כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
דור דקל

דור דקל

תקליטנים
כתובת:תל אביב
טלפון:054-5252259
95
99 מתוך 100
לפי 50 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 5 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Linoy   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
את דור המהמם ראינו בחתונה של חברים ואהבנו ברמות את מה שהוא עשה, ככה שהיה ברור שהוא יהיה גם אצלנו בחתונה!דור ממש זרם עם הבחירות שלנו, לגמרי הרגיש את הקהל ועשה עבודה מעולה!ממליצים עליו בחום!!
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכי אדירה וכיפית שיש!:)..הוא קלט אותנו בול לכל אורך התהליך וגם שמר איתנו על קשר רציף. ערך וחיפש בשבילנו שירים וכמובן במסיבה ולכל אורך החתונה שם את השיר הנכון בזמן הנכון אין יותר חשוב מזה וזה עשה לנו את החתונה.
הצג עוד

shulmanshahar17   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מי היה הדי ג'יי שלכם בחתונה? זאת השאלה שלא מפסיקה להישאל. החלק של הדי ג'יי היה חשוב לנו מאד, כי מבחינתנו חתונה זאת מסיבה ענקית, ודור הייתה הבחירה המדויקת והנכונה ביותר לצרכינו. הוא החזיק וקרא את הקהל בצורה מושלמת, הרים, הוריד, והקהל היה שבוי ברחבה ופשוט לא רצה לרדת. אני חושב שזאת החתונה היחידה שבזמן המנות העיקריות היו אנשים ברחבה שרקדו והשתוללו. בנוסף דור הרכיב לנו שיר חופה מרגש ומקפיץ גם יחד, בדיוק כפי שרצינו ופנטזנו, היה שם בכל התהליך, וענה לכל שאלה וצורך שלנו. הניסיון עושה את שלו, ודור שהוא פנומן מוזיקלי, בהחלט יודע העבודה. אנחנו יכולים להגיד שחוץ מהרחבה, לא ראינו יותר מדי בחתונה;)
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בחרנו את דור להיות הדיג'י שלנו לחתונה והאמת הרגשנו גם קצת שהוא בחר אותנו (ככה זה עם דיג'יים איכותיים :) ) היה לנו אירוע מדהים והמוזיקה מההתחלה ועד הסוף הייתה הכי מתאימה לקהל ולמה שביקשנו והיה קרנבל מטורף שלא נגמר עד שכבר היו חייבים לסיים. הכי ממליץ עליו בעולם, הוא מקצוען אמיתי וידע לקלוע בדיוק לרצון שלנו ושל הקהל
הצג עוד

reut147272   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
על דור לא וויתרנו מההתחלה ידענו ברגע שאנחנו מתחתנים שדור ינגן בחתונה שלנו ,אהבנו את הגישה שלו את היחס שלו השירות והנגינה הוא יודע מה הוא עושה ! הוא הרים לנו את החתונה בצורה מטורפת אין אחד שלא שאל עליו! אין ספק שדור הוא הבחירה הכי טובה שלנו !
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
תודה שנכנסת לי לראש.
הצג עוד

eilon7050   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
דור דקל הוא ללא ספק הדי ג'יי מספר אחת גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה אישית. כבר מהפגישה הראשונה עם דור שנערכת במתכונת של "אירוע דמה" הבנו שדור הוא הדי ג'יי שנרצה בחתונה שלנו, ולא טעינו! בחתונה הוא היה מדהים! המוסיקה קלעה בול לטעמנו והתאימה לפגישת ההכנה שנערכה כשבועיים לפני החתונה.
הצג עוד

Dor   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
פגשנו את דור דקל פעמיים לפני החתונה. מהר מאד הוא הבין את הסיגנון של החתונה שלנו- שילוב של אורחים מהארץ ואורחים מארה״ב. דור ידע למצוא את האיזון בין מה שהאמריקאים אוהבים למה שהישראלים באופן כל כך מושלם. הקהל לא עזב את המסיבה והיינו חיבים לשלם שעות נוספות לאולם..... אחרי החתונה שלנו כולם רצו את הפרטים של דור דקל לחתונות שלהם כולל הזוגות מחו״ל!
הצג עוד

Victoria   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מושלם!! הדיג׳יי הראשון והאחרון שפגשנו ולא התחרטנו לרגע, מהפגישה הראשונה נוצר חיבור מטורף, הרגשנו שהוא לא ספק נותן שירות אלא חבר, כל פגישה הייתה עם חיוך! מקשיב, מייעץ וכמובן מבצע הכל לפי מה שביקשנו בצורה מדויקת ומושלמת! העיף לנו את החתונה וכולם היו ברחבה עד הרגע האחרון! אין ספק שמדובר בדיג׳יי עם ים כשרון, אהבה למקצוע והשאיר אותנו ללא מילים! אין אחד שלא הרעיף מחמאות על המוזיקה המטורפת שהייתה לאורך כל הארוע - תודה ענקית!!
הצג עוד

Maxim   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
דור דקל ללא ספק ה DJ המושלם לכל חתונה ואירוע. אם אתם רוצים מקצוען אמיתי זה האיש הנכון לפנות אליו :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up