כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
יעל בלץ איפור ושיער

יעל בלץ איפור ושיער

איפור כלות
טלפון:0723935341
95
99 מתוך 100
לפי 168 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
יעל היא אשת מקצוע מוכשרת בטירוף, וגם ממש כיף בחברתה :) היא איפרה וסירקה אותי ביום החתונה שלי ועשתה עבודה מושלמת. האיפור והתסרוקת היו מהממים, גרפו המון מחמאות והחזיקו מעמד בלי בעיה עד סוף הערב. היא גם איפרה וסירקה את אחותי ואת אמא שלי והוציאה את שתיהן יפיפיות. אני ממליצה עליה בחום!
הצג עוד

אביבית   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אל יעל הגעתי כשחיפשתי מאפרת ומעצבת שיער באזור פרדס חנה, שם התחתנו. יעל מקצועית, נעימה, נהננו בחברתה ביום החתונה וקיבלתי המון מחמאות על האיפור והשיער. ממליצה!
הצג עוד

ענת   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
גילוי נאות, אני מכירה את יעל מלימודי תואר ראשון, אך הבחירה בה הייתה בשל המלצות רבות ומתוך הכרות עם המקצועיות, הרוגע שלה והדגש שהיא שמה על הפרטים הקטנים. לאורך כל התהליך, החל מאיפור הניסיון, יעל הייתה קשובה אלי והיה לה חשוב לסייע לי לבחור את האיפור והתסרוקת בהם ארגיש הכי שלמה והכי בנוח. כמו כן בבוקר החתונה היא השרתה עלי רוגע בהתנהלות שלה. המחמאה שחזרה לאורך כל ערב החתונה וגם בסיומו (בשתיים בלילה) היא שהשיער בסיום הערב נראה כמו בתחילתו וכך גם האיפור שנשמר בצורה מושלמת. ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יעל המהממת! גילוי נאות, לאחר החתונה יעל ואני נעשינו לגיסות, אך בבואי לבחור את מי שתאפר אותי ותעצב לי את השיער ניצבו בפני כל האפשרויות והסגנון של יעל בדיוק קלע לסגנון שאני אוהבת ובחרתי בה. כמובן שהכרנו לפני אך יעל עדין הקפידה על מקצועיות: ערכנו מפגש ניסיון על אף ההיכרות המוקדמת וניסינו כמה סגנונות לאיפור ולשיער עד שמצאנו את מה שאהבתי ויעל כתבה הכל בפירוט על דף. ביום החתונה יעל עבדה במקצועיות, בהקשבה ובנעימות והוציאה אותי לא פחות ממושלמת: חיפשתי מישהי שתוכל לאפר אותי בסגנון עדין ושעדיין יהיה בעל נוכחות וגם תסדר לי את התלתלים בצורה טבעית וקיבלתי מעל ומעבר. ממליצה בחום ובאהבה :) יעלי, אוהבת אותך!!!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי ליעל בזכות האתר הזה. כבר במפגש הניסיון יעל הייתה קשובה, נעימה ומדויקת. התחושה הראשונית (שנשארה עד סוף התהליך) הייתה שאכפת לה ממה שאני מרגישה וחושבת. ועם זאת, היא ידעה בדיוק להגיד לי מתי הבקשה שלי פחות מתאימה כי בכל זאת, מדובר בערב והאיפור לא יכול להיות בלתי נראה... וכמובן שהיא צדקה. בסופו של דבר יצאה תוצאה עדינה ומחמיאה שגרמה לי להרגיש מאוד נוח. מעבר לזה, יעל פשוט בחורה שכיף להיות איתה ביום הזה, רגועה, עדינה, מצחיקה וקשובה. הבחירה המושלמת עבורי!
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי ליעל דרך חוות הדעת באתר, ואני חייבת לציין שהן היו מדויקות להפליא! יעל נהדרת בכל קנה מידה, מקצועית ואישית, וידעה להרגיע אותי ברגעי הלחץ בעדינות ומתוך הניסיון הרב שלה. קבענו להיפגש בשש בבוקר (חתונת צהריים) כדי להספיק הכל ברוגע, וזה היה מצוין! לא הפסקתי לקבל מחמאות על השיער והאיפור, שהחזיק לאורך כל היום בצורה מושלמת. מהפגישה הראשונה סמכתי על יעל בעיניים עצומות, שזה היה הדבר הכי חשוב מבחינתי והגדולה שלה בעיניי :)
הצג עוד

נוי וגיא   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
יעל פשוט מדהימה! כבר מהאיפור ניסיון ראיתי שהיא מבינה בדיוק מה אני רוצה. ביום של החתונה דאגה לאווירה קלילה ומצחיקה ובאותה נשימה דאגה שהאיפור והשיער ייצאו מושלמים. ממליצה בחום!!!!
הצג עוד

Lama   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יעל לוותה אותי בשבוע החתונה, איפרה ועיצבה לי ולאחותי את השיער. הייתי מאוד מרוצה מהכל!! גם מהמחיר וגם מההופעה. חוץ מכך, היה כיף לשוחח איתה ולבלות איתה שעות. היחס שלה נעים, אישיות מרגיעה ואמיתית. ממליצה בחום!!!!! :)))

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יעל מאפרת מהממת, סופר מקצועית, איפור איכותי שנשאר כל האירוע בלי צורך לרענן. אני ובנות המשפחה קיבלנו מלא מחמאות על האיפור כל החתונה. ממליצות בחום.
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יעל היקרה!! אחד הדברים שחששתי מהם היו האיפור והשיער - בתור משהיא שאוהבת לעשות את זה לבד ולשמור על קו פשוט וטבעי - ולכן אני כל כך שמחה שפגשתי אותך! מהשיחת טלפון הראשונה יעל הקשיבה לי בסבלנות, והקרינה רוגע ומקצועיות. לאורך כל הדרך, עד אחרי החתונה יעל הייתה מקסימה בטירוף, זרמה עם כל בקשה והצליחה להפוך למציאות בדיוק את מה שדימיינתי! אני שמחה כל כך שפתחתי איתה את הבוקר של החתונה ומאחלת שכל כלה תזכה בה, אתן לא תתחרטו לרגע! (ועוד לא הזכרתי את כל המחמאות שקיבלתי...)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up