כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הגלריה -בית לאירועים

הגלריה -בית לאירועים

אולמות וגני אירועים
98
94 מתוך 100
לפי 505 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 9 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shir   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
מבין המקומות שעברנו וסקרנו לא יכולנו לבחור משהו יותר טוב מהגלריה. הגענו לגלריה אחרי מלא נסיונות למצוא מקום עם אווירה כפרית אורבנית שלא שובר את הכיס מבחינת מחירים ונותן שירות מעולה בהתאם.כשהגענו קיבלנו ישר יחס חם מלא הבנה בנוגע למחיר למנה ולחודש שבו סגרנו את התאריך, החתונה תוכננה לחודש אוקטובר ובעקבות המלחמה דחינו לתאריך חדש ללא שום בעיות. גם ביום האירוע עצמו מנהלת האירוע עמית הייתה מדהימה, קשובה לכל דבר ידעה בדיוק איך לנהל את האירוע ללא שום בעיות. גם אנשי הצוות אנשים חמים, אווירה נעימה וביתית . קיבלנו מלא מחמאות מהאורחים על האוכל המדהים, הקוקטיילים והעיצוב של המקום. נהננו מכל רגע וממליצים בחום!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
הגלריה היה האולם הראשון שראינו, וכבר בפגישה הראשונית, היה ברור לשנינו שזה המקום להתחתן בו!האולם ממוקם במיקום מעולה על כביש החוף, ויחד עם זאת, ברגע שעולים במדרגות העץ הקסומות נכנסים לעולם אחר וקסום לגמרי. הסדר והארגון, ברמה הכי גבוהה שיש - כבר בפגישה הראשונית מקבלים חוברת, עם המנות, האלכוהול, תוספות, מה כלול ומה לא, ומחירון מפורט לפי מספר אורחים, חודשים, וימות השבוע. יש לציין שמחיר המנה כולל חבילת אלכוהול והגברה ותאורה, משהו שלא קיים בכל מקום. האוכל מדהים ויש מבחר טבעוני מטורף, כצמחונית זה היה לי חשוב מאוד, כך שכל אורח נהנה מהאוכל ולא הפסקנו לקבל מחמאות. בנוסף, מנהלות האולם שליוו אותנו לאורך כל הדרך - שירן ובהמשך סהר היו נהדרות. עמית מנהלת האירוע - שהייתה מושלמת! עשתה הכל כדי שנהיה מרוצים ופעלה אך ורק לטובתנו.
הצג עוד

Shenhav   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אז קודם כל חשוב לציין שהחתונה שלנו נדחתה מנובמבר לפברואר בעקבות המצב והאולם בא לקראתנו בהכי הבנה, רוגע וסובלנות! הזמינות, השירותיות, האדיבות, הנדיבות באמת אין גבולות לאנשים בגלריה- החל ממנהלת המקום שיצאה מגדרה שנהיה מרוצים עוד כשסגרנו לפני מעל שנה ועד למנהלת הבר, ואפילו שהעובדים התחלפו מאז שסגרנו הרמה לא ירדה אפילו לא בקצת והכי היה חשוב להם שנצא מרוצים. מנהלת האירוע שלנו עמית הייתה מקסימה ברמות, זמינה לכל בקשה והייתה באמת העוגן שלנו ביום הזה אין כמוה בעולם! האורחים לא מפסיקים עד עכשיו להגיד שזאת החתונה הטובה ביותר שהיו בה והאוכל היה ברמה אחרת!! בקיצור- הבחירה הכי טובה שלנו בחתונה הייתה הגלריה!
הצג עוד

maor   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אנחנו כל כך מרוצים מהאולם שקשה לדעת מאיפה להתחיל. המחיר מעולה, באו לקראתינו בהכל ולא הפסיקו לפנק. לא ביקשו תוספות למחיר על דברים שהרבה אולמות לוקחים והיו הכי הכי הוגנים. האוכל ביה מושלם מושלם מושלם מהקבלת פנים ועד לקינוחים שהאורחים לא האמינו שהם פרווה. והמאפייה שלהם פשוט וואו. עמית המנהלת אירוע היתה פשוט מקסימה ומקצועית ודאגה שכל האירוע יתנהל כמו שעון שוויצרי.החופה יפיפיה ומרגשת וכל האולם ירוק, חם ומקסים!!תודה לכם!!עדן ומאור.
הצג עוד

Meital   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
לגלריה הגענו אחרי שבדקנו כבר 10 אולמות לפני. ישר כשהגענו וראיתי את כל הפרחים והעציצים הבנו שהגענו למקום הנכון. המקום חמים ואינטימי ונותן הרגשה ייחודית. כל התהליך עד סגירת האירוע הרגשנו שהצוות המדהים בא לקראתנו כדי שהכל יהיה מושלם, הם דאגו לכל מהכל, אפילו כשלא הייתי מרוצה מהסלטים שהציעו לנו הגענו לסבב טעימות נוסף שהכינו לנו סלטים נוספים רק כדי שנהיה שחמים ים ההחלטות שלנו. סהר ושירן ליוו אותנו בסגירת התאריך ועשו מעל ומעבר כדי שנהיה מרוצות ובמיוחד מחירים הגיוניים ולא מוגזמים כמו במקומות אחרים. משם הכרנו את עמית מנהלת האירוע שוואוו לא חושבת שהיינו שורדים בלעדיה! הייתה מדהימה! תמיד המליצה והכווינה וחשבה 2 צעדים לפנינו. עשו לנו יום מושלם שהכל תיקתק כמו שעון! לא יכולנו לבקש אירוע מושלם יותר ❤️כל האורחים התלהבו מהשירות המדהים של המלצרים שרק רצו שכולם יהיו מרוצים ומהאוכל הטעים שלא הפסיקו לדבר עליו!!!.תודה לשירן, לסהר, לעמית שבלעדיהן היום שלנו לא היה כזה מושלם!אם שאלתם? ממליצה בחום! תסגרו איתם בראש שקט!
הצג עוד

גנית   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגלריה זה האולם הכי מושלם שיש באזור חדרה לחתונות קטנות. האווירה אינטימית וחמימה ונעימה, ולאורך כל התהליך הם היו זמינים לנו וקשובים לרצונותינו, עזרו לנו לסגור ספקים מומלצים, וביום החתונה עשו הכל הכל הכל בשבילנו החל מהמלצר ועד מנהלת האירוע (סהר שהייתה מושלמת בפני עצמה!).לנו ממש היה חשוב איכות האוכל- ואכן הקייטרינג של עץ השדה מעולה ואנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על האוכל!הם באמת השתדלו לעשות הכל כדי שנצא מרוצים ושמחים ושהתהליך יעבור הכי נעים שאפשר ואכן הם הצליחו בגדול! תודה תודה תודה! 🫶
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
רציתי להתחיל ב - וואו וואו וואווווואחרי שהיינו אמורים להתחתן באוקטובר באולם אחר והחתונה נדחתה בעקבות המצב הביטחוני הגענו לגלריה.ובאמת שזאת ההחלטה הכי טובה שעשינו! מקום מהמם, צוות שירותי זמין ונדיב, וסהר ועמית המדהימות שדאגו בכל רגע בתהליך שהחתונה תתקיים בצורה הכי מושלמת שיש!!וכמובן האוכל המדהים שאין אורח שלא עף עליו ממש!
הצג עוד

sikr   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
המקום הראשון שנכנסו אליו בחיפוש אולם וישר ידענו שזה זה.מקום קסום עם צוות שהוא המשפחה החדשה שלנו זרמו איתנו על הכל והפכו אותנו למאושרים.עמית מנהלת האירוע היא הדבר הכי מקצועי ומהמם עלי אדמות הייתי הכי רגועה בזכותה. אוכל של עץ השדה מושלם! לא הפסיקו להחמיא לנו עליו מיקום סופר מרכזי וקל להגעה. הייתה חשיבה על הפרטים הקטנים הכל נקי ומסודר. מושלם לחתונות קטנות - בינוניות ולאירועי חברה. מקום כפרי - אותנטי והתאים בול למשפחות שלנו. ממליצים בחום!!!מחכים כבר לקבל הזמנה ולהיות אורחים באירוע שם!!
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מקום חם, שלא ירגיש יומרני. היה חשוב לנו אוכל טוב, עם עיצוב עדין שיתאים לנו עם הרבה ירוק, מקום עם אנשים טובים שנוכל להיות בו בראש שקט. חשבנו על הגלריה, ושמחים כל כך ששם התחתנו. בעקבות המלחמה החתונה נדחתה, והגלריה היו מקסימים לאורך כל הדרך גם בנסיבות לא פשוטות שכאלו. שירן ועמית הנפלאות עזרו לנו לארגן אירוע בול כמו שרצינו, עמית היתה מנהלת האירוע שלנו והיא הייתה כל כך טובה ומדהימה, הרגיעה אותנו, ידעה בדיוק איך לנהל כל פרט באופן מושלם, התנהלה בצורה הוגנת שקופה ואדיבה, והיה לנו ממש כיף להכיר אותה. סמכנו עליה בעינים עצומות!! קיבלנו מחמאות מהאורחים על האוכל, נתנו לנו להתאים את המנות לכלה הצמחונית, והגלריה פשוט הייתה הבחירה הכי נכונה שיכלנו לקבל. היתה לנו חתונה קטנה של 220 אורחים ואנחנו סופר מרוצים מהבחירה שלנו.
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שנכנסנו לאולם, ידענו שזה האולם שאנחנו רוצים להתחתן בו, אנשים מדהימים לבביים וחמים, ממש הרגשה של משפחה , אוכל ברמה גבוהה מאוד , בקיצור פשוט חוויה מדהימה להתחתן בגלריה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up