כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נופך משלכם

נופך משלכם

אטרקציות וגימיקים לאירועים
כתובת:
טלפון:0507488855
94
99 מתוך 100
לפי 12 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מרב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רצינו לתת מתנה לאורחים שהיא קצת מעבר והתשלום יהיה תרומה לעמותה או מוסד . חיפשנו הרבה באינטרנט והחלטנו ללכת על נופך משלכם. הזמנו עציצי תבלין ועציצי פרחים שמגיעים עטופים מהמם עם פתקית קטנה עם השם שלנו וכיתוב שתבחרו לכם, העציצים ממש הוסיפו יופי וקישוט לשולחנות באולם (אנחנו לא לקחנו עיצוב באולם) היה מהמם!
הצג עוד

Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רצינו לקנות עציצי תבלין לחתונה שלנו, וכשראינו שנופך עובדים בשיתוף של אנשים עם מוגבלויות הזמנו מהם את הצמחים והתלהבנו מאוד מהעטיפות של העציץ. גם ההצעות לפתקיות היו יפות, וגם כשהיה לנו שינוי בתאריך בגלל קורונה הם זרמו איתנו בלי בעיה והעציצים שקיבלנו ביום האירוע לאולם היו מושלמים!
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
היה לנו חשוב לתת לאורחים מתנה שתוכל לשמש אותם ובנוסף תהיה עם ערך מוסף של תרומה לקהילה. בשיחות ובהתכתבויות היחס תמיד היה לא פחות ממדהים! העציצים היו במגוון רחב ויפה ורעננים במיוחד.
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
פניתי לאביטל ואילן ובקשתי שיקפיצו לי את האירוע הבת מצוה של הבת היקרה שלי. וזה בדיוק מה שקרה אורחים קיבלו מארז יפיפה מונח על כל צלחת מלאה בכל טוב עם כיתוב מיוחד הקדשה לאורחים מהבת שלי מקסים נותן תחושה שהם ידוע בדיוק מה הצורך שלי בארוע שיהיה שי אישי עם המון אלגנטיות וטוב טעם. שווה שווה.
הצג עוד

מורן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הספק המושלם לחתונה! כמתנה לאורחים בחרנו לקחת צמחי נוי. אני מאחלת לכל זוג להנות מהשירות שאני נהנתי, אחלה ספק! תודה רבה!!!!!!!!!!
הצג עוד

רועי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אחד הספקים היותר מושלמים למתנות וגימיקים לאירועים! לקחנו צמחי נוי מדהימים כמתנה לאורחים שהיו מפוזרים בשולחנות, שיש להם ערך מוסף מכיוון שהכסף שאותו שילמנו לספק עובר לתרומה לעמותה לנפגעי נפש, ככה שזה גם מתנה לאורחים וגם תרומה לקהילה. אילן והצוות עשו מעל ומעבר בלחץ של זמן (תקופת החגים) כדי שהכל ייצא מושלם ויגיע בזמן לאולם ונתנו לנו שקט נפשי. ספק שירותי, אדיב ומקצועי לא ראיתי הרבה זמן! המון תודה לכם!
הצג עוד

Gabriella   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הספק הכי מושלם שיש לחתונה! הגעתי לספק אחרי שהספק שלי הבריז ואני נמצאת 10 ימים בערך לפני החתונה ואז נופך משלכם הגשים את כל מה שרציתי ב4 ימים ועוד בצורה מושלמת! האורחים נהנו בטירוף לא נשארו צנצנות!! קיבלתי ברכה מהמת ואני מאחלת לכל זוג להנות מהשירות שאני נהנתי, אחלה ספק! תודה רבה!!!!!!!!!!
הצג עוד

לבנת   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
איזה כיף! במעמד ההזמנה בחרנו את המתנות שאנחנו רוצים, מיד אח"כ יצרו איתנו קשר שהתחיל מבצע על הפריטים שבחרנו והם מזכים אותו (למרות שלא היו חייבים!). הבחור שהביא את המשלוח, הקדיש מזמנו להסביר לנו איך להרכיב את הדברים. האורחים ממש התלהבו מהמתנה. לגמרי מתנות בלתי נשכחות!
הצג עוד

רועי   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
איזה כיף של חברה, איזה כיף של ספק, שירות מדהים, תוצר אדיר! אילן היה מקצועי מאוד והיינו מרוצים בטירוף ממה שקיבלנו! נופך משלכם יודעים מה הם עושים, חבל על הזמן. הכל הגיע בזמן, בדיוק כמו שביקשנו! תודה רבה לכם! רועי ומעיין.
הצג עוד

טלטול   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
לכל מי שמחפש מזכרות מיוחדות לאורחים באירוע שלו - אני רוצה להמליץ מכל הלב על חברת "נופך משלכם". היחס החם, השירות המצוין והמתנות המקסימות שחילקנו לאורחים - פשוט מושלמים! גם בעל המקום שבו ערכנו את החתונה שלנו - ממש התלהב מהמתנות הייחודיות. החברה' מ"נופך משלכם" גם שלחו לנו ברכת מזל טוב ... אין מילים.! יש להם מתנות מקסימות במחירים שונים וכל זוג יכול למצוא מתנות לאורחים שלו בהתאם לתקציב שיש ברשותו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up