כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
עדי פרץ

עדי פרץ

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0549737878,0525673918
95
99 מתוך 100
לפי 27 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Noy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אני ובעלי הגענו לעדי פרץ כשהיינו אמורים להתחתן ב15.10, אחרי דחייה של החתונה בעקבות הקורונה , קבענו תאריך חדש ב23.6.21, הזמינות של עדי פרץ ואישתו המקסימה אנה הייתה מעולה! הבינו את המצב, ודאגו לנו להכי טוב שרק אפשר! הצוות המקצועי של עדי ליוו אותנו בחתונה, ואין מילים לתאר את הסבלנות שלהם! מבין הספקים הכי טובים שבחרתי לחתונה שלי. מעבר להכל, בן אדם עם לב רחב וחוש הומור שחבל על הזמן! לגבי מחיר סביר מאוד , לעומת השוואות שעשינו. תודה על הכל!!!!
הצג עוד

Avi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את עדי הכרנו כשצילם בחתונה של אחותי, כבר בתור אורחים הרגשנו כמה שעדי והצוות שלו מקוצעיים ואדיבים, גם לאורחים וגם לזוג. אנחנו סגרנו עם עדי עבור החתונה שלנו, וזו הייתה בין הבחירות הטובות שעשינו! בצילומי הזוגיות קיבלנו יחס כל כך כייפי, מרגיע, הפכנו את היום הארוך עם כל הנסיעות ממקום למקום לחוויה מדהימה! עם יחס מדהים, בלי שום לחץ, כל היה באווירה קלילה. ביום החתונה עדי ויובל הגיעו למלון לצלם את ההתארגנות של הכלה ואת המפגש, גם שם קיבלנו יחס כל כך כייפי, מקצועי ברמות אחרות יחד עם ים של חיוכים וצחוק. כשהגענו לאירוע הצוות היה פשוט מושלם! הצלמים היו בכל פינה אפשרית ותפסו על צילום שרק אפשר. יחד עם המון אדיבות למוזמנים, רוגע ואהבה (: והתמונות כמובן, במילה אחת- וואו!!!
הצג עוד

מורן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
היה לנו חיבור איתו מהמפגש הראשון, בן אדם נחמד ומצחיק וכייף להיות בחברתו, הוא מקצוען והשירות שלו מאוד אדיב הוא עובד מצויין ויצאו לנו תמונות יפות מאוד שהוא הציג אותן במצגת במסך באולם כל האורחים אמרו וואו איזה תמונות יפות שיצאנו כל כך יפה. באמת מרוצים ממנו מאוד והצוות שלו אלופים מעולים עבדו ממש טוב.
הצג עוד

ורוניקה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצות על עדי והחלטנו לקבוע פגישה, ומאותו הרגע ידענו שזה הצלם שילווה אותנו לאורך כל החתונה שלנו! אין על עדי והצוות שלו! פשוט אנשים מוכשרים שיודעים לעשות את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר! קיבלנו צוות מקצועי, רציני ולא פחות חשוב כייפי וזורם! אני בן אדם שלא כל כך אוהב להצטלם ולא אוהב את עצמו בתמונות ופשוט קיבלנו תמונות מהממותתת והכי חשוב איכותיות! פשוט תודה ענקית לעדי ולכל הצוות שלו!!!!! לא תצטערו כשתבחרו בו!!!
הצג עוד

Miri   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
המפגש הראשוני שלי עם עדי (עדידס בשבילי!) היה לפני 9 שנים בחתונה של אחותי, ישר היה לנו אינטרקציה וחיבור מדהים, ידעתי שהוא יהיה הצלם בחתונה שלי בע"ה. השנים חלפו ולפני 5 שנים צעדתי לחופה עם בחיר ליבי ולא שכחתי את ההבטחה...עדי הוא זה שתיעד את רגעי האושר שלנו. שבועיים אחרינו הוא צילם גם חתונה של חברה טובה שלי. מאז הוא צועד איתנו בכל רגעי האושר שלנו ב"ה וכך זה ימשיך. עדי מדהים, קשוב, מצחיק וזה חשוב ביום החתונה, מוציא לכם תמונות איכותיות, יש לו צוות ברמה גבוהה מאוד בקיצור הכי הכי הכי מומלץ. על איכות לא מתפשרים במיוחד לא ברגעים חשובים בחיים.
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי טוב. שיכולנו לעשות! אכפתי ותמיד בא לקראת הלקוח, מקצועיות ברמה מטורפת!
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אז ככה הכל התחיל... שנת 1998 מתחתנת, עדי מצלם, אני נמסה מהתמונות המהמממממווות ומהאיש וההתחברות האישית והכייפית שלו אלינו. 2000 ו 2011 - מסיבות בריתה והתאריך למסיבות נקבעו רק עפ"י הזמינות של עדי !!!! 2003 ו 2009- מעדכנת את עדי בבשורת הריון שני בנים ומכריחה אותו לרשום 9 חודשים קדימה את התאריך המשוער כי אין מצב שהוא לא מצלם לי את הבריתות !!!
הצג עוד

hila_22121   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לעדי דרך המלצה של משפחה. וזה הדבק הכי טוב שקרה לנו בחתונה. אדם כיפי מצחיק זורם נותן תחושה של בטחון . ומחיר הוגן!! והדבר שלא בתפשרנו עליו זה צלם במיוחד שזה המזכרת לחתונה שלך בסופו של דבר. ואין ספק שלא טעינו . מקצועי ביותר😊
הצג עוד

Hodaya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
עדי מהמם! מקצועי, מצחיק ושנון. יש לו לב רחב!! אכפתי וחם.. הייתה כימיה טובה מההתחלה! הוא נותן אווירה טובה ומלא רוגע❤
הצג עוד

malenahz13   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
עדי צילם בחתונה של חברים, ראינו ומאוד אהבנו וקבענו איתו פגישה:) כבר בפגישה הבנו שיש פה לא רק צוות צילום, אלה צוות בני אדם שעושים את העבודה מכל הלב ועושים אותה בשמחה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up