כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
סימפל גולן ואלינה - simple

סימפל גולן ואלינה - simple

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0544609151
95
99 מתוך 100
לפי 104 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
liron   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מעבר למקצועיות והאיכות המטורפת של התמונות, גולן והצוות שלו פשוט אנשים מקסימים שהרגשנו שבאו לאירוע שלנו בחיוך ועם כל הלב, לשמח ולשמוח איתנו. גולן אדם יקר לליבנו, החיבור איתו היה מיוחד ונעים ואנחנו ממליצים עליו בחום! יובל ולירון
הצג עוד

ענת   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כאשר סגרנו אולם לחתונה והגענו לשלב של חיפוש צלם , ידענו מלכתחילה שאנחנו לא הולכים להתפשר וישר הגענו לגולן שאותו אנחנו מכירים כבר לפני כן . גולן הוא מעבר לצלם הוא בן אדם מדהים שאין ספק בכל שיהפוך לך את היום המושלם!! נהנו מכל רגע , מהמקצועיות, האישיות , מהכל !! בן אדם מדהים מומלץ בחום אז אל תתפשרו😉
הצג עוד

Eti   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אל גולן הגענו לאחר שראינו מספר צלמים, והוא היה הראשון שהרגשנו איתו חיבור, החל מאיך שהוא אירח אותנו בביתו, בקלילות ובוייב הכיפי שהוא שידר, במקצועיות שהוא הקרין, ובאופן בו הרגשנו שהוא קשוב לצרכים שלנו ומבין את הראש שלנו. מהחומרים המקצועיים שהוא הראה לנו בפגישה, הבנו במהירות שמדובר באיש מקצוע יצירתי, מקצוען ולא שגרתי. גולן סיפק את הסחורה בדיוק כמו שחשבנו שיהיה, במהלך החודשים עד יום החתונה הוא היה זמין ומרגיע, וביום החתונה הוא והצוות שלו נתנו הרגשה שהכל בשליטה ושהם שם בשבילנו. האלבומים, סרט הוידאו וסרטון ה highlight יצאו מהממים!
הצג עוד

Eliyahu   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
את גולן הכרנו בהמלצת חברה. החיבור היה מיידי. מקצוען אמיתי עם אישיות קוסמת. היה חשוב לנו להיות עם מישהו שיזרום איתנו וישמור על שלווה ורוגע. כך באמת היה! גולן לא רק צלם, הוא רב אומן!! נהנו מאוד בכל רגע נתון בזמן הצילומים. התמונות יצאו סוף הדרך.
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אז אחרי מרתון של חיפוש צלמים והרבה צלמים שלא בראש שלי ולא אוהבים להשתגע הגעתי לגולן... מהפגישה הראשונה שלי איתו ידעתי עד כמה הוא מוכשר ויצירתי. הבן אדם אוהב לעוף, אוהב לא שיגרתי , בן אדם נחמד וסבלני ... פשוט התאהבתי בו! החתונה שלי הייתה חתונת קונספט, שסיפרתי לו על זה היה חשוב לו לדעת הכל מהכל כדי לדעת מה לעשות והוא עשה את זה בצורה המושלמת ביותר. אין ספק שהוא הולך איתנו יד ביד לאירועים הבאים שלנו!!!!
הצג עוד

talzoo363   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אל גולן הגענו דרך המלצות של חברים, ולא מתחרטים לשנייה!!! איזה יחס קיבלנו! יחס אישי, אנושי,נדיב ומקצועי! היה זמין אלינו תמיד לכל בקשה ושאלה. תמיד חשב על איך לשדרג ולהיות ייחודי, יצירתי ולא כמו כולם. השקיע בנו את המיליון אחוז וגרם לנו להרגיש שאנחנו תמיד בידיים טובות. יש לן כישרון מיוחד והיצירתיות שלו מעל לכל דמיון! גולן היקר, תודה לך על יחס מדהים, על כך שתיעדת את היום החשוב בחיינו בצורה הטובה ביותר, ועל כך שסמכנו עליך מהרגע הראשון בעיניים עצומות. ממליצים בחום, לא תתחרטו!
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בקצרה, נפגשנו עם גולן פעם אחת. הפעם הזאת גרמה לנו להבין שהחומר האנושי הוא החשוב ביותר, לפני מקצועיות, לפני הכל, יש אדם שצריך לזרום לכם ביום החשוב שלכם. לאחר שיח שהיה אמור לקחת 40 דקות אבל נמשך כשעתיים הסכמנו מיד אני ואישתו שניקח אותו אפילו בלי לברר על צלמים אחרים. אני גאה לומר שלא טעינו, האדם הגון, מפנק, עובד מהלב, הצוות שלו פשוט נלחם בכל העולם על מנת שיצאו לנו תמונות מטורפות, לא נח לרגע על מנת שיפיק לנו את המירב מהיום הקצר הזה. אם יש המלצה חמה שאפשר לתת, זה על גולן והצוות המדהים שלו. תודה רבה רבה אוהבים מלא, דניאל ונטלי
הצג עוד

גל ועידן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אז מי שלא יודע הצלם נמצא מבוקר החתונה ועד לסיום החתונה ולכן לפני שבוחרים צלם צריך לדעת שמעבר לצלם טוב הוא גם צריך להיות בנאדם שיתן לך אנרגיה טובה ושהרגשה לידו תיהיה נוחה, ויאמר לזכות גולן הוא גם צלם תותח וגם בנאדם מדהים מעבר לצלם הוא אומן! התמונות יצאו מדהימות !!
הצג עוד

Carmel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
גולן היה הצלם הראשון והאחרון שפגשנו לקראת החתונה בפגישה הראשונה היה ביניינו קליק, מעבר לכישרון המטורף של גולן ומקצועיות האמיתי, גולן הוא איש אל אנשים. היה פשוט כיף לדבר! גולן הוא אדם מרתק עם סיפורים מגוונים ותובנות על החיים, מפה לשם הפגישה התארכה והתארכה ובכלל לא שמנו לב.. ביום עצמו גולן והצוות נתנו הרגשה נהדרת, תמכו ופירגנו והייתה אווירה של קלילות וכיף. התמונות יצאו מעולה!! היצירתיות והחשיבה השונה ממש באה לידי ביטוי, התמונות יצאו עם מלא עומק ואנחנו ממש נהנים להסתכל ולהיזכר כל מי שיסגור עם גולן זכה, ממליצה בחום מכל הלב!
הצג עוד

Victoria   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
את התמונות המדהימות של גולן והצוות שלו זכיתי לראות עוד לפני שקיבלתי הצעת נישואין ולכן הבחירה בו הייתה הבחירה הכי קלה ומהירה שעשינו כי ידענו שמדובר בצוות לעניין, צוות שיודע את העבודה והמקצועיות שלהם ברמה הכי גבוה שיש! ובהחלט לא טעינו בבחירה. ביום החתונה גולן ויוסי היו מדהימים, השרו אווירה נינוחה לאורך כל הדרך, גרמו לנו להירגע ברגעי לחץ, והצחיקו אותנו בטירוף. נהננו מכל רגע איתם. ובהחלט אנו ממליצים עליהם בחום!! זכינו בהם!!# ואנחנו ממתינים בקוצר רוח לתמונות ולוידיאו😍😍😍
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up