כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
שוזרות-הולכות
91
92 מתוך 100
לפי 16 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
גילי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב-23/9/16 והזמנו את שוזרות לעצב לנו את המקום עם סידורי פרחים - לעמדות הבר והמזנונים, צנצנות לשולחנות ולקישוט עמודי החופה והכסאות בה. היה פשוט מושלם! פרחים כל כך יפים וזרים עשירים מאוד! החופה היתה פשוט יפהפיה! מומלץ בחום!
הצג עוד

kimiraz4   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
התאהבתי במיטל ברגע הראשון שראיתי אותה! החיוך והקלילות פשוט שוואו את ליבי. מיטל וליה מוכשרות, מקצועיות, לא מתפשרות על איכות, מבינות ונושמות עיצוב וקולטות ברגע את האווירה. כל העבודה מולן הייתה קלילה ומקצועית וביום האירוע הכל היה הרבה מעבר למצופה, לא הפסיקו לחייך, לעשות אווירה טובה וכייפית וקישטו כל אורח שנכנס. הכל היה טרי וצבעוני והזר כלה היה פשוט מושלם. אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על העבודה המדהימה שעשו! זכות שהן היו ביום החתונה שלי!
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
העמדת שזירת פרחים בחתונה שלי הייתה פשוט מושלמת. אנשים כל כך נהנו ממנה. זה הוסיף הרבה צבע לחתונה. בנוסף השירות של הבנות היה מעולה!היה פשוט תענוג לעבוד מול מולם. מקצועיות בטירוף עם המון כישרון.

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
ההחלטה לבחור ב"שוזרות הולכות" היתה אחת ההחלטות הכי טובות שעשינו בחתונה. האורחים התלהבו בטירוף מהרעיון, וכולם ללא יוצא מן הכלל היו מקושטים בתכשיטים היפים של השוזרות. הכל נעשה מאוד בטעם, בהקפדה ובמקצועיות, עם חיוך גדול ויחס חם. העמדה הגדולה והנדיבה האירה וקישטה את המקום, וללא ספק היתה הצלחה גדולה. מומלץ בחום ושווה כל שקל!
הצג עוד

ורדית ושי בן ששון   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הגיעו בזמן, היו זמינות לכל שינוי קטן שרצינו, הסירו כל חשש - והיו לנו הרבה - ממש כל מה שרצינו הן היו שם. העמדה הייתה יפיפה והוסיפה המון יוקרה לקבלת פנים. כולם (הנשים והגברים) היו מעוטרים בפרחים - דבר שהיה מרכיב הכרחי בחתונת צהריים באווירה ביתית ומשפחתית. תודה על הכל, ממליצים עליכם לכל האנשים שאנו אוהבים.
הצג עוד

mini mouse   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
גם עם חלוף הזמן...עדיין מדברים על החתונה שלנו וראוי שאפרגן לבית העסק של שוזרות :) הזר המדהים שלי, הבוטיונים לגברברים, הצבע והשיק שנוספו לחתונה ואז כמובן לתמונות. ממליצה בחום, שירות מקצועי, אדיב ולבבי. האורחים התלהבו. מחכה כבר לאירוע נוסף כדי שאוכל להזמין אותן.
הצג עוד

רוני ש   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
הבנות של שוזרות היו מקסימות! מהרגע שידענו שהחתונה תהייה בחצר היה לנו ברור שהקונספט של שוזרות מושלם לאירוע. כל האורחים מאוד התלהבו וגם העמדה עצמה הייתה מהממת. מומלץ בחום!

efrat.lobel   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
את "שוזרות הולכות" אני מכירה כבר כמה שנים ועוקבת אחרי העבודות שלהן. בתור קיבוצניקית ואשת טבע מלכתחילה אהבתי את הקונספט של פרחים בחתונה! חתונתינו התקיימה ב24.4.15 ב"חווה של אליק" במכמורת. שוזרות הקימו את עמדתן והיו מרכז העינינים לאורך כל שלב הקבלת פנים. היה מרגש לראות את כל האורחים מקושטים בתכשיטי פרחים! זה גרם לכולם לחייך, לרצות להצטלם ובכלל.... האנרגיה היתה נפלאה. הבנות עבדו מקסים, לא היתה לרגע תחושה של תור/עומס יתר סביב העמדה (בהשוואה לחתונות אחרות שנוכחתי בהן שהיתה עמדת שזירה כלשהי - כמובן לא של "שוזרות הולכות". היה עומס סביב העמדה וקצת הוציא את החשק לאנשים להמתין). היתה תחושה רגועה ונעימה, ללא לחץ. התכשיטים של שוזרות היו מהממים וציבעונים, בדיוק בגוונים שביקשתי. הבנות הכינו לי קשת יפייפיה ומיוחדת (ששמורה לי עד היום!). אני ממליצה בחום על "שוזרות הולכות", הן מוכשרות, מקצועיות, והכי חשוב - הן עובדות מתוך אהבה גדולה למקצוע שלהן ומרגישים את זה מאוד במהלך האירוע. מאושרת שלקחנו אותן לחתונה!
הצג עוד

hanna   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אנחנו אוהבים פרחים, הרבה פרחים. "השוזרות" המקסימות ליה ומיטל קלעו בול לכוונות שלנו. הם הכינו קישוטי חתונה יפיפים, וסיימו את הערב בזרי פרחים שניתנו לאורחים לכבוד שבת. חודשיים אחרי ו..אנחנו עדיין מקבלים פידבקים מהאורחים על הפרחים.
הצג עוד

לילי מורד   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
40 מתוך 100
מאכזב המחיר.הצעת מחיר קצת גבוה בשביל זוג "רגיל" במדינה שלנו.5,000 ש"ח לא כולל כלום רק הפרחים בדוכן זה מעבר לתקציב של זוג.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up