כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

duo ספא בוטיק

duo ספא בוטיק

ספא
כתובת:הירקון 106
טלפון:037447774
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Jacki   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
מבקש במייל וטלפונית מחלי המנהלת הנעלמת לחזור אלי 5 פעמים.... כל פעם אומרים שתתקשר אלי מחר. בושה וחרפה של שירות.
הצג עוד

Limor   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
הייתי היום ביום כיף עם בעלי לכבוד היומולדת שלי הארוחות בוקר ממש מגוונת עשירה וטעימה .. הלוקרים נמצאים במעבר שזה לא נוח ולא נגיש המלתחות ממש קטנות ולא נעים כי זה נמצא במעבר ליד סאונה שכל אחד יכול פתאום להכנס.. הבריכה קטנה אין הרבה מיטות שיזוף .. המסג היה גרוע לא שחרר שום שריר או מתח.. מסקנה לא לחזור לשם..
הצג עוד

rotraff3   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
אתחיל ואגיד שהפקידה אשר מקבלת את האורחים לספא פשוט מתחת לכל ביקורת, לא יודעת לדבר, לא יודעת להתנהג. הגענו זוג חברות ליום כיף. היינו בהרבה מקומות, אבל באף אחד לא מתייחסים ככה. מסתבר ש״מתקני הספא״ זה רק סאונה יבשה. אין ג’קוזי, ואם אתם רוצים ג’קוזי אתם צריכים להוסיף 30 שח לאדם ואחרי שאתם כבר רוצים לשלם מסתבר שאין מקום בגקוזי, אז האטרקציה היחידה שיש זה המסאג. הצורת דיבור והיחס ללקוח פשוט מזעזע.. לא נחזור לפה. לא ממליצה לאף אחד פשוט חוויה לא טובה.
הצג עוד

Yasmin   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
מאכזב מאוד לאחר איחור של דקות בודדות עקב מחסור בחנייה ולאחר ששילמנו כ700 שקלים לא הורשנו להיכנס לספא. השירות היה בלשון המעטה מזלזל ואנטיפטי ביותר ממליץ לא להגיע ולחפש מקום אחר לנקות את הראש ולהירגע כי פה לצערי לא תמצאו זאת.
הצג עוד

sbg881   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
היינו בדואו ספא תל אביב 3 בנות ליום הולדת היה טיפול מפנק ומדהים של המעסות. רק היתה אכזבה מצד השירות. ציפינו למשהו אחר..לא קיבלנו חלוקים שזה א ב לדעתי..קיבלנו יחס מזלזל!! בקושי התייחסו אלינו כשהגענו וכשכבר קיבלנו זה הגיע עם חוסר סבלנות מצד המארחת העיקר להכנס לעיסוי.בסוף גם חיכינו לשמפניה לא מעט זמן ושוב ללא יחס.. ורק כשביקשנו הביאו לנו. שילמנו מכספנו לכבוד יום הולדת ציפינו ליחס הולם סבלני ויותר מחוייך.. לא נחזור!!
הצג עוד

miraleizen   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
דואו ספא סיפק לי ולבעלי היום חוויה מאכזבת ביותר! המקום/השירות שניתן ממש עלוב נפש ולא מומלץ!!! חוץ מהשם של המקום "הרודס"- שמבטיח תיאורתית מקום איכותי, המציאות ממש לא כזאת! נכנסים לעיסוי עם כל "הציוד האישי" עימו הגעתם, מבלי לקבל לוקר/חלוקים. העיסוי היה נעים ולא יותר וארך לא בדיוק 45 דקות כפי שהובטח. לאחר מכן, משאירים אותך בחדר ואתה צריך לדרוש חלוק כדי שתוכל לפחות להגיע כנדרש למקלחות - שנמצאות במצב מינימלי, אפילו מייבש שיער פשוט -אין! הג'קוזי היה פעיל, אך אף אחד לא טורח ליידע (בטלפון אמרו שצריך לעבור תיקון) וכששאלנו מדוע לא מעדכנים, אמרו שטמפרטורת המים לא מספיק חמה..... הכיבוד בספא מינימלי ביותר ולא מכבד. (היינו כבר בלא מעט מקומות של ספא-ויש לנו השוואה למה יש לצפות ממקום שמכבד את עצמו) עלות החנייה מסתכמת בסך של 50 ש"ח לפחות, כי למלון אין מקום חניה לבאי הספא וגם אין להם הסדר עם חניון כיכר אתרים (הקרוב אליהם) ארוחת הצהריים היתה חלבית ונחמדה (הסלט היווני טרי וטעים) לפחות נקודת אור אחת בכל היום הזה😉 בקיצור, לא ממליצים לבוא לשם, יש מלא מקומות טובים ונעימים בהרבה יןתר!!!
הצג עוד

tamarmon88   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
40 מתוך 100
לדאבוני קראתי את התגובות רק אחרי הביקור בדואו ספא. הגעתי לעיסוי עם ביתי, שעבורה זאת הפעם הראשונה ונחלנו אכזבה החל מהרגע שהגענו למקום. חדר קטן וצפוף, מקלחות לא ראויות, מטפל בינוני מינוס, שמנים לא איכותיים ורעש משיפוצים שבוצעו במקום. לזכותם אבקש לציין כי מסיבות שאינן תלויות בנו, הגענו באיחור של שעה לטיפול אך למרות זאת קיבלו אותנו בסבר פנים יפות והעניקו לנו את מלוא הזמן שעליו שילמנו. שורה תחתונה: לוותר! לא מהנה בלשון המעטה.
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
חוויית הספא הכי נוראית שהיתה לי. מתחיל בעיצוב הנוראי של המקום, שחור, קלסטרופובי, לא נקי ולא מזמין. חדר שנראה כמו מלון לפי שעה במקרה הטוב... המסאז עצמו היה לא מקצועי בלשון המעטה, גם אחרי הערות במהלכו לא השתפר. תנועות מהירות ולא נעימות, חלש מאוד, מרגיש כאילו למטפלת אין מושג בעיסויים. הסתיים באמצע התנועה, בלי להגיד כלום, המטפלת פשוט נעלמה ואני הסרתי את כיסוי העיניים בשוק שהמטפלת עזבה. מאוד מאוד לא מומלץ.
הצג עוד

Ron   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
40 מתוך 100
כנראה שמזמינים דרך גרופון היחס אליך הוא לא מדהים... הכל התחיל בזה שרציתי לתכנן לבן זוגי כמה שעות של רוגע והתנתקות מהעולם... הגענו למקום, אפשר לומר שהתמונות שמתנוססות בגאווה באתרם די שונות מהמציאות. המקום נראה די ישן ולא תואם את התמונות.. שזה לא יתריד אותכם, המשיכו לקרוא... אז באמת העיסוי שמקבלים שווה במיוחד, לנו יצאו זוג בנות נחמד שידעו את העבודה.... אבל העיסוי נגמר והסיוט התחיל... החלטנו למלא גקוזי, אולי חצי שעה עד שהוא מתמלאה.. ואז, לחצנו על כפתור ההפעלה וכל המים נהפכו לשחורים... מלאים במין גושים כאלה של שמן או משהו מוזר אחר.... השעון מתקתק, וה'סויטה' שלכם רק לשלוש שעות... פתחנו את הדלת וקראנו לאחראית שנדהמה לגלות מה קרה וישר פנתה למנקה.. המנקה באמת שמסכנה וחסרת אונים המליצה לנקות לנו חדר וגקוזי אחר. רק לציין שכל התהליך הזה לוקח עוד חצי שעה לפחות, מה שיותיר לנו פחות מחצי שעה להנות בגקוזי (בכל זאת יש לנו רק שלוש שעות והשעון דופק).. אז אחרי החוויה הממש לא נעימה שעברנו, אני ממליץ לכם לא להתקרב לשם, יחס מזלזל ומשפיל, "מצטערים" זה הכי הרבה שהיה להם להגיד... וואי, והשוקולדים והכיבוד קל שמובטח לכם (ומשלמים עליו עוד 80 שקל בערך) מסתכם בצלוחית מסכנה של 8 סוכריות גומי (ספור) ו2 שוקולדים עלובים (כן כן, בדיוק בגודל של שוקולד ארומה)... אז הרשו לי לומר לכם- ביזיון... אז תודה לדואו ספא שידעו להרוס לי את היום... מקווה שלא תזכו ללקוחות יותר. ובנימה יותר רצינית, אל תעזו להשקיע את הכסף שלכם שם.. פשוט חוסר תמורה למחיר.. ראו הוזהרת! בהצלחה
הצג עוד

oren14492   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
20 מתוך 100
שירות זוועה הזמנתי גרופון וכשהתקשרתי לקבוע תור נאמר לי שאין אפשרות להזמין לסופש כי הם עברו את המכסה של הגרופונים (דבר שלעולם לא נתקלתי בו וכמובן לא צוין בגרופון אלא אם קבוצה מממשת יותר מ6 גרופונים בבת אחת). הנציגה בטלפון החליטה שהיא צודקת, התחילה לצעוק ולא הקשיבה למילה ממה שאמרתי, זלזול מוחלט באינטלגנציה שלי תוך שהיא מציעה להזמין תור לעוד חודש (!) כדי לשריין תור לסופש- לא תודה! בזיון! לפחות גרופון זיכו אותי
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up