כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אהבנו צילום והפקות

אהבנו צילום והפקות

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0576605252
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Karin   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחתנו במרץ, יום גשום, איך שהצלמים הגיעו הגשם הפסיק ותקתקנו את התמונות לפני שחזר הגשם, חוויה מדהימה, היו מקצועיים ונעימיםקיבלנו תמונות באותו היום של צילומי סייב דה דייט ויום וחצי אחרי החתונה את כללל התמונות!שירות שלא תיארנו לעצמנו שאפשר לקבל! גרמו לנו להרגיש הכי בנוח וכיף שאפשר!!! עמית בחור מדהים, היה זמין לכל שאלה ובקשה. ממליצה בחום!
הצג עוד

מוריה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לסטודיו של עמית הייתה לנו פגישה מדהימה עם הסבר מפורט על מה הולך להיות הוא נתן לנו דגשים וטיפים על איך להנות מהרגע היה לנו גם צילומי טראש שזה בכלל איזה הפוגה קטנה וכיפית מכל ההכנות והסטרס של לפני החתונה ויום החתונה היה מושלם עם עמית והצוות שלו, פשוט מושלם!
הצג עוד

Natan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
אהבנו צילום והפקות האלופים!! אין עלכם הייתם תותחים ומקצועניים ותודה רבה על היחס החם והסבלנות והמענה המהיר בכל הנושאים שהיינו צריכים ואתם הייתם שם בשבילנו. מרוצה מאוד במידה רבה על העבודה המושלמת.
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
נפגשנו עם עמית בסטודיו בנס ציונה וחשר התאהבנו באנרגיה והאהבה למקצוע ידענו שזה האווירה שנקצה ביום המיוחד שלנו ובאותו הרגע החלטנו שהולכים יחד! ביום האירוע צוות הצלמים שליווה אותנו ידע בדיוק איך וכמה לביים תמונות מושלמות ומתי זה מספיק, הגינמיקה בין הצלמים הייתה כל כך טובה שנקרענו מצקחוק כל היום והחוויה איתם הייתה שווה הכל! תודה רבה לעמית והצוות המדהים שלו התמונות יצאו מחמיאות ובהחלט מספרות את הסיפור שלנו ♥️
הצג עוד

וויניטו   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
חוויה בלתי נשכחת, צוות צלמים טובים! מרגע שנכנסנו לסטודיו ועד הרגע הסופי תומך,מייעץ, קשוב ומפרגן. תמיד במצב רוח טוב גם ברגעי לחץ.
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
85 מתוך 100
אז ככה הכל התחיל לפני חצי שנה, דפדפנו בפייסבוק וראינו את את הלוגו שלו והתמונות שמעלה התרשמנו מעבודה שלו מהתעניינות שלנו גם שמענו מחברים ויצרנו איתו קשר מברגע הראשון אהבנו את אהבנו 😋 שמחנו לקחת חלק מעבוד שלו היה ממש כייף. בנאדם שאכפתי דואג,מענה בכל עת ! ירבו אנשים כמוך
הצג עוד

mtyqwh   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
חוויה מרגשת קלילה ומצחיקה.מצאנו את עצמנו נהנים וצוחקים מהיום צילומים שלנו הרגשנו קלילים ונינוחים למרות החששות והלחץ מהערב הגדול שחיכינו לו כ"כ.צלמים מקצועיים ,מרגיעים ומצחיקים

Matan   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל מרגע שראינו סרט ווידאו חתונה של חבר וממש התלהבנו מהאיכות ושכבר היה תאריך לחתונה שלנו נסענו לקבל הצעת מחיר ואפילו לא טרחנו לבדוק אולפן צילום אחר!
הצג עוד

טדפלש   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
90 מתוך 100
חוויה בלתי נשכח אין מילים לתאר מהתחלה ועד הסוף הלוי הצמוד העצות הבלתי פוסקות
הצג עוד

Anteneh   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
השם:עמית כבר היה מדובר במובן טוב לפני שהכרתי אותו.אז כאשר הלכתי אליו על מנת לדבר איתו בקשר לחתונה שלי ,איך שנפגשנו בפעם הראשונה ידעתי שהוא יהיה הצלם הפרטי שלי ביום המיוחד בחינו .כי הוא לא רק עובד בשביל כסף אלא גם לספק לך את מה שאתה רוצה. הגישה חיובית וחיוך על פנים תמיד איתו יש לו צוות מקצועי ויודעים לעשות כמבוקש!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up