כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בית הדבש - ארועים שזוכרים

בית הדבש - ארועים שזוכרים

גני אירועים
טלפון:0508092394
94
99 מתוך 100
לפי 42 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
adinush10436   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
בית הדבש הוא מקום מדהים💗 ריקי ושרון הן פשוט מקסימות, מהרגע הראשון איתן הרגשנו שאנחנו בידיים טובות. הן תמיד שם לכל פנייה, שאלה, וכל דבר שאפשר להעלות על הדעת. תמיד זמינות ומקסימות, תמיד שמחות לעזור, תמיד עם יחס אישי וחיוך, ותמיד מקדישות את כל כולן ומשקיעות את המיטב בכל אירוע ומארגנות כל פרט על הצד הטוב ביותר💗 המקום יפהפה, האווירה כל כך נעימה וכיפית, ולא הפסקנו לקבל מחמאות על כמה שהמקום מדהים, וגם על האוכל, שגם הוא טעים ברמות. אנחנו ממליצים בחום על בית הדבש, ואם במקרה אתם מתכננים אירוע קטן של בסביבות 50 איש (אפשר לעשות שם גם אירועים יותר גדולים, אבל אני מציינת את זה במיוחד כי אנחנו עשינו חתונה של 50 איש ואני יודעת מניסיון שיכול להיות קשה למצוא מקום לחתונות קטנות), אז זו עוד סיבה לשקול בחום את המקום הזה💗 וגם לאירועים יותר גדולים אנחנו ממליצים עליו בחום, זה מקום יפהפה ומדהים מכל הבחינות ורואים שריקי ושרון באמת יודעות לתפור את האירוע למידותיו של כל זוג, הן ממש טובות במה שהן עושות והן יודעות להפוך כל אירוע למושלם💗
הצג עוד

Tom   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
שרון, ריקי, שחר וגל האלופות!מהרגע הראשון נתנו לנו להרגיש שיש על מי לסמוך, שופעות מקצועיות ושירותיות והכל בחיוך רחב. בית הדבש הוא מקום שנותן תחושה של בית עם מלא סטייל, אווירה ורגש. המשפחה והחברים לא הפסיקו לשבח ולהתלהב מהיופי, האוכל ושירות הצוות.חתונה מהאגדות!
הצג עוד

lior   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
שרון וריקי דאגו לנו מהרגע הראשון ועד סוף האירוע, באווירה טובה ובמקצועיות, הכניסו רוגע לאירוע שיכול להיות מלחיץ ודאגו לכל הפרטים שיהיה מושלם! הצוות ביום האירוע היה יוצא מן הכלל, מקצועי ונעים. כל האורחים אהבו את המקום והאווירה המיוחדת והמשפחתית שיש בבית הדבש וכמובן מחמאות אין סוליות על האוכל. ממליצים בחום!
הצג עוד

ליה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
היה לנו אירוע מושלם! החל מהמקום המהמם, עד לאוכל, השירות שקיבלנו מכולם, האווירה הטובה. האורחים עפו על המקום! היה מדהים, ממליצים בחום❤️
הצג עוד

חן שטרית   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
90 מתוך 100
החוויה היתה מאוד חיובית, היו מאוד קשובים לבקשות שלנו טרם האירוע ובמהלך האירוע. האוכל היתה טעים וטרי והמקום מהמם ביופיו
הצג עוד

רחלי   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
השירות היה מצוין מהרגע שכף רגלנו דרכה במקום
הצג עוד

רתם   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
בית הדבש הוא המקום הראשון שראינו ופשוט התאהבנו ואנחנו לא מתחרטים לרגע על הבחירה! מהרגע הראשון כל הצוות היו קשובים וענו על כל השאלות והבקשות שלנו. המקום עצמו היה מעוצב בצורה מהממת והאירוע התנהל בלי שהיינו צריכים לדאוג לכלום! קיבלנו מהאורחים פידבקים מעולים על המקום, האווירה והאוכל המעולה! ממליצים בחום!
הצג עוד

Dror   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
בית הדבש קיבלו אותנו בשמחה בהתראה של יומיים (!) כשהשטח שבו תכננו לקיים אירוע הוצף. המקום היה נעים ויפה ביותר, מלא בריח פריחת הדרים, מתוקתק ונוח לאורחים. תודה רבה!

חני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
המקום יפה ונעים ומרגיש כמו בית. מרגע המפגש ועד לסיום הארוע, הכל טופל במקצוענות, בחיוך, בהקשבה והקפדה על כל פרט. לכל מה שביקשנו היה מענה. אורחינו ואנחנו הרגשנו בבית.
הצג עוד

Tamir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנו ביוני 2022 חתונת שישי צהריים. בית הדבש היה אחד המקומות הראשונים שראינו, וידענו שאנחנו עומדים להתחתן בו כבר מהרגע הראשון. כמו שכבר נכתב פה, ריקי ושרון היו מדהימות מהרגע הראשון וסייעו לנו בכל ההתלבטויות והשאלות שהיו לנו. מבחינת החוויה עצמה - לא היינו יכולים לבקש יותר טוב. גן האירועים (למעשה פרדס עם מדשאה במרכזו) מטופח ונותן תחושה של רוגע ואינטימיות. ההושבה של האורחים מתבצעת מתחת לצמרות העצים ובצל מלא. האורחים שלנו לא הפסיקו להחמיא על היופי של המקום, וכמה נעים היה מתחת לעצים. מלבד זאת, יש מאווררים על העצים וצ'ילרים ברחבה עצמה, שהופכים את כל הקונספט של שישי בצהריים להרבה יותר צונן :-) אין ספק שהדבר הטוב ביותר היה לדעתנו האוכל. קייטרינג "אשכול ענבים" עשה עבודה מדהימה. כבר בטעימות הבנו שיש לנו עסק עם קייטרינג שהוא ברמה יותר גבוהה מדברים שטעמנו בחתונות, אבל לא האמנו שהרמה תישמר גם בחתונה עצמה. בפועל - האוכל בחתונה היה מצוין, וידענו את זה גם בעצמנו, כי אכלנו קצת אחרי החופה בחדר חתן כלה. השף היה זמין לכל שאלה שהייתה לנו, והצוות של בית הדבש ידע לתת מענה מרשים למנות ללא גלוטן וכו'. באירוע עצמו הכל תקתק, ומנהל האירוע מטעם המקום עשה עבודה מעולה. ריקי ושרון - תודה על חוויה מדהימה שלא נשכח.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up