כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
עידן המגנטים & האטרקציות

עידן המגנטים & האטרקציות

מגנטים
טלפון:0723939765
94
98 מתוך 100
לפי 112 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
yarden   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצים בחום על יוסי. היה כל כך מקסים וחייכן לאורך האירוע, הציע לאנשים תמונות ועשה הכל באופן נעים וכייפי. המגנטים יצאו מקסימים ואיכותיים. גם אחרי האירוע הרבה אנשים ציינו בפנינו באופן חיובי על צלם המגנטים שהיה מקסים! אין על יוסי
הצג עוד

Ran   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
דיברנו איתו הכל היה טוב , רצינו לסגור והוא אמר שהוא שולח לנו חוזה, הוא לא שלח חוזה ואז הוא הפסיק לענות להודעות יחס מזלזל

Ruven   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
את יוסי התותח הכרתי דרך המלצות של האתר וכמובן ההמלצות לא איכזבו. יוסי כבש אותנו כבר מהשיחה הראשונה בטלפון, שומעים את האמינות ומרגישים את החיוך כבר בשיחה הראשונה. את אחד החיבוקים הראשונים שקיבלנו באולם היו של יוסי - חיבוק שלא יאכזב אף חיבוק של בן משפחה או חבר קרוב. היו לי ולאישתי כמה בקשות שקשורות להגדלות והכל נענה בחיוך ובסוף החתונה גם קיבלנו אקסטה על מה שביקשנו. היו הרבה מגנטים באירוע וקיבלנו שירות מעולה ומלא באנרגיות מיוסי =] . כמובן בסוף האירוע קיבלנו מגנטים מאירוע , דיסק עם התמונות וההגדלות. יוסי תודה ענקית חבר מרובן וויקה. =]=]=]
הצג עוד

שי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
בחרנו ביוסי מעידן המגנטים אחרי שהסתכלנו על המקרר וראינו שהמגנטים שלו הכי יפים ומחזיקים הכי הרבה זמן! יוסי היה מקסים מהרגע הראשון, זמין מאוד וכל התקשורת איתו הייתה מצוינת. ביום האירוע הגיע בזמן, צילם בלי הפסקה וכולם היו מרוצים מהמגנטים!
הצג עוד

אסתי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
במילה אחת - פצצה!!! התקשורת עם יוסי הייתה קלילה ונוחה. הכל דרך הטלפון והמייל. יוסי תפס את כל הרגעים החשובים באירוע שלנו ואף הציע לאנשים להצטלם, כך שכולם ידעו מי צלם המגנטים ויכלו לבקש תמונה. התמונות יצאו מעולה ויש מבחר מסגרות גדול. בקיצור - מומלץ!
הצג עוד

ארי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
וואו! יוסי הוא, מעבר לזה שהוא צלם בחסד עליון, איש מדהים! נעים, חביב והשתלב באירוע שלנו כאחד מהאורחים! התמונות שהוא הפיק שם הן, אחת אחת, זהב טהור! מהרגע הראשון, שיחת הטלפון הראשונה, המייל הראשון הבנתי שמדובר פה על בחור מקצועי מהמדרגה הראשונה. כל כך פשוט, כל כך זריז. כל מייל נענה תוך דקות עם מידע מלא בלי שטויות. מחיר ללא מתחרים. יוסי הפך מצלם מגנטים לחבר ואני ממליץ עליו לכל מתלבט! יוסי נכנסת לנו ללב ואנחנו הכי שמחים בעולם שלקחת חלק ביום החשוב בחיינו! אתה מלך 😘😘😘
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יוסי היה פשוט מקסים! מהרגע הראשון שיצרתי איתו קשר דרך המלצה באתר, ידעתי שמדובר באדם שירותי. כשהגיע לאולם הוא היה כל כך מסביר פנים ועם רצון שנצא עם כמה שיותר תמונות. בסוף הערב קיבלנו המון מגנטים, גם מגנטים מוגדלים שלי ושל בעלי ודיסק עם מלא תמונות. קיבלנו גם חוות דעת חיובית מאוד מהאורחים בחתונה, הם ציינו שיוסי אדם חייכן, אדיב ומאוד שירותי. בדיוק הוויב שרצינו בחתונה. תודה רבה אנחנו מאוד מאוד מרוצים! מומלץ בחום! בר וליאל.
הצג עוד

bardori   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
יוסי האלוף! סבלנות אינסופית וחיוך ענקי. החיוך והנוכחות הורגשה כל החתונה. סיפק מגנטים בשפע ופשוט היה בכל מקום. תודה על הכול. אוהבים המון, בר ולירן.
הצג עוד

לי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
היה שירות פשוט מעולה! כל האורחים קיבלו מגנטים, לא היה צריך לחפש את הצלם, יש מלא תמונות גם מהקבלת פנים, מהחופה ומהריקודים! אנשים עפו ולא הפסיקו לפרגן לנו על המגנטים. בסוף כמובן קיבלנו את כל המגנטים שלא נלקחו, דיסק עם כל התמונות ומגנטים מוגדלים של בן זוגי ושלי. בקיצור, פשוט מושלם ❤️.
הצג עוד

שני וערן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אין על יוסי מעידן המגנטים! כמה מחמאות קיבלנו עליו... ראינו את יוסי בחתונה ומאז החלטנו שאנחנו רוצים שהוא יהיה צלם המגנטים שלנו. מההתחלה הוא הוא נתן שירות מצוין, ענה לכל הדרישות שלנו (בסבלנות רבה יש לציין) והתמונות שלו יצאו באיכות מעולה! תפס את הרגעים הכי יפים בחתונה. יוסי-המון תודה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up