כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אינבייטד

אינבייטד

הזמנות לחתונה
טלפון:054-6133336
92
95 מתוך 100
לפי 110 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
hammerpainter   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
80 מתוך 100
עשינו הזמנות באינווייטד בעקבות ההמלצות הרבות שקראנו כאן ועכשיו אחרי שההזמנות כבר אצלי וכבר התחלתי לחלק אותן למוזמנים שלנו נאי יכולה לומר שהכל נכון. כמו שכולם אמרו לפני- שילוב טוב של הזמנות יפות ומיוחדות, שירות אישי וטוב, אמינות וזמינות הפכו את תהליך ההזמנות לחוויה נעימה :)
הצג עוד

enormousabiding   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
80 מתוך 100
חוות דעתי על אינבייטד היא שזה סטודיו קטן יחסית ואינטימי, שנותן יחס אישי ללקוחותיו ומשקיע בכל אחד מהם.ברשותם עיצובים מאוד יפים ומיוחדים להזמנות לחתונה, וניתן גם לקבל עיצוב בהתאמה אישית.

imminentinvidious   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
יש לאינבייטד הזמנות מאוד יפות ומיוחדות, סגנון מקורי שלא ראינו באף אתר אחר. הם הוגנים (גם במחיר) ונותנים שירות טוב מאוד. גם כשרצינו לשנות פה ושם דברים בהזמנה תמיד היה עם מי לדבר ונעננו בחיוב לכל בקשה.כיף שיש עוד ספקי חתונות כאלו.
הצג עוד

glassgin   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
הגענו לאינבייטד דרך ההמלצות פה ועכשיו אנחנו חוזרים לפה בשביל להמליץ עליהם גם.יש להם אמנם מעט דוגמאות אבל מאוד מאוד יפות ובטוח תמצאו את זו שתכבוש אתכם, לא צריך יותר מאחת כזו ;)קיבלנו יחס מצויין- אישי, סבלני ומקצועי. מחיר טוב (גם קיבלנו הנחה יפה), והכי חשוב (בשבילנו)- מהיר. היינו בלחץ לחלק כבר את ההזמנות כי יש לנו אורחים מכל הארץ בערך... וקיבלנו את ההזמנות הביתה 3 ימים אחרי שהזמנו אותם.אנחנו מרוצים מאוד ולכן ממליצים לכם גם :)
הצג עוד

chompingchilean   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
מה יותר כיף מלקום בבוקר ולמצוא את חבילת ההזמנות לחתונה שלי מוכנה על השולחן??אמא שלי קיבלה את זה מהשליח היום, והן כל כך יפות! עיצוב מהמם של חופית מאינבייטד והדפסה איכותית יצרו יחד הזמנות מטריפות שאני רק מחכה לשלוח לאורחים שלי כבר.מקום מדהים- חופית אלופה ומוכשרת, ואני ממש מבסוטה :-)
הצג עוד

earlobegiggle   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
החלק הכי כיפי בארגון החתונה היה ההזמנות- והרבה מזה בזכות חופית!קודם כל היתרון הכי גדול של אינבייטד זה שהם סטודיו קטן יחסית ולכן היחס הוא הכי אישי שיש, חופית זמינה בטלפון בכל שעה- אפילו ב 10 בלילה דיברנו פעם... כשדיברתי עם חברות אחרות תמיד הרגשתי שמלחיצים אותי לסגור ולהחליט מהר ושאין להם סבלנות בשבילי. לחופית היתה סבלנות מעל ומעבר למה שציפיתי.הכל היה פשוט וקל והכי חשוב- מהנה!ממליצים מכל הלב לכולם!
הצג עוד

lyricalsmuth   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
80 מתוך 100
סטודיו לעיצוב הזמנות לחתונה עם מעצבת צמודה וזמינה בכל השעות ביום. אין הרבה דוגמאות באתר אבל יש שם יפות מאוד.הכל היה בסדר גמור והאורחים אהבו את ההזמנות שישמרו לנו למזכרת!
הצג עוד

mistyready   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
It has been a real pleasure working with Invited. Lovely invitations, great attitude.Thank you very much Hofit!
הצג עוד

nappiesmaps   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
לא הייתי מוכנה לעשות הזמנות במקום שאני לא מכירה ולא שמעתי עליו אז נכנסתי למית4מית כדי לראות אם יש פה ממליצים.. מסתבר שיש ולא מעט מהם אז נרגעתי והחלטתי ללכת על זה.כל מה שקראתי בתגובות- הכל אמת. מקום מצויין עם יחס אישי ונעים, הזמנות מקוריות ומעוצבות בטוב טעם, שירות מהיר ונח ואפילו מחיר הוגן בהחלט.אין מה להתלבט, אינבייטד זה בהחלט המקום לעשות בו הזמנות יפות ובכיף.
הצג עוד

pratfalltent   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
חיפשתי בית דפוס שיעשה לנו הזמנות פשוטות אבל יפות, הלכתי ל2 בתי דפוס שונים בעיר שלי וממאות הדוגמאות שהם הראו לי לא מצאתי אף דוגמא שנראתה לי. הכל נראה מצועצע כזה ובנאלי, פשוט בזבוז זמן.אז החלטתי לפנות לסטודיו לעיצוב במקום לסתם לבית דפוס- נכנסתי לאינבייטד ולמרות שיש שם יחסית מעט דוגמאות (40 בערך אני מניח) מצאתי כמה דוגמאות שמצאו חן בעיני ממש. רואים שהשקיעו מחשבה בעיצובים האלו, והם יותר חדשניים וצעירים מהדוגמאות הישנות של בתי הדפוס.אז בשביל לחסוך לאלו שעוד לא סגרו הזמנות לחתונתם- אל תבזבזו זמן ותיכנסו ישר לאינבייטד. מנסיון.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up