כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אמריליס בוטיק פרחים

אמריליס בוטיק פרחים

זרי כלה
76
95 מתוך 100
לפי 22 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נילי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
ב 25/9 בתי שמתגוררת בסן דייגו - הזמינה לי זר של 70 ורדים ושתי חפיסות שוקולד - ליום הולדתי - הס מלהזכיר את המחיר שהיא שילמה - את הזר קיבלתי באיחור - זר עלוב 😭 באותו יום זרקתי 10 ורדים - והיום 29/9 כל הזר בפח - השוקולד משנת 2017 שהוסתר עם מדבקה - בעל הבית החכמולוג הגיב עם רוב חוצפתו שזאת חברה חדשה שהתחילו לעבוד איתה - חחח ומבטיח לתת פיצוי 😀 מעניין לכמה אנשים הבטחת לתת פיצוי - וביקשת סליחה!?!? עלי זה לא עובד - כיפור כבר עבר - היית צריך לחשוב לפני - אני מבינה שאני לא הראשונה - ובטח לא אחרונה!!!
הצג עוד

Aliza   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
25 מתוך 100
פשוט רמאים - גם לא נתנו מה שהזמנו ושילמנו תמורתו וגם מה שנתנו ברמה ירודה. הזמנו 4 סחלבים פלוס אזוב בעציץ נאה, קיבלנו 2 סחלבים בעציץ קטנטן שהתפרק לנמענים בידיים. אכזבה קשה מאוד!
הצג עוד

Yuda   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
אחה"צ של יום שני השארתי הזמנה לזר עבור בתי (ולא איזה זר קטן... מעל 200₪), קיבלתי אישור להזמנה ולא התקשרו... התקשרתי למחרת על הבוקר, ענתה אמא של אסי,בעל החנות, הבטיחה שיתקשרו חזרה והמליצה שאתקשר בעצמי לאחר חצי שעה. לא התקשרו.... אני התקשרתי מעל לשלושים (30) פעם ו... לא ענו והיו מקרים אפילו שניתקו לי בפנים מבלי לענות... אז אני מודע שזו תקופה לחוצה אבל הי, אם מציאים סוג של שרות (הכנת זר ומשלוח) ולא מסוגלים לעמוד בו - אל תציעו... ואם כבר הצעתם ועדיין לא מסוגלים לעמוד בו, שילחו הודעה... לקוחות ממתינים וממתינים בהתאם להבטחה שלכם.. בקיצור, עסק אכזבה, תתביישו
הצג עוד

שירה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
פשוט ביזיון של חנות. ב2.9.19 התחתנו. לפני שסגרתי בדקתי, האם יש חנייה לחנות? נאמר לי שאין מה לדאוג ברור החתן מחכה 15 דקות ויוצא. לא כך היה פשוט לא היה איפה להחנות באמצע תל אביב בן יהודה...אחר כך זה המשיך שקיבלנו זר נבול שלא החזיק רבע שעה והיה ממש מתחת לכל ביקורת...פשוט לא מומלץ!!
הצג עוד

chen_r16   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
75 מתוך 100
אז דיברתי עם אסי לסגור זר וקישוט לרכב, אציין שאסי היה מקסים ואחלה, ממש לבבי וקשוב, מקצוען מאוד! הייתי מאוד ספציפית לגבי מה שרציתי והוא ממש ניסה לעזור ולכוון אותי. עד פה הכל הלך כשורה והשירות היה מעולה. בחרתי זר וקישוט לרכב, הרכב היה לבן אז ביקשתי קישוט בגוון אפרסק. מגיע בן זוגי לאסוף אותי אני מגלה ביום האירוע שלי בדרך לצילומים! שלא הקישוט ולא הזר שבחרתי תאמו את מה שביקשתי, ההזמנה כנראה הייתה של כלה אחרת. הזר היה דל וקטן משמעותית ממה שביקשתי והקישוט היה בצבע לבן על רכב לבן- היה נראה כאילו לא קישטנו בכלל...אני לא צריכה להסביר לכלות שבינינו איך אפילו הדברים הקטנים האלו שמשתבשים ביום האירוע עצמו עם כל הלחץ יכולים לחרפן, שלחתי לאסי הודעה הוא אמר שכנראה הייתה אי הבנה והציע שנגיע להחליף את הקישוט בשעה 15 של האירוע, בלי התנצלות על התקלה. וודאי! באמצע הצילומים כשהכל אמור לתקתק כמו שעון אני אעזוב הכל ואגיע לבושה בשמלת כלה למרכז תל אביב להחליף את הזר שלי והקישוט על חשבון זמן הצילומים. מדהים איך מתכננים הכל לפרטים הקטנים והדברים האלו שהם באמת שוליים הם הפשלה הכי גדולה ואפילו לא באשמת הזוג. התקשרתי לאסי אחרי האירוע לנסות להבין מה היה שם ומה תשובתו הייתה? אנחנו רגילים לעשות קישוטים לבנים, העובדת עבדה כנראה על אוטומט ולא שמה לב, בנוסף אי אפשר תמיד לקלוע לטעם המדויק של מה שמבקשים, אני לא נוהג לעשות את זה אבל בשביל ההרגשה הטובה קחי 50 ₪ שובר לקנות בחנות. וואלה תודה,קודם כל אם היא עובדת על אוטומט ולא קוראת הזמנות אולי שווה לשקול להחליף אותה ברובוט מקשט- יותר זול, דבר שני לא בדיוק עוזר לי עכשיו בדיעבד אחרי שהחתונה שלי (שהיא פעם בחיים כי אני לא מתכננת להתחתן שוב) הסתיימה. תאכלס כל מה שהיה צריך זה פשוט להתנצל על הטעות, לא לנסות לגלגל את זה עליי, לא הייתי טורחת אפילו לכתוב ביקורת על דבר כזה שולי אם לא התשובה הזו. מצפה את זה מחנות שהיא חנות מקצועית ולא איזה דוכן פרחים בשוק.
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אסי המדהים!! הייתי מאוד אדישה לכל נושא הזר וקישוט הרכב.. כך שעד שבוע לפני החתונה אפילו לא הגעתי לזה.. לאסי הגעתי דרך פוסט בפייסבוק. ברגע שהתקשרתי אליו, כבר היו 4 כלות שסגרו איתו לאותו יום והוא היה צריך לבדוק אם יש מקום וזמן כדי להכין גם לי זר. אסי לא איכזב.. ובשיחת טלפון קצרה ידע בדיוק איזה זר אני רוצה. הכל תיקתק כמו שצריך והזר כלה שלי היה מושלם. (עדיין אין לי תמונות של זה כי החתונה הייתה לא מזמן... אבל יש לציין שקיבלתי זר בדיוק כפי שרציתי) וכך גם עם קישוט הרכב.. מומלץ מאוד! תודה רבה נופר ודניאל :)
הצג עוד

Shirel   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
ווואוווו ווואוווו ואוווווווווווווווווווו!!!! אסי, אני רוצה להודות לך על זר מדהים ועל קישוטים מדהימים לרכב!!! אין לי מילים! אחרי הרבה חיפושים של זר משי שילווה אותי לנצח, מצאתי את אסי בחנות קטנה ומקסימה בת"א, הוא קיבל אותי ואת הורי כל כך יפה וייצר לי בזריזות זר לדוגמא, מהר מאוד רכש את אמונתי וסגרתי איתו שבן זוגי יקח ממנו את הזר יום לפני החתונה. ביום החתונה קיבלתי את הזר מבעלי וכל כך שמחתי לראות שהזר הרבה יותר מושלם מהמושלם שהוא היה! אסי תודה רבה!!! ממליצה בחום!!!
הצג עוד

naomi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
מאכזב. הזר שבחרתי מהקטלוג באתר לא הייה שונה משמעותית מהזר שקיבלתי בפועל. הפרחים היו שונים ,עלי הכותרת נשרו מהפרחים כי היו נבולים ובמצב רע. ביום חמישי בערב ניגשתי לקחת את הזר , המוכרת נתנה לי אותו ראיתי פרח שהייה במצב מזעזע (גם האחרים אבל אחד הייה באופן משמעותי וזה פרח גדול ודומיננטי כך שתופס מקום בזר) היא התקשרה לאסי והציעה לי פרח במצב גרוע יותר. החתונה היתה ביום שישי כך שלא הייה לי זמן ואנרגיות ולבקש אופציה אחרת הבנתי שאין עם מי לדבר שהציעו לי פרח במצב גרוע יותר ממה שהייה בזר. הצטלמתי איתו בכמה תמונות בודדות ופשוט השארתי בצד לא צעדתי איתו לחופה. מאכזב.
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אסי המהמם מאמריליס פרחים קישט לנו את האוטו בצורה ממש עדינה כמו שביקשתי, הכין לי זר מהמם וסיכה מושלמת לשיער שהוסיפה לתסרושת ממש.. הכל נעשה במהירות ויעלות ובמחיר שווה במיוחד. ממליצה בחום
הצג עוד

keren   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
מחיר הוגן ויחס אישי. הכנו ביחד זר מיוחד ומקורי שהתאים לי באופן מושלם. מבחר הפרחים היה גדול ומגוון וקיבלנו שירות מקצועי ביותר. ממליצה בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up