כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קליאנטה החברה למוסיקה

קליאנטה החברה למוסיקה

תקליטנים
טלפון:033819315
95
96 מתוך 100
לפי 245 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
דני הוא אישיות של קסם ואהבה. נתן לנו להרגיש שהאירוע שלנו בידיים והאוזניים הכי מקצועיות שיש ! הכי רגישות שיש ! והכי הכי מרימות שיש !דני הוא נכס ובטוחה להצלחה בכל אירוע !
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאדם לב דרך המלצות של זוג חברים ומאז אדם נכנס לנו עמוק ללב.איש מקצוע לחתונה טובה צריך להיות גם מקצועי מאוד וגם אדם הגון וישר, אכפתי וקליל. אדם לב עומד בכל כך הרבה תכונות שרק מטומטם יחשוב פעמיים כשישמע את השם שלו .אדם קיבלת אותנו למקום שלך כאילו אנחנו מכירים שנים. ידעת בדיוק איך לנווט אותנו וגם איך לנוע יחד עם הדרישות ושגעונות שלנו.קלעת בול בכל אספקט שדרוש לחתונה מוצלחת!!!!המחמאות לא מפסיקות להגיע, מחתונה רגילה הפכת אותנו לחתונת השנה.תודה אדם עוד נשוב להיפגש זה בטוח♥️
הצג עוד

Michael   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
אדם לביש לו את כל הסכמה כדי לגרום לכם להנות מהאירוע, הוא קודם בן אדם ישר, מקסים, מבין, עוזר ומקצוען גם בלי קשר לתקלוט עצמו שעל זה נרחיב כבר.אדם היה קשוב מהרגע הראשון, אני יכול להגיד בוודאות שהדרישות שלנו היו לא פשוטות משנות ה80 עד למוזיקה העכשווית, רצינו הכל, קיבלנו הכל.אדם הרים את כל הקהל שלנו על הרגליים, במיוחד בתקופה הלא פשוטה הזו (תקופה המלחמה לזמן זה), גרם לכולם לשמוח ולא לעזוב את הרחבה.מעבר לזה אדם היה קשוב אלינו בכל רגע נתון, עזר לנו בכל בחירה, הבין את הצרכים שלנו מהר מאוד, ונכנס לביצוע תוך דקות ספורות כשהוא מקפיץ אותנו בתוך החדר שלו עם המוזיקה שהוא מנגן בלייב.ההנאה שלו והתשובה לתחום וההבנה שלו במוסיקה + הבן אדם שהוא + ההפקה הנהדרת שנמצאת מאחוריו גרמו לערב שלנו להיות הכי טוב שיכולנו לבקש בלב שלם.תודה לאדם היקר ולצוות קליאנטה על אירוע שלא נשכח.
הצג עוד

Shaily   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו ואוו ואווווו, האמת היא שאני מאוד רציתי להקה נפגשו עם אודי הבעלים, ושתינו התאהבנו זה היה הבחירה הכי טובה שלי ואני כל כך שמחה שלא ויתרתי! איזה דבר, היה מטורף! 3 זמרים 3 נגנים ודי גי הכל היה כל כך מושלם, הזמרים, נעמה, חננאל וגייב, והדי גי רועי איזה קול ואיזה וויבים מטורפים הם הביאו לנו כל הערב! אין אחד שלא החמיא על הלהקה, איזה קולות, ממליצה בחום.
הצג עוד

yiftahd   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
תודה רבה לאדם לב על הליווי המוזיקלי לאורך כל הדרך. ידעת בדיוק ליצור את הוויייב שכיוונו אליו בחתונה. היית קשוב, סופר מסייע, ומאוד אהבנו את הגישה הקלילה שלך לאורך הפגישות שלנו. האורחים אמרו לנו שהם ממש נהנו מהמוזיקה ומהריקודים, והעובדה שנשארו אנשים ברחבה ממש עד רגע סגירת האולם, הפתיעה אפילו אותנו. זה ללא ספק קרדיט שמגיע לך - לא פעם ניגשו אלינו אנשים ואמרו שהם לא יכולים לעזוב כי כל פעם מתנגן שיר אחר שהם אוהבים.
הצג עוד

keren   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
היתה חתונה מושלמת, תודה לאדם שהכניס קצב לכל אחד ואחת מהמוזמנים.היה תענוג מהרגע הראשון שנפגשנו ועד השיר האחרון.מוכשר בטירוף !!!
הצג עוד

Oren   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עידו שריג, האיש והאגדה!עשה לנו חתונה מטורפת ושמחה, קלט את הסגנון שלנו וזרם איתנו בכל הבקשות. מעבר לזה שהוא דיג׳יי מדהים הוא אדם מדהים אז כל העבודה איתו הייתה פשוט כיפית וזורמת, אין אנשים כאלה ואנחנו ממש שמחים מהבחירה בו, ממליצים בחום!!
הצג עוד

נעם   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגענו לאדם אחרי המון המלצות שקיבלנו. ומהרגע הראשון ידענו שזה זה ;) בקצרה - דיגיי תותח והבחירה הכי טובה שעשינו בכל האירוע!!! בזכותו הרחבה הייתה מלאה כל הערב ואנשים לא הפסיקו לרקוד, והוא לגמרי קרא את הקהל. הוא היה סופר קשוב לכל מה שביקשנו ועשה לנו את החתונה! מעבר לזה שהוא הכי מקצועי ומוכשר, הוא היה לאורך כל הדרך קשוב ומקסים. אני יכולה להמשיך ולהרחיב במילים, אבל אסכם במשפט אחד. אחרי החתונה ניגשו אלינו המון חברים, חלקם אמרו שעדיין לא יודעים עם מי הם יתחתנו, אבל כשיתחתנו, הם לגמרי יודעים מי יהיה הדיג'יי שלהם. תעשו לעצמכם טובה ותסגרו אותו, רק תרוויחו.
הצג עוד

Marina   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מפגשים כיפיים ונעימים, מוזיקה מותאמת אישית ומותאמת לאווירת האירוע. קריאת הקהל באופן מושלם!
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לאדם אחרי שהוא היה הדיג'יי בחתונה של חברה ומהרגע הראשון התחברנו לאופי שלו ולבן אדם שהוא. אדם תמיד באנרגיות חיוביות זמין לכל שאלה הוא מבין את ההעדפות שלנו וקורא את הקהל בצורה מושלמת. הריקודים בחתונה נמשכו ונמשכו, גם צעירים וגם מבוגרים היו כל הזמן ברחבה ונהנו מהמוזיקה! קיבלנו תגובות מהממות על הריקודים והמוזיקה ואנחנו רוצים להמליץ עליו מכל הלב ❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up