כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Shoshi Ofir - שושי אופיר - איפור ושיער

Shoshi Ofir - שושי אופיר - איפור ושיער

איפור כלות
95
98 מתוך 100
לפי 48 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ariella   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
Delicate and beautiful hair and makeup! Shoshi is very relaxed and calming in her vibes and an incredibly talented makeup artists. I wanted a somewhat natural look but very bride like and glowy! We had 6 ladies to do hair makeup for and it was just so much fun!
הצג עוד

lea.queroub   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
Until the wedding, Shoshi was very responsive. She organized the day in a very professional way. We had a really good time together. She did exactly the kind of hair and make up I wanted. Simple and elegant. Everything stayed in place all night. She also did my mum and her colleague did my sisters. They were all stunning. We had a very pleasant day. Shoshi speaks perfect Hebrew and English so everybody was at ease.
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלתי עליה המלצות ואני כל כך שמחה שהלכתי עליה!!! היא אדם מקסים מקסים מקסים, כל כך מרגיע וזורם, מקצועית בטירוף! יוצרת אווירה נעימה בשניות! שושי עשתה לי איפור ושיער מושלמים, בדיוק כמו שרציתי!!! נשארו לכל היום בלי בעיה ובלי ליווי, גרפתי מחמאות כל האירוע! וזה יוצא מהמם בתמונות. מומלצת בחום!!!!
הצג עוד

Sue   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הכרנו באירוע של הבסטי שלי, כשהייתי המלווה שלה. שושי איפרה וסירקה את שתינו והיה לנו הכי כיף בעולם. להגיש שהינו מרוצות לא מתחיל אפילו לתאר את איך שהרגשנו בסיום העבודה ששושי השקיעה.
הצג עוד

Kathy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
שושי מדהימה! היא עשתה אווירה קלילה, עם חיוך והומור וכמובן עשתה לי את האיפור והתסרוקת היפייפים בדיוק כמו שרציתי! ממליצה בחום :)
הצג עוד

Shimrit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שושי המהממת! דייקנית בצורה בלתי רגילה (5:40 בבוקר לא בעיר המגורים שלה). השרתה אווירה רגועה ונעימה כשאני חצי ישנה חצי לא מבינה מה קורה סביבי. איפרה אותי עדין ומהמם וטבעי (שזה מה שהיה לי הכי חשוב) השיער היה הורס והבייביליס לא ירד כל האירוע (ולשיער שלי מאוד קשה להישאר עם בייביליס) קיבלתי ים מחמאות על האיפור והשיער. ממליצה בחום!
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
יש לי ניסיון רע עם אנשים שמתעסקים לי בשיער ועוד יותר ניסיון רע עם איפור. אז חששתי מאוד לקראת החתונה של אחי. אבל כבר בטלפון היה חיבור ביני לבין שושי והרגשתי שאני יכולה לסמוך עליה. ביום החתונה היא הגיעה אליי הביתה, סידרה לי השיער המתולתל בלי לכפות עליי פן, דאגה לאורך כל הסידור לשאול איך אני מרגישה וגם תיקנה כשהיה צריך. ואז הגענו לאיפור - איפור קליל וטבעי כמו שביקשתי. החתונה היתה באוגוסט, ואני הייתי חצי מהאירוע עם מסיכה ועדיין - השיער החזיק מעמד, האיפור החזיק מעמד וקיבלתי הרבה מחמאות. כבר למחרת סגרתי עם שושי איפור ושיער גם לחתונה שלי. וגם פה - היא היתה נהדרת, הקלילה את האווירה ביום שגם ככה לחוץ, סידרה את השיער ואיפרה גם אותי וגם את אמא שלי. אפילו לא נזקקתי לטאצ' אפ. ממליצה בחום!
הצג עוד

Shir-ly   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שושי איפרה אותי בסגנון עדין כמו שציפיתי, היא היתה קשובה וסבלנית לבקשות השונות והמבולבלות בתוך כל הלחץ. לאורך החתונה קבלתי המון מחמאות על האיפור והתסרוקת. מומלצת ביותר!

Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
Shoshi was accommodating and flexible. She was receptive to my needs and wants! She was professional
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהשיחה הראשונה כבר ידעתי שושי הולכת לאפר אותי, היה לי איתה כל כך כייף בטלפון שפשוט אמרתי, זאת! עם התסרוקת המהממת והאיפור הכל כך עדין! הרגשתי הכי מושלמת בעולם בזכותה!! לא הפסיקו להחמיא לי על התסרוקת ושאלו אותי אם זה תוספות. עשתה את השיער שלי מושלם ומלא מתמיד והאיפור היה משגע!! אני לא מצטערת לרגע שלקחתי אותה וסמכתי עלייך בעיניים עצומות. הייתה זמינה לשגעונות שלי בין לבין שלא ידענו עוד מה קורה, או סתם לשגעון של לפני חתונה, תודה רבה!! מיליון תודה!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up