כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הסועד הנודד

הסועד הנודד

קייטרינג לאירועים
טלפון:0528979960
94
99 מתוך 100
לפי 18 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נוי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בחירת הקייטרינג היה כלכך קלה, אחרי שהמפיקה שלנו המליצה לנו עליהם מכל הלב, אכלנו בחתונה של חברים- החלטנו שזה חייב להיות הם וסגרנו איתם באותו רגע! הם הרימו מטבח מטורף בתנאי שטח במדבר, המחמאות מהאורחים שלנו לא הפסיקו להגיע, כמה היה מדהים ובשפע. תקתקו הכל בצורה מטורפת ופשוט היתה חוויה מדהימה מולם.
הצג עוד

נטע   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מה הכי חשוב בחתונה תאכלס? האוכל! תמיד אומרים שהאורחים מדברים על האוכל גם לאחר האירוע- כל כך מבינה! את תומר פגשנו שהיה לנו רק מקום לאירוע, אפילו לא תאריך. בחרנו את התאריך לפי הפניות של שלהם (: כל התהליך עם הסועד היה מדהים. היינו בשני אירועים שלהם והיה סופר טעים והאווירה הכפרית כל כך דיבר אלינו! בחרנו בדוכני שוק, שזו הייתה בחירה מצוינת לקונספט של חתונת קיבוץ, שישי צהריים וחתונה הפוכה. היה כל כך טעים שאפילו אני, בתור הכלה, הסתובבתי בדוכנים ואכלתי. כן כן, גם הכלה ביום חתונתה הספיקה לאכול מהקייטרינג (: היה מגוון מטורף של מאכלים וכל זה תודות לשף המטורף יוחאי! אז מי שמחפש קייטרינג כפרי עם אוכל מדהים זו הכתובת!
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בתור טבעונית וחובב בשר, לא יכולנו לבקש שידוך מושלם יותר בשבילנו מהסועד הנודד! הרמנו חתונה בשבועיים (כיאה לתקופת קורונה) והכל תיקתק וקיבל מענה מידי. תומר המנהל בחור מקסים, תמך וליווה אותנו לאורך כל הדרך, ויוחאי השף היה קשוב ונעים. גם הצוות של הסועד ביום האירוע היה מהמם! מקצועיים ונעימים ודאגו להאכיל אותנו בין לבין. תפריט בשרי עם הרבה מגוון טבעוני, מוגש בצורה יפה ונעימה, האוכל היה טעים ברמות, וקיבלנו הרבה מחמאות מהאורחים. בקיצור ממליצים בחום!
הצג עוד

גיא   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואו! היה מטורף!! אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על האוכל מהחתונה ובמיוחד על הסינטה, פרגית בסלק ופטה שקדי עגל. תומר, יוחאי וצוות הסועד הנודד היו מדהימים ונעימים, ונתנו את השירות הטוב ביותר- איכותי, מקצועי וכמובן טעים :) תודה רבה לכם! גיאופיר
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
נתחיל בזה שהדירוגים שהאתר מאפשר לא מספיקים בשביל לתאר כמה אנחנו מרוצים מהסועד הנודד. כל שלב בעבודה איתם היתה מדהימה. אנחנו קיימנו את החתונה בתקופה שלקיים בה חתונות זה לא משימה קלה, אבל הצוות של הסועד הנודד סיפקו לנו אי של רוגע בתוך כל התהליך הזה. בלי קושי או התנגדות הם היו מוכנים לבוא לקראתינו וקיים דו שיח הוגן וכנה בקשר לכל מה שקשור להתנהלות בתקופה לא בטוחה, והצלחנו להגיע איתם להסכם הוגן בלי שום קושי. וכמה אנחנו שמחים שעשינו זאת. באירוע תומר יוחאי והצוות היו פשוט מושלמים. סיכמנו איתם מראש על קונפסט של פוד טראק שבו יוצאות מנות קטנות כל האירוע, החלטה הטובה ביותר שיכולנו לעשות. כל האירוע יצאו עוד ועוד מנות מושלמת, כל אחת יותר טעימה מאחרת וכל אחת יחודית בפני עצמה. והצוות! איזה צוות! כל אחד ואחד מהמלצרים היה נעים וחביב, כל אנשים המטבח (שהיו הדבר הראשון שהאורחים שלנו ראו) היה שמח ומשמח וגם תומר עצמו שכל האירוע דאג שכל האורחים נהנים (ופן האישי גם דאג שבכל שלב אפשרי אני עם משהו לאכול ביד). בקיצור אני מרגיש שחפרתי אבל אני מקווה שאם אתם קוראים את זה אתם יכוים להבין שללכת עם הסועד הנודד יהיה החלטה הכי טובה של החתונה שלכם.
הצג עוד

Talia   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חווית אירוח ואוכל יוצא דופן! מבחר עצום כולל בשרים, דגים, צמחוני וטבעוני.... שלחתי תודות לתומר שאחראי על כל האירגון וליוחאי השף ושמחה לשתף: תודה תומר!! אני כל כך שמחה עם כל הבחירות לאירוע אבל אתם הייתם החלק הגדול ואולי חפרתי לכם בהתחלה אבל עכשיו שאני מכירה אותכם אשמח להמליץ ללא סייג כי כל מה שקשור בכם נעשה עם כל הלב וזה מורגש מא עד ת. זה היה כמו חלום. תודה רבה שוב!!!! 💫 ערב טוב יוחאי, תודה רבה ענקית!!! היה מושלם!!! כל מה שנטעם היה נפלא!!! אין מילים. תמשיך בדרכך ליצור הפתקאה כולינרית יחודית ומענגת. זו היתה חוויה בלתי נשכחת ואתה תרמת רבות להצלחתה.
הצג עוד

תימור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו ל"הסועד הנודד" דרך שחף המפיקה שלנו וכבר בטעימות הבנו שיש כאן משהו אחר. לא צריך לבחור מנות ספציפיות אלא לתת לתומר ויוחאי לעשות את מה שהם יודעים לעשות מצוין! בחתונה לא הפסיקו לדבר על האוכל!! היה שפע מהכל והכל היה כל כך טעים. אין אחד שלא ביקש מאיתנו את המתכון לפרגית סלק. והקינוחיםםםםם.. גם הצוות היה מקסים ושמחנו לראות שהם נהנים בעצמם מהחתונה, מאוד הוסיף לאוירה המשפחתית והכייפית שהיתה בחתונה. אנחנו מאחלים לעצמנו להיות אורחים בחתונה עם הסועד הנודד כדי להנות שוב מהאוכל שהאורחים שלנו נהנו ממנו.
הצג עוד

Nitay   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לאורך כל הדרך תומר היה סופר נחמד ומקצועי. תמיד הרגשנו בנוח לשאול אותו שאלות ולבקש את דעתו. האירוע היה מדהים והתנהל באופן חלק. בקיצור - לא יכולים להמליץ עליו מספיק!
הצג עוד

Ayana   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
וואי וואי וואי... כמה מחמאות קיבלנו "שזה האוכל הכי טעים שאכלו בחתונה", "שזה האוכל הכי טעים שאכלו בזמן האחרון", "תגידו... נראה לכם שהם יתנו לנו את המתכון לפרגית בסלק/ קרמבל ענבים/ קציצות עדשים?"... וזה באמת רק חלק... תומר ויוחאי!! אלופים!! באדיבות, מקצועיות ואכפתיות הפכתם את החתונה שלנו לכזאת שיזכרו, כזאת שידברו עליה... אנחנו מאוד מודים לכם ולצוות על הכל - מה שנותר לנו זה שעוד אנשים יהנו ממכם לפחות כמונו!!!
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הסועד הנודד היה פשוט ההצלחה הכי גדולה של הערב, התחתנו לפני שבוע ומאז ועד היום עדיין מתקשרים אלינו כדי להגיד לנו כמה מדהים היה האוכל, וכל האווירה שמסביב. הפרטים הקטנים, צורת ההגשה, האדיבות, תשומת הלב, הכל פשוט מושלם. לא יכולנו לבקש יותר מתומר, יוחאי ושאר הצוות המדהים. היה לנו חוויה מהרגע שפגשנו אותם לראשונה, דרך הטעימות, ההתנהלות מולם לאורך התקופה ועד שכיבינו את האורות בחתונה. אנחנו ממליצים עליהם בטירוף!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up