כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חיים אזרן
94
99 מתוך 100
לפי 25 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
זיו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה רותחת על חיים אזרן מצלם הסטילס שלנו (רמי סיני). אחרי שיחה לא קצרה איתו בה ענה לנו על כל השאלות והתהיות שלנו ידענו שהוא האחד! חיים מקצועי ביותר, אדיב, נעים הליכות ומצחיק. הסביר לנו בדיוק איך הולך להתנהל יום הצילומים, מה החזון שלו תוך כדי התחשבות ברצונות שלנו ולכל אורך יום האירוע דאג לעדכן אותנו, לספר לנו ולתת לנו פידבק על המקום. הוא לא נח לרגע, ראינו אותו במשך כל האירוע מתרוצץ ממקום למקום כדי לתפוס כמה שיותר פרטים מהאווירה, מהאורחים, מהמקום ומאיתנו! מעבר לעובדה שידענו שיש איתנו בן אדם מקצוען היה איתנו לכל אורך היום גם חבר מצחיק ורגיש! תודה רבה חיים!!!
הצג עוד

Naama   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אין מושלם מחיים❤️ כל המשפחות והחברים פשוט חייכו אליו בלי סוף. הוא היה נוכח בלי להציק, תפס רגעים אמיתיים וממש חגג יחד איתנו. אני ממש ממליצה בחום. י
הצג עוד

kochav   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
חיים הוא צלם מוכשר מאוד, אשר הצליח לתמצת את חוויית החתונה לסרט מרגש, מיוחד ויפה במיוחד. קיבלנו בדיוק מה שקיווינו לקבל, פלוס.

stav   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
עוד לא קיבלנו את הוידאו וכבר אנחנו יכולים לומר שחיים תותח! על ההתחלה הוא עשה רושם של אדם מקצוען ואדיב. ביום החתונה הוא ליווה אותנו מהצהריים והיה כל מה שיכולנו לבקש. הוא השרה אווירה קלילה מצחיקה ונינוחה, וראינו כמה חשוב לו שהצילומים יצאו הכי טוב שאפשר! בקיצור מקצוען אמיתי ואחלה בנאדם- מומלץ מאוד!!
הצג עוד

אפרת   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
חיים היה מקסים ונעים במהלך היום ותרם לאווירה מאוד רגועה, קלילה ונינוחה. היה מאוד קשוב לבקשות שלנו ולמה חשוב לנו שיהיה בסרט. הקליפ והסרט מהממים! מומלץ בחום!

Lilac   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
חיים היה רגוע ונוח, מים שקטים חודרים עמוק. יודע את העבודה ובשקט עושה את שלו. השקט שלו היה מאד מאפשר בעבורי, נתן לי מקום וגרם לי להרגיש בטוחה ונינוחה בלי צורך 'לנהל' את הצילומים. הוידאו יצא כל כך מרגש שאנחנו עדיין צופים ובוכים. אני מרגישה שכל פריים נבחר בדקדוק וזוויות הצילום היו גם מעניינות, גם מרגשות וגם סיפרו את הסיפור. אנו גרים בחו"ל וחיים ללא ספק היה הבחירה המדוייקת בשלט רחוק, ושאיפשר גם עבור חברינו שלא יכלו להיות איתנו לחוות את הרגעים המרגשים תוך צפייה עמנו, וגם העניק לנו, למשפחתינו ולדור שיבוא אחרינו מזכרת מושלמת. תודה!
הצג עוד

zopikim   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
"מעולם לא ראיתי סרט חתונה כזה מיוחד" ציטוט מדויק של המשפחה והחברים. חיים לכד את כל הרגעים המיוחדים והיפים וידע לערוך את זה לסרט מרגש ומיוחד. מומלץ בחום! 💜
הצג עוד

Dean   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
לחשוב שחשבתי לוותר על צלם וידיאו... איזה מזל שאור (זהבי) שידך לנו את חיים, אומנם החתונה הייתה רק לפני שבוע וחצי ועוד אין תמונות, אבל היה לי מאוד חשוב לכתוב ביקורת הכי חיובית שיש! הכימיה והאווירה שהייתה בין אור לחיים הייתה נהדרת והיה פשוט כיף איתם, היה קליל נעים רגוע. מאוד אהבתי את העבודה שלו מה שראיתי באינטרנט מחכה כבר לראות את הסרט שלנו (: באמת שזה אחד הדברים הכי חשובים בחתונה, מזכרת אמיתית מכל היום הזה.
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
חיים התותח!!!! תודה רבה רבה על סרטון חתונה ממצה, מרגש, שמח כייפי יפהפה ומהמם!! כמעט בלי שהרגשנו הצלחת פשוט לקחת ולתפוס את כל הרגעים החשובים ולשלב אותם ביחד לתוך סרטון מקצועי מקסים!! כבר משיחת הטלפון היית רגוע, עינייני, עונה על כל השאלות הכי קטנות, ובעיקר נעים!! תודה תודה תודה על התוצאה הנפלאה שתישאר איתנו!!!
הצג עוד

noga   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
לאחר שצפינו בסרט חתונה שחיים ערך אנחנו חייבים להמליץ עליו לזוגות אחרים. חיים הוא אומן שיוצר סרטי חתונה מקוריים ומיוחדים. סרט החתונה שלנו יצא מרגש, מעל הציפיות וקלע לטעם שלנו. ההתנהלות מול חיים ביום החתונה הייתה נעימה, כיפית, רגועה ושחררה אותנו לקראת האירוע. בנוסף, ביום עצמו, חיים עמד בלוח הזמנים שקבענו מראש ואפילו הקדים (חשוב במיוחד באירוע שישי צהריים). חיים, תודה על הכל, ממליצים בחום.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up