוללת נעליים, פפיון, חולצה, ג'קט ומכנס.
הצג עוד

erezcohen16   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
לאחר שקיבלנו המלצה מחברים שקנו אצל דניאל שלו הגענו גם אנחנו. נהננו מאוד מהיחס החם והשרות המדהים. קיבלו אותנו יפה גם ביום הראשון- הקניה, גם ביום השני- המדידה, וגם ביום השלישי- יום החתונה. צוות נח מאוד שירותי ואדיב. החליפה שבחרתי(באישור אשתי כמובן :) ישבה עליי בול, הרגשתי כאילו תפרו את החליפה בדיוק בשבילי.
הצג עוד

noam13815   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
היי, הגענו אני ואישתי לדניאל שלו כשלושה שבועות לפני החתונה בהמלצת חבר. המיגוון היה רחב ויפה והאמת שהיה לנו משהו בראש והמוכר המדהים חיזק אותנו, קיבלנו שירות נהדר וחייכני והחליפה ישבה עליי מעולה, גם אהבתי מאוד את השילוב של הצבעים - כחול\חום. הגעתי שבוע אחרי הקניה למדידות כי היו תיקונים קטנים ושוב קיבלתי יחס מעולה ואפילו רכשתי בנוסף עוד מכנס כותנה וחולצה לשבת חתן. הגעתי ביום של החתונה להתלבש והכל היה מעולה וקיבלתי יחס של מלך. לסיכום אהבתי מאוד את השירות המדהים(מושיקו) ואת המגוון בחנות.
הצג עוד

Avi   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
60 מתוך 100
לדניאל שלו הגעתי לאחר שקראתי לא מעט ביקורות טובות ואחרי כמה מדידות מאכזבות של חליפות ברשתות הגדולות (פולגת, זארה וכו'). האווירה במקום היתה מאוד טובה והרושם הראשוני היה שהגעתי למקום הנכון. המוכר (שאני לא זוכר את שמו) היה מאוד מקצועי ונחמד וקלע בול למה שחיפשתי כבר בניסיון הראשון. המחיר (אחרי התמקחות קטנה) היה מאוד הוגן לטעמי בעבור תלבושת מלאה. החליפה הרגישה מאוד נוחה ונעימה ולא מחממת בטירוף כמו אחרות שמדדתי במקומות אחרים. לחתונה בתחילת ספטמבר זה מאוד קריטי. בהמשך הגעתי רק למדידה אחת לאחר תיקון מכפלת והפעם השלישית היתה כבר ביום החתונה כשבאתי להתלבש בחנות. גם אז עזרו לי מאוד עם התלבטות של הרגע האחרון האם ללכת על עניבה או פפיון, והכל במקצועיות ואדיבות. האכזבה היחידה שהיתה לי מהם היא שבזמן הצילומים, באחת הפעמים שהתיישבתי ברכב, התפר של המכנס באזור המפשעה פשוט נקרע. בהתחלה זה נורא הלחיץ אותי, אבל למזלי ערכת תפירה קטנה שהיתה איתנו פתרה את העניין. בנוסף, המכפלת של המכנס (שהובטח שהיתה בתפר כפול) גם כן נפרמה עוד לפני החופה. ייתכן וזה ביש מזל שקורה אחת ל, אבל הייתי מצפה שברמות האלה האיכות תהיה ללא פשרות וללא פאשלות קטנות ומלחיצות כאלה ברגע האמת. למחרת החתונה התקשרתי אליהם כדי ליידע אותם על התקלות, דניאל הבעלים לא היה אז אותו מוכר אמר שדברים כאלו יכולים לקרות, אבל בכל מקרה הוא יעביר את ההודעה לדניאל ויחזרו אליי. חודש וחצי אחרי ואני עדיין מחכה לטלפון... בסך הכל אני לא מתחרט על הרכישה וכן הייתי ממליץ עליהם על אף כל מה שקרה. אבל הייתי נותן ציון גבוה יותר אלמלא כל זה.
הצג עוד

Shai   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
לאחר קריאת ביקורות ותגובות לגבי מספר חנויות לחליפות לגבר, כף רגלי דרכה בחנות של דניאל שלו. משה התותח התאים לי חליפה בידוק לפי הטעם שלי ופגע על החליפה הראשונה. לאחר מספר שבועות, קיבלתי חליפה ברמת גימור מעולה, איכות הבד ברמות הכי גבוהות שיש בשוק. יש לציין שבגלל שהחנות הראשונה היתה אצל דניאל שלו, החלטנו לפנות לעוד מספר חנויות באזור בכדי לעשות השוואת מחיר וכו', אך לשווא, חזרנו על 4 לדניאל שלו. רמת השירות,האיכות והיחס האישי, שקיבלנו ממשה, פשוט לא רואה ממטר את האחרים. לפי דעתי, המחיר מעט יקר, אך האיכות והשירות גבוהים יותר משאר החנויות.
הצג עוד

valeo2009   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
שרות 100 לוק 100 מחיר 100 קנינו חליפה קיבלנו שרות מעולה המחיר סביר מקום שכיף להתלבש בו מומלץ מאוד
הצג עוד

razsivan1987   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
לאחר שעברנו כמה וכמה חנויות של חליפות חתן , בהם לא קיבלנו את היחס המגיע לחתן או שהגזרה והמחיר לא מתאימים, הגענו לדניאל שלו וברגע שהתחילו המדידות ידענו שהגענו למקום הנכון. שירות מדהים , יחס אישי וסבלנות (כמו שחתן צריך לקבל) ומחיר הוגן ! מומלץ בחום:)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up