כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

טופסיט
87
85 מתוך 100
לפי 12 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Avivit   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ברק מטופסיט היה שם בשבילנו בכל השלבים של סידורי ההושבה בתקופה מאוד מאתגרת אצלינו מבחינה אישית.ובאירוע עצמו ניהל בצורה מעוררת התפעלות הגעה של כמות אורחים לא מבוטלת בהפתעה.
הצג עוד

SHIR   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
צוות של אלופים שיודעים את העבודה ומבצעים אותה בצורה הכי מקצועית שיכלתי לדמיין ודואגים לאורך כל הדרך ממליצה למי שרוצה להיות רגוע בחתונה שלו ולהיות בטוח שהוא בידיים טובות התחייבנו ל400 מתוך 420 מוזמנים הגיעו לנו 408!!! תודה רבה לצוות המדהים ברק תום קים גל וחלי בלעדיכם האירוע לא היה אותו הדבר ❤
הצג עוד

אורטל ק   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
שכרנו את שירותי טופסיט לאישורי הגעה וסידורי הושבה, נתנו שירות מעולה ומקצועי.. ממש רדפו והציקו לאורחים על ההגעה (לאורחים זה הציק אבל לנו זה היה מעולה). אפילו המשפחה שלי רצו להזיז שולחנות ועשו זאת בלי בעיה. לאחר האירוע היינו צריכים לרדוף אחריהם שישלחו לנו את סיכום האירוע אבל חוץ מזה היה מצויין מאוד!
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
שכרנו את השירות של טופסיט לאישורי הגעה וסידורי הושבה. הם היו מאוד מקצועיים וסבלניים, עשו את העבודה בצורה מאוד יסודית. אף אורח שלנו בחתונה לא חיכה בחוץ או לא מצא את עצמו מחפש שולחנות, כל האורחים היו מאוד רגועים והחמיאו על הסידורים באולם. ממליצה בחום!
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
לקחנו את השירות של טופסיט, כבר מההתחלה הכל היה ברור ומובן. יצרנו רשימות, נתנו לטופסיט להתקשר והופתענו מאוד מאחוז הדיוק שהגיע לחתונה שלנו!! בזכותם לא הפסדנו אפילו מנה אחת והאורחים החמיאו על איכות השירות והסדר באולם. מודים לכם מאוד, בלעדיכם לא היינו מצליחים לחסוך ולעשות כזה סדר באירוע! ת-ו-ד-ה מכל הלב, מומלץ לכולם בחום!
הצג עוד

Liana   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב14.4.16 תחילה האירוע תוכנן ל 250 איש, אך שבוע לפני החתונה הבנו שאנו עומדים על כ490 מוזמנים, ברק והצוות הנפלא שלו תפעלו את כל הנושא ווידואי ההגעה וההושבה במקצועיות רבה, במהלך האירוע הצוות של ברק דאג לה-כ-ל-! מבלי להטריד אותנו כלל!!! ברק המליץ לנו להתחייב על 370 מוזמנים, וזו הייתה בדיוק כמות האורחים שהגיעה!! ברק והצוות שלו מקצוענים ברמה הגבוהה ביותר, שעשו עבודה מעולה ונתנו שירות טוב לנו ולאורחים שלנו, תמיד עם חיוך ובאדיבות!
הצג עוד

zahik   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
התחתנו בחתונה גדולה יחסית (מעל 450 אורחים), והייתה דרושה לנו חברה שתסייע ליצור קשר עם כל המוזמנים ותעזור לנו לסדר את נושא ניהול הישיבה מול הקייטרינג (אישורי הגעה והערכה לגבי מס' המוזמנים בשלב של טרום החתונה וניהול הישיבה ובקרה על כמות האורחים בזמן אמת במהלך החתונה עצמה). טופסיט וברק בראשה עשו עבודה מופלאה, ובשלב של טרום החתונה פעלו במהירות שיא, נתנו לנו תמונת מצב ברורה לגבי כמות המוזמנים שלנו, וידעו לתת לנו הערכה כמעט ומדויקת (!!!) ביחס לכמות האורחים שעלינו לאשר מול חברת הקייטרינג/ האולם. בכך חסכה לנו החברה אלפי שקלים שפשוט היו יורדים לטימיון. עד כאן השלב הראשון של טרום החתונה. גם בשלב השני של החתונה עצמה הוכיחו ברק והצוות של טופסיט מקצועיות רבה וניהלו את נושא הבקרה וניהול מקומות הישיבה באופן מופתי (קיבלנו על כך גם פידבק מהאורחים).
הצג עוד

IdoD   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
הגענו לברק ולטופסיט דרך המלצה מחבר שהתחתן.השיחות לאישור הגעה שהחברה הוציאה היו סבירות, היינו צריכים להיות עם היד על הדופק ולבדוק כל פעם שלא "הולכים לאיבוד" מוזמנים. החלק הגרוע היה בחתונה.במהלך החתונה אין זמן להתעסק עם האישורים, אבל יום אחרי התברר כל הבלאגן:1. לטופסיט לא היה מושג כמה אנשים הגיעו בסך הכל לאירוע. היינו צריכים להסתמך על הספירה של האולם.2. כל הספקים שהגיעו בערב החתונה, הציגו עצמם בצורה מקצועית באו ואמרו שלום וביקשו להיפגש עם איש הקשר מטעמנו - חוץ מחברת טופסיט והאחראי משמרת שהגיע מטעמה. יותר מכך, חברת טופסיט אפילו לא ביקשה לקבל שם ופרטי התקשרות עם איש הקשר מטעמנו, זה גרוע מאוד !! כי צריך שיהיה שיתוף פעולה מלא בין איש הקשר היחידי שמוסמך לפתוח שולחנות רזרווה לבין האנשים של חברת ההושבה. בפועל הם התנהלו מול 3 אנשים שונים.3. מה שחשבנו כיתרון הפך לחיסרון, לשולחן של 24 אנשים נשלחו בכוונה 30 אנשים. בפועל זה יצר בלאגן שנמשך זמן בתחילת הארוע וגרר פתיחה של שולחן רזרווה שעלה לנו ב-12 מנות נוספות. החברה לא מתנהלת בצורה מקצועית, אין קשר בין מה שקורה באולם לבין עמדת הרישום. אנשים שלא עברו דרך עמדת הרישום בטעות נחשבים כלא הגיעו וכתוצאה מכך טופסיט הבינה בטעות שיש חוסר בשולחן ושלחה אליו אורחים. הם אמורים להגן על על הזוג מפני פתיחת רזרווה ובפועל הם באופן ישיר היו האחראים לפתיחת השולחן.4. בשיא החוצפה, האחראי משמרת הגיע בסוף הערב לאחד ההורים וביקש טיפ וקיבל 200 שקל מזומן.5. החלק הכי גרוע הגיע יום אחרי... טופסיט שולחת הודעת SMS כתזכורת יום לפני הארוע ויום אחרי כתודה על ההגעה.החברה הוציאה הודעה לכל האורחים שלנו ובהודעה הם טעו בשם של הכלה!!!! מיד התקשרתי ודרשתי לשלוח הודעת תיקון וגם זה לקח 15 דקות... פדיחות שלא מהעולם הזה, מלא סמסים מאורחים שהעירו וצחקו.ברק הוא בעל החברה ובשיחות איתו הבטיח לפצות על עוגמת הנפש ועל ההפסד הכספי שנגרם. הוא גרר אותנו שבוע ומרח אותנו עד שפתאום נעלם והפסיק לענות לטלפונים.אני רוצה לציין שהיתה לנו חתונה מדהימה ונהנינו מכל ספק שאיתו עבדנו.. אנחנו זוג ממש נוח וכל מפגש עם כל ספק זרם בכיף.שורה תחתונה, התענוג עלה לי 1900 שקל + 200 שקל טיפ + 2400 על שולחן מלא רזרווה.רציתי לחסוך ולנהל את כל החלק של ההושבה בצורה חכמה ע"י חברה חיצונית. בפועל נתקלתי בחברה חובבנית, בתחילת דרכה, ועם חוויה גרועה ושעלתה גם בהפסד בכיס.עד היום, שבוע וחצי מהארוע ברק בעלי החברה מסנן ולא חוזר לשיחות שלנו.אכזבה.
הצג עוד

הילה בן חג   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כידוע לכל הזוגות שמתחתנים אחת הדאגות הגדולות בחתונה, ובמיוחד בחתונות גדולות, היא איך מושיבים את האורחים! האם עושים סידורי ישיבה? האם שמים פתק על כל שולחן? איך מספקים נוחות מקסימאלית לאורחים, סדר באולם ולא מפסידים מנות.במהלך החיפושים הגענו לחברת טופסיט ולברק. שכרנו את שירותי החברה שכללו הודעת תזכורת יום לפני החתונה, הודעת תודה יום אחרי החתונה, וחשוב מכל - הושבת האורחים ביום החתונה על ידי 3 נציגים מקצועיים ועל פי סידורי ישיבה שאנו הכנו.המחיר שהחברה גבתה עבור השירות היה סביר ביותר והתמורה הייתה מלאה. לאורך כל ההכנות לחתונה ברק תמיד היה זמין לשאלות שלנו ולכל בעיה מצא פיתרון יצירתי בזמן קצר. החברה, מנהלה, והאנשים העובדים שם יעילים, מקצועיים ואדיבים.ביום האירוע החברה סיפקה מקומות ישיבה על פי סידורים שאנו הכנו מראש בהתייעצות עם ברק והכל בצורה ממוחשבת ודינאמית, כך שניתן לשנות את המיקום on line על מנת לשבץ את כל האורחים במקום המתאים להם ביותר ולא להפסיד מנות.וכך אכן היה - כל האורחים ישבו במקום המתאים ביותר עבורם על פי בחירה מראש ועל פי שינויים מזעריים שנערכו במקום. מבחינת התוצאה - האורחים שיבחו את הנוחות, הסדר והארגון המופתי ואנחנו לא "הפסדו" אפילו מקום אחד.
הצג עוד

מיטל חורי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
החתונה שלנו היתה מתוכננת להיות 500 איש ועל זה התחייבנו באולם. לקחנו את השירות של טופסיט לארגון מקומות ישיבה בעולם ואישורי הגעה. בזכות צוות טופסיט שהינו מקצועי, ראינו לקראת החתונה שאנחנו לא מגיעים ליעד שהתחייבנו אליו וקיבלנו מטוטפסיט הנחיה להוריד את הכמות ל-430 איש. לחתונה הגיעו 428 איש. בזכות טופסיט חסכנו 70 מנות!!!!!!!תודה רבה על הכל, על היחס האישי, על המקצועיות, על הסבלנות....השירות שלכם משתלם, מועיל ונעים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up