כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

להקת קולות

להקת קולות

להקות, הרכבים וזמרים לחתונה
כתובת:ישראל
טלפון:0508462868
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dror   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
ראיתי את קולות בכמה חתונות וידעתי שגם לחתונה שלי רציתי אותם! מקצועיים ומוכשרים ביותר. חיפשתי רמה של חו״ל… וזה מה שקיבלנו. לא סתם עוד להקה!
הצג עוד

ע.   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
95 מתוך 100
במהלך כל התיכנון לאריוע נתנאל ליווה אותנו בצורה הכי נוחה וטובה! הלהקה הגיעו להרים את הקהל בטירוף ולהעיף אנשים באוויר. בחופה וכסא כלה הם ריגשו אנשים עד דמעות -ממש
הצג עוד

יהודה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שילוב של שירות זמין ואדיב, מקצועיות ורמה והכי חשוב אנרגיות טובות.
הצג עוד

טל השחר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
נתחיל בזה שהיחס מדהים! כבר מהרגע הראשון , הזמינות לכל שאלה, הזרימה עם השירים המשונים😉 הדאגה למקסימום הנאה ואיכות! הגיוון בשירים, העצות והטיפים! היה כיף גדול!!! גם לנו באופן אישי, קיבלנו המוןןן פידבקים ממשפחה וחברים מכל הסוגים ממליצים מאוד!!
הצג עוד

dorong22   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
היה פשוט תענוג לעבוד איתם מהרגע הראשון ועד לאירוע. באירוע הפציצו, קוראים את הקהל בצורה מעולה, משמחים ומקפיצים את האווירה. לא מפסיקים לקבל מחמאות על המוזיקה באירוע.
הצג עוד

ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון לאיתמר ויניב החתונה שלנו הייתה חשובה כמו שהיא הייתה חשובה לנו. הם עשו הכל, אבל הכל, כדי שיהיה לנו הכי טוב והכי מדוייק לרצונות שלנו ולאורחים שלנו. היה חיבור מעולה וזורם והאנרגיות היו בשמיים, קיבלנו יחס vip. כל בקשה וכל מחשבה קיבלו את כל תשומת הלב! משלב הכסא כלה לחופה לריקודים המטורפים. וכמובן- ההרקדה הייתה מטורפת!! לא ישבנו לרגע, היתה אווירה של שמחה מתפרצת.
הצג עוד

Bati   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מההתחלה ידענו שאפשר לסמוך עליכם בעיניים עצומות אבל באמת שהביצוע היה מעל המצופה! האווירה היתה בדיוק מה שרצינו! מהתחלה ועד הסוף הכל זרם כמו שצריך, כל השירים הסתדרו מצוין והאורחים לא הפסיקו לרקוד!! קיבלנו כל כך הרבה מחמאות על האווירה הטובה והמשמחת וזה הרבה תודות לכם! 😁 תודה על החשיבה היצירתית, הרעיונות שהעליתם שהתאימו את האירוע לסגנון האישי שלנו והזרימה עם כל בקשה שהיתה לנו! במהלך האירוע עצמו, הייתם כל כך קשובים, רציניים ומסודרים, מיקמתם את עצמכם בחופה בצורה שבה תוכלו לוודא שהכל רץ בדיוק כמו שתוכנן, המוזיקה זרמה בלי פערים, השירים התחברו להוואי הכללי של האירוע.. בקיצור, היה פשוט מצוין מהתחלה ועד הסוף!!
הצג עוד

Ariel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
נפגשנו עם נתנאל הגבר על שליווה אותנו כל הדרך לחתונה, בבחירת השירים בהמלצות למה הולך ומה כדאי, ביום החתונה הלהקה עלתה על הצפיות שלנו, הכל הלך בדיוק כפי שביקשנו ואילו טוב יותר, הקהל היה בעננים ואנחנו בכלל.. לאפטר פארטי נתנאל עשה לנו את הדיג'יי וזה היה לא פחות מאשר מטורף החברים נשארו עד השעות הקטנות של הלילה ונהנו בטירוף, שווה בטירוף ואין כמו להקה ביום כזה מיוחד, ממליץ בחום
הצג עוד

Alicia   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
ידענו שאנחנו רוצים להקה על רמה. מתחתנים רק פעם אחת בחיים :) ולשנינו היה חשוב מאד המוזיקה. שמעתי את הלהקה בחתונה של חבר, וממש הורשמתי מרמת המקצועיות יחד עם החיבור לקהל והרבאק שהם נתנו
הצג עוד

Shuli   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
קולות היו הלהקה בחתונה שלנו (דתיים לאומיים, סבב ראשון נפרד חסידי ושני מעורב ישראלי). במהלך החתונה לא חשבנו על הלהקה לשנייה כי הכל כ"כ זרם והיה שמח וכיף בטירוף ופשוט עשו את העבודה שלהם! כל אחד בלהקה נחמד וכיפי ועם וייב צעיר וקליל. יש נטייה קלה להיצמד למה שהם רגילים ול'קטע שלהם'; בפגישה לפני החתונה (שהייתה כיפית ממש) יצאנו בהרגשה שבסופו של דבר מה שיהיה בחתונה זה מה שהם רגילים לעשות תמיד- מצד אחד הכי כיפי וזורם, מצד שני לא ויתרו על שיר שביקשנו שלא יהיה בחתונה...אבל באמת שזה לגמרי זניח ואם קולות זה הסגנון שאתם אוהבים-לכו על זה בראש שקט!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up