כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Make My Wed
86
98 מתוך 100
לפי 35 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
arik   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
85 מתוך 100
היחס של קובי מאד טוב, מאד קשוב לבקשות וגם אם ישנם שיניוים ברגע האחרון מקבל בצורה רגועה
הצג עוד

lior   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
85 מתוך 100
בזמן הקורונה חיפשנו מקום שבו נוכל להתחתן בהתאם להנחיות. מצאנו את קובי בפייסבוק, קבענו בפגישה. כבר בפגישה הראשונה הוא הבין את הראש ואיך אנחנו מדמיינים את היום שלנו ולמזלנו הוא מצא לנו מקום קסום עם אנשים קסומים בשם FOREVER קובי היה זמין אלינו בכל שעה, נתן לנו שירות מקצועי.
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
90 מתוך 100
הכרנו את קובי ממש שבוע וחצי לפני החתונה. אין ספק שזו אחת הבחירות הטובות שלנו!! קובי יש לציין ממש בזריזות ומקצועיות הציג לנו מספר מקומות שיכולים להתאים לנו ואחרי שיחת תיאום ציפיות הכווין אותנו לשני מקומות שהיו בול הטעם שלנו. משם בחרנו את המקום המתאים והצלחנו להגשים את החתונה המושלמת שלנו רק בזכותו! תודה ענקית אוהבים שיר ולירן :)
הצג עוד

Carmel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הקורונה הגיעה ממש רגע לפני מועד החתונה שלנו, הבנו שנצטרך לעשות זאת באופן מאוד מצומצם, פנתה אלינו ליאם שקישרה אותנו לקובי, הוא ישר נרתם ושאל מה חסר לנו בשביל לעשות את היום הזה כמה שיותר שמח וכמובן התאים זאת לתקציב, אז תודה רבה על יוזמה מבורכת שבמיוחד בימים אלה לא מובנת מאליה, ועל הקישור למשה אסף הצלם המוכשר.
הצג עוד

יסכה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
אז סגרנו חתונה, הכל טוב ויפה ואז הגיעה הקורונה. מצאנו את עצמנו יומיים לפני חתונה בחוסר ודאות מוחלט- את האולם נאלצנו לבטל בגלל הגבלות ההתכנסות וזה דרש מאיתנו למצוא ספקים בהתראה סופר קצרה,בתוך כל הבלאגן נתקלנו בפוסט של קובי בפייסבוק שבו הוא מציע את שירותיו בהתנדבות לזוגות כמונו. הוא השיג לנו ספקים איכותיים במחירים שלא יכולנו לדמיין עליהם אפילו! והכל בחיוך, באהבה ועם 100% זמינות. אבל פה זה לא נגמר- לא עבר יום וביבי חזר עם הנחיות חדשות- מה שלא הותיר לנו ברירה נאלצנו להקדים את החתונה ביום כדי שנוכל לקיים אותה כמו שצריך- יצאנו במירוץ מטורף נגד הזמן, כל הספקים שסגרנו איתם לא יכלו להקדים, ואז שוב הגיע המלאך קובי ותוך 6 שעות סגר לנו חתונה מושלמת!! ידע לכוון לאנשי מקצוע מעולים במחירים מצחיקים ואשכרה נשאר זמין עד השעות הקטנות של הלילה כדי שהכל יהיה סגור עד הפריט האחרון- והכל בהתנדבות מוחלטת! אשכרה הבנאדם עזר לנו לסגור 2 חתונות תוך 48 שעות!! קיצור אם יש לכם את ההתלבטות הכי קלה-אל תהססו! הבנאדם תותח!
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
30 מתוך 100
קובי פנה אלינו ונתן והפנה אותנו למספר אולמות. בהתחלה הוא הבטיח שהוא יהיה איתנו לאורך כל התהליך ויעזור לנו בכל בעיה שתצוץ מול האולם. אבל מיד אחרי שסגרנו עם האולם (שהיה מהמם אגב) קובי נעלם. וזה גם אחרי שניסיתי כמה פעמים ליצור איתו קשר כדי לסגור דברים שלפני החתונה הוא הבטיח. קובי גם ניסה לדחוף לנו עוד ספקים אחרי שסגרנו את האולם דרכו. בסופו גם המחיר שקיבלנו דרכו היה יכול להיות יותר זול אם היינו הולכים לבד.
הצג עוד

אנת ואיתמר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אל קובי הגענו דרך פרסום בפייסבוק. די ידענו מה אנחנו רוים ולא רוצים לגבי החתונה, אבל היינו צריכים את ההכוונה הקטנה הראשונית הזו שתיתן לנו את הפוש להתחיל לארגן. קובי היה בול שם בשביל זה, הוא ערך איתנו פגישת היכרות, בה הוא ניסה להבין מה הסגנון שלנו, ומשם המשכנו. כבר באותו היום הוא לקח אותנו לראות אולם ראשון, ומשם הוא הציע לנו לראות עוד כמה שאהבנו, כבר באולם השני שראינו הבנו שזה מה שאנחנו רוצים (סגרנו בסוף בגן ורדים שהיה מושלם!!!). קובי היה שם איתנו בפגישת הסגירה להשיג לנו מחיר יותר נוח ועבר על כל תנאי החוזה טרם החתימה, מה שנתן לנו יותר שקט נפשי לחתום. קובי הציע לנו עוד הרבה שירותים, אבל האמת שדי היינו סגורים על כל מיני ספקים אחרים, אז החלטנו להמשיך לבד (נטו מהסיבה הזו, קובי לגמרי היה מדהים ואנחנו בטוחים שהיה לו עוד המון שירותים טובים ועזרה עם ספקים להציע), אבל עד היום קובי זכור כמי שפתח לנו את המזל, מי שעשה לנו את הסיפתח של ארגון חתונה מושלם, ומשם הכל זרם לנו! לפעמים צריך פוש קטן בהתחלה וקובי ידע איך לסייע לנו והיה מדהים ועוד ללא כל תמורה!! מעריכים את זה מאוד וממליצים בחום ❤❤❤
הצג עוד

dhadas92   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
אחלה אנשים, אחלה שירות. אחלה אוירה. ממליצה בחום !!!!!

פאני   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
20 מתוך 100
הגעתי לאדם בשם קובי דרך פרסום באינטרנט, קבענו פגישה ששם אמרתי לקובי מה התקציב שלי לחתונה קטנה, כי וואלה אין לנו יותר מדי לבזבז. קובי הבטיח שהחתונה תהיה בדיוק מה שאני רוצה ובתקציב שאני רוצה ואפילו אקבל את החתונה שחלמתי עליה. וכמובן שכגודל הציפיות כך גודל האכזבות. מאותו רגע שסגרנו את האולם, כמעט ולא שמעתי יותר מקובי, הייתי צריכה לרדוף אחריו כדי לקבל את הספקים "הזולים" שהבטיח לי. רדפתי אחרי הצלם, אחרי הדי ג'יי, התקציב שלי בינתיים גדל משמעותית ממה שרציתי וקבעתי, וזה רק על נותני השירות שהוא הבטיח לי. מתברר שהדיג'יי שהוא הבטיח בכלל היה בחו"ל ואמור היה להגיע יומיים לפני החתונה שלי לארץ, מה שאומר שפשוט היה מגיע בלי לדעת את שיר החופה גם!! כשלבסוף דיברתי עם קובי ואמרתי לו את כל זה, הוא לא הפסיק לומר שקיבלתי שירות מעולה ולצעוק עליי עד שפשוט ניתקתי את הטלפון. לא רק זאת, הוא גם איים עליי שלא אכתוב עליו ביקורות רעות כי הוא יתבע אותי בקיצור לא הייתי עושה את הטעות הזו שוב ומקווה שזוגות אחרים לא יפלו בהבטחות.. מה גם, נאמר לי שהמחיר של המנה הייתה יקרה יותר בגלל התיווך של קובי
הצג עוד

אלרם   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
פשוט תותח ברמה אחרת עבד באופן צמוד ומהנה הדבר הכי טוב שעשינו בחתונה זה להכיר את האדם המדהים שליווה אותנו מהשלב ההתחלתי של מציאת אולם ועד השלבים אחרונים של מציאת צלם. מודים ואוהב אח יקר תודה רבה....
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up