כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
רונה מימון
95
99 מתוך 100
לפי 17 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שרון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רונה מקצועית ברמות !! מתאימה את עצמה ללקוח נעימה ומדויקת בלי הרבה דיבורים אלא פשוט במעשים !! רונה ליוותה אותי מהבוקר עד הערב ביום החתונה שלי ודאגה לתת לי ראש שקט שהשיער שלי תמיד יראה טוב פשוט מ ד ה י מ ה !!
הצג עוד

Hodaya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
רונה הגיעה בהמון אנרגיות וביטחון ומשרה אותו בקלות גם על הלקוחות שלה. היא ספרית עם המון ניסיון ומקצועיות. עשתה אותי מאושרת וגרמה לי להרגיש הכי בנוח שאפשר! מדהימה!
הצג עוד

liorsakagin21   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
רונית המהממת שלי את הוצאת אותי הכי מאושרת בעולם הרגשתי בזכותך מושלמת והכי יפה בעולם בנות אני ממליצה בחום ובמלא אהבה !!! פשוט אמנית שיער ❤️
הצג עוד

lior   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
וואאוווו מאיפה להתחיל??? טוב אז את איתמר הכרנו לראשונה לפני חצי שנה בחתונה של אחי. אחי ואישתו סיפרו במהלך ההכנות על הדי ג'יי המושלם והמטורף ששונה מכל השאר אבל עד האירוע עצמו לא באמת הבנתי על מה מדובר... כבר בשניה הראשונה התאהבנו וידענו שלחתונה שלנו די ג'יי כבר מצאנו... אז הגענו לאיתמר לפגישה ראשונה, עוד לפני שבכלל סגרנו איתמר הקדיש לנו מעל לשעתיים!! הוא דיבר איתנו על כל כך הרבה דברים חשובים חוץ מהשירים - החל ממהלך האירוע דרך מתי צריך מומלץ להוציא כל מנה ועד למה צריך להגיד לתאורן, לצלם ולמנהל אירוע. איתמר מגיע בגישה כל כך נכונה - אני רוצה שתרגישו שאתם באירוע שלכם, שתרגישו הכי בנוח ובכיף ולא תרצו לרדת מהרחבה. גישה שכמובן הוכיחה את עצמה ברגע האמת. בסיום הפגישה איתמר נתן לנו שיעורי בית לבחור שירים לקבלת פנים ולמסיבה.. לא היינו כל כך ממושמעים ואז הגיעה האפליקציה - אפליקציה אדירה שעזרה לנו לבחור שירים וגם לשתף משפחה וחברים שיבחרו יחד איתנו!!! כשבועיים לפני החתונה קיימנו פגישה של 4 שעות (!!!) שבמהלכה בחרנו ואישרנו שיר שיר לפלייליסט של החתונה.. באמת שזה היה החלק הכי מהנה במסגרת ההכנות.. הרגשנו שמשקיעים בנו, הרגשנו שאיכפת לו מאיתנו ושהוא באמת באמת רוצה שנהנה ושאלו יהיו השירים שאנחנו אוהבים ולא "מה שהולך עכשיו" (כן כן גם שירים הזויים כמו שיר הפתות, שיר הטרטע, להקות צבאיות, יהורם גאון ו"נשבע" של חיים משה).. אחרי כל ההכנות אי אפשר לצפות לפחות מ-מ-ו-ש-ל-ם-!!!!! וכך היה!!!! איתמר קלע בוווולל עם כל שיר ושיר, הקפיץ את הרחבה וגרם לכולם להשתגעעעע ולהתרגש.. האורחים לא רצו ללכת הביתה ואפילו אנשים פחות קרובים נשארו עד 1:00 בלילה!!! קיבלנו כל כך הרבה מחמאות והמרכזיות: וואווו איזה אירוע מיוחד היה, זו לא היתה סתם חפלה היו שירים כיפיים ומיוחדים, אף פעם לא היינו בחתונה כזו שמחה ומיוחדת. בקיצור - אין על איתמר!! היה כל כך מקצועי לאורך כל הדרך, זורם, מקסים ומכיל.. ממליצים כל כך בחום!!! אם אתם רוצים אירוע מיוחד ולא סתם עוד מסיבה...
הצג עוד

cela   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב9.9.2015 עם מזג אוויר חם מלא אבק ואובך- ולמזלי רונה התותחית (יחד עם גלית שחר המאפרת המוכשרת) עשתה לי תסרוקת מהממת והשיער לא הפריע לי בכלל כל היום! יצא פשוט מושלם למרות שזה לא מה שתכננתי זרמתי עם ההמלצה של רונה בעקבות מזג האוויר ואני כל כך שמחה שעשיתי זאת! אני ממליצה בחום!
הצג עוד

yafit sharon   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
רונה את פשוט תותחית הגעתי לרונה דרך המאפרת שלי גלית שחר... פשוט מדהימה, עם ידי זהב... כשהגעתי לעשות את התסרוקת לחתונתי לא ידעתי בדיוק מה אני רוצה... רונה הייתה מקצועית וישר ידעה מה הכי יתאים. התסרוקת החזיקה את כל הצילומים והערב... אין מילים ממש מעולה..!!!
הצג עוד

סיון   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום על מעצבת השיער רונה מימון.רונה ליוותה אותי ביום החתונה שלי מהבוקר ועד לחופה. יחס נעים ומקצועניות ברמה גבוהה.רונה עיצבה לי את השיער בדיוק כמו שרציתי.
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
רונה פגשתי 3 שבועות לפני החתונה , מהרגע שהיא נגעה לי בשיער הבנתי שיש על לסמוך. אפילו בניסיון היא לא דילגה על שום שלב , הוציאה את כל האביזרים רק כדי להמחיש כיצד תראה התסרוקת הסופית. ביום החתונה היא סירקה אותי ועוד 5 בנות , בכולן היא טיפלה במסירות. בזריזות ששמורה למקצועיות ביותר היא תיקתקה את כולנו . ביום החתונה היא אף ליוותה אותי ובאולם המתינה בסבלנות, היא סירקה 3 פעמים וכל תסרוקת הייתה יותר יפה מהשנייה.
הצג עוד

שיוש   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
רונוש,תודה על עיצוב שער מדהים יחס מפנק ונדיב בזכותך יצאתי יפיפייה אמיתית תודה על הכל
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
תודה לרונה המקסימה!! תודה על היחס האישי ועל העבודה המקצועית. ממליצה על רונה ב200%.

להמשך גלישה באתר
up