כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שלומי צור צילום
95
99 מתוך 100
לפי 40 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שני   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
עוד הרבה לפני שבעלי ואני הכרנו, פגשתי את שלומי בחתונה של חברה וידעתי שכשאתחתן, הוא יהיה הצלם. כמובן שלא איכזב! תמונות מדהימות, יצירתיות ומעוף שיש למישהו רק עם כל כך הרבה ניסיון.
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהשיחה ראשונה עם שלומי האנרגיות היו מהממות, הוא מצחיק, מקשיב והבנין אותנו בשניה. בפגישה הבנו שיהיה לנו פשוט כיף וזורם אתו, וצדקנו! בכל רגע שהייתה לי שאלה הוא היה זמין, לפני ואחרי החתונה. ביום של הצילומים הוא היה פשוט מהמם, רגוע, כיף, ספונטני. ממליצה עליו לכל אירוע!!
הצג עוד

rakefetroznak   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חוויה יוצאת דופן!! צלם מקצועי ברמות!! לא מוותר על שום רגע!! יצאו תמונות נדירות!!
הצג עוד

Victoria   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
Our day with Shlomi was amazing. He is so professtional, calm cool and collected. We were so happy to have him as a part of our wedding day. He filmed our video with such pride and joy and the out come is amazing. I highly reccommend Shlomi to anybody who wants a fantastic wedding video.
הצג עוד

מתנאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לשלומי הגענו בעקבות המלצה, מהרגע הראשון הוא היה סבלני קשוב מקצועי, היה זמין וענה על כל השאלות נתן את כל הפרטים והסביר הכל עם הרבה זמינות וסבלנות
הצג עוד

מירב גרנות   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
אם היו יותר כוכבים הייתי בוחרת כי אי אפשר באמת לדרג את היכולות שלו והאנרגיות של שלומי על ידי רק 5 כוכבים! את שלומי הכרתי כשהייתי המלווה של בת דודה שלי ביום חתונתה, שלומי והצוות שלו הגיעו וממש הרימו את האנרגיות בחדר... עדיין לא הייתי מאורסת אבל ידעתי שיומי יגיע שלומי בטוח יהיה שם!!! כשנפגשו גם בעלי התאהב בו מיד וידענו שזה האדם הכי חשוב בחתונה... עשינו איתו יום צילומי רווקות / זוגיות שהיה אמור להימשך 6 שעות אבל בסוף נמשך יום שלם עד שאנחנו כבר אמרנו דיייי אבל שלומי ביקש עוד אתר אחד שיהיה לנו מבחר... מרוב מבחר של תמונות מדהימות לא הצלחנו לבחור!!! ואז הגיע היום החשוב מכולם. שלומי הגיע עם הצוות שלו למקום ההתארגנות שלי (מוקדם ממה שסיכמנו) ומאותו רגע היה שלנו... צילם כל נשימה ונשימה, התעניין בשלומי, לקח אביזרים וצילם מלאאאאא תמונות רקע מדהימות!!! בזכותו יכולתי להיות רגועה ונינוחה וזה לא אופייני לי... לאורך כל העבודה המשותפת כל שינוי או דבר שרצינו לשנות / להוסיף / להוריד הוא זרם על הכל.... בזכותו יש לנו את המזכרת הכי מדהימה מהימים האלו!!! אין מילים שיתארו באמת את ההמלצה שלי... אם אתם מחפשים צלם אומנותי, שמתעד גם את האנשים, שיהיה אכפת לו מהיום שלכם יותר משלכם אכפת, מצאתם אותו!!! מחכים לצילומים הבאים �
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לצלם מספר 1!!!!!!!!! יש רגעים שכשאתה מזהה את החיבור על הפעם הראשונה אתה יודע שזה זה, לא משנה מה!!! אני רוצה להגיד לך שהיית מעל ומעבר לכל הציפיות, ההשקעה שלך והנתינה שלך לכל דבר שיהיה מושלם, הרצון הטוב והאהבה האמיתית שלך לצילום זה נדיר !! אנחנו רוצים לומר לך תודה ענקית על תקופה מדהימה שהתחילה מים המלח והסתיימה על הצד המושלם ביותר שיכל להיות אתמול בחתונה שלנו!!! זכינו להכיר אחד את השני ושנמשיך להיפגש רק בשמחות בחייים האלה!!!! אוהבים, מעריכים ומודים עד מאוד, ספיר ואמיר :)
הצג עוד

רז מרגולין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את שלומי פגשתי לפני כ10 שנים, בחתונה של אחות של חברה טובה שלי. מאז ידעתי שכשאתחתן הוא יהיה הצלם שלי! היה זמין לכל שאלה שלי, במהלך הצילומים נתן תחושה נעימה וזרם עם הרעיונות שלי. ממליצה מאוד !
הצג עוד

אופיר וניר לוי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ליוויתי את אחותי בחתונה כששלומי צילם אותה, ומאז חיכיתי להתחתן כדי ששלומי יצלם גם אותי. אני ובן זוגי לא אוהבים להצטלם ועם שלומי היה פשוט כיף!! הכל היה טבעי וזורם!
הצג עוד

Shunit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
שלומי הצלם הכי הכי!!! איזה כיף שצלם מעולה הוא גם בן אדם מדהים! יצרת לי זכרונות חתונה מרגשים, מעלים חיוך וצחוק
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up