כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גרובית

גרובית

תקליטנים
טלפון:054-3173535
93
96 מתוך 100
לפי 49 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Nitsanit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מדהימים!!! אמי פשוט מהממת,קשובה,נעימה,מקצועית מומלצים מאוד!

olga   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בחרתי באמי בגלל סט שהיא העלתה לאתר שלהם ומרגע שפגשתי אותה ידעתי שזאת הבחירה הכי טובה שעשיתי באירוע! אמי מקסימה ומקצוענית על! קלטה אותנו לגמרי והעיפה את כולם באוויר במסיבה! ניגנה מוסיקה כיפית ואיכותית באותה נשימה! פשוט דיג׳יי מדהימה וברמה גבוהה מאוד! מומלץ בחום!
הצג עוד

inbellon   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
היה ברור שאמי היא הבחירה הנכונה לדיג'יי מהרגע הראשון! היא היתה זמינה, נעימה וקשובה. הכירה אותנו באמת, נתנה לנו להכיר אותה והפכה את החתונה שלנו למסיבה בלתי נשכחת!
הצג עוד

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אז ככה מתארים טירוף בשלושים ושש שפות.... безумие טירוף madness 狂気 ความบ้าคลั่ง جنون cuthach лудило τρέλα galenskap Wahnsinn лудост hulluus جنون 광기 folie vanvid brjálæði sự điên rồ पागलपन ludilo kegilaan вар'яцтва სიგიჟე hilahila krankzinnigheid őrültség kev-chim מעשוגאַס derman locura szaleństwo наадандык 36- ✨✨✨טירוף✨✨✨ כשגרובית על הבמה מתרחש קסם.. הסקסופון אלוהי התופים מכתיבים את הקצב על הרחבה, וההיא על העמדה רוקחת לה שם שיקויים.. זה בערך מה שקרה בחתונה שלנו אמי ואפרת היקרות לנו מכל!! אין לנו מילים להודות על האושר שעשיתן לנו שם!! תודה שנתתן את כל האנרגיות המטורפות שלכן ועשיתן לנו את המסיבה הכי גרובית אבר! אוהבים אתכן!!! ולליאור על הסקסופון שריגש כמה אורחים שעד היום לא מצליחים להתאושש מהביצועים שלו... ♥ תודה תודה תודה ♥
הצג עוד

אביבה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
רמה אחרת של חוויה וטירוף, הגיעו לכל הסוגים של האנשים במוזיקה, הרימו את האווירה ועשו לנו את הערב. משפחתיות מאוד! השילוב של הכלים והמוזיקה החיה עם הטראנסים מטורף! אחד הדברים שהיינו הכי מרוצים מהם.
הצג עוד

Einav   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הבחירה הכי קלה ומהירה שעשיתי בחתונה ( מעבר לבעל כמובן ;) ). הרכב מדהים שעובד בצורה כל כך מטורפת על הרחבה, הרימו את כל האורחים ושמרו על מצב רוח לאורך כ-ל האירוע. מעבר לזה שהם סופר מקצועיות ועובדות בצורה הרמונית וכל כך טבעית ביחד, גם היה ממש כיף לשבת, לדבר ולהתייעץ איתם על שטויות שהם מעבר לרק מוזיקה. די-ג׳י, מתופפת וסקסופוניסט שפשוט אין מספיק מילים כדי לתאר אותם או את האנרגיות שהם מביאים איתן, הכי ממולץ שיש !
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
גרובית (איימי ואפרת התותחיות!) הן הרכב של דיג'י(ית), מתופפת וסקסופון. מי שמחפש משהו שהוא מעבר לסתם דיג'י, גרובית הם ה-דבר ללא שום ספק. הזמנו אותן לחתונה שלנו, וקיבלנו כל מה שביקשנו ויותר מזה. בלי קשר, היה פשוט כיף לעבוד איתן. המוזיקה הייתה מצויינת, כיפית ומקפיצה. את המוזיקה אתם תבחרו איתן בפגישת המוזיקה לפני האירוע וכל מה שניתן לשלב לו תיפוף וסקסופון לייב יעבוד מצויין. כדאי מאוד גם לשמוע לעצות שלהן ולא להתקבע, בסופו של דבר הן יפציצו ברחבה! לא היה רגע דל ברחבת הריקודים ואפילו אפשר להשתגע קצת על התופים של אפרת :) בקיצור, היה פשוט כיף כיף כיף עם גרובית!!! אנחנו ממליצים בחום!
הצג עוד

Aniv   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אם בא לכם על צוות מרים, משמח בטירוף וסופר מקצועי, דברו איתן! אין לי מילים לתאר את מה שהלך ברחבה מרוב שאנחנו והאורחים עפנו באוויר – עם קטעי התיפוף של אפרת והנגינה בסקסופון הייתה אקסטזה של מוסיקה איכותית ומרימה בניצוחה של אמי התותחית. ולכל זה קודמות פגישות מוזיקה כיפיות ומקצועיות עם המון סובלנות וסבלנות מצדן :) הן פשוט הכי קוליות שיש, לא מבינה איך אפשר לעשות בחירה אחרת..
הצג עוד

rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אמי ואפרת מדהימות. מוכשרות בטירוף, מוזיקאיות אמיתיות שעושות הכל בכיף ובכשרון, כל בקשה ושאלה התקבלה בחיוך ובצורה הכי נעימה ויעילה שיש. הייתה לנו מסיבה מדהימה ומטורפת! מומלץ בטירוף בטירוף!

Alona   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ביולי האחרון,בחרנו ב״גרובית״ אחרי שקיבלנו המלצות חמות שקיבלנו. אין ספק שזאת אחת ההחלטות הטובות שלנו! מהפגישה הראשונה עם אפרת ואמי הבנו שבחרנו נכון,שאלה האנרגיות והאנשים שאנחנו רוצים שיהיו חלק מהחתונה שלנו...בזכותן(ובזכות הסקסופוניסט) היה פשוט מושלם! מוזיקה מעולה, מגוונת,אחלה גרוב בדיוק מה שרצינו! אין עליהן!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up