כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
לירן חסון - תקליטן ומפיק מוסיקלי

לירן חסון - תקליטן ומפיק מוסיקלי

תקליטנים
כתובת:רחובות
טלפון:0545586620
96
99 מתוך 100
לפי 213 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Elior   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לירן היה הספק הראשון שסגרנו מיד לאחר קביעת תאריך לאירוע. מיד בפגישה הראשונה איתו ידענו שהוא הולך להיות ה-DJ שלנו. לירן תכנן מראש את המוזיקה בהתאם לסגנונות שאנחנו אוהבים, ולאורך כל שלב באירוע התאים את המוזיקה לאורחים (קיבלנו מחמאות רבות על המוזיקה). בנוסף לכך, הוא היה זמין לכל שאלה ובקשה שהייתה לנו לאורך הדרך, ואף נתן לנו טיפים בנושאים נוספים. יש לציין שבנוסף להיותו DJ, הוא שר לנו בחופה שיר שבחרנו, בעיבוד מרגש ביותר. בנוסף החתן הכין שיר אותו הקליט אצל לירן, ויצא באיכות מעולה. לירן מומלץ גם כ-DJ וגם כמפיק מוזיקלי.
הצג עוד

Mark   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו אל לירן דרך חברים שהתחתנו והיו מרוצים איתו מעל ומעבר, לאחר הפגישה הראשונה כל שאר הדיג'יים פשוט לא היו לירן, לאחר 5 דיגיים חזרנו אליו הוא הפיק לנו את הסלואו ואת שיר הכניסה בדיוק כמו שרצינו, הוא מוזיקאי ברמות הגבוהות ביותר, הזרים את כל הקהל, הרחבה הייתה מפוצצת כל הזמן, הכי מקצוען שיש, בנוסף אפשר להתקשר אליו בכל שאלה הוא מכיר את כל ענף החתונות ומפעיל גם עמוד פייסבוק עם עצות ששווה לקרוא וליישם, הדיג'יי הכי מקצועי שיש, ממליץ בחום בחום בחום הכי הכי הכי שיש כל המוזמנים הרגישו הכי בנוח ברחבת הריקודים, התחתנו ב14.6.2017 ב"גבעת ברנר" בקיבוץ גבעת ברנר, הדיג'יי ענקקק
הצג עוד

Arbel   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
יצרתי קשר עם לירן כי רציתי להקליט את שיר הסלואו שלנו לחתונה. לירן הפיק לי פלייבק מאפס, הקליט אותי שרה וערך. העבודה עם לירן הייתה כייפית ומקצועית. בכל צעד שעשה הוא הקפיד לשאול את דעתי ולוודא שאני מרוצה. התוצר הסופי יצא מקסים! אני מרוצה מאוד. חשוב לציין שגם זמן העבודה על ה״פרוייקט״ היה קצר בהרבה ממה שחשבתי. אני ממליצה בחום לעבוד עם לירן. הוא אמין, מקצועי, ונותן יחס חם. אפשר לסמוך עליו במאה אחוז. לא תתחרטו לרגע!
הצג עוד

Liron   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
לירן עשה לנו את החתונה- היחס שלו כייפי ורואים שמה שהוא עושה הוא עושה כי הוא אוהב, השיר כניסה לחופה שהוא שר לנו היה מדהים וכמובן שאחרי זה הוא הקפיץ לנו את הרחבה. מהפגישה הראשונה התרשמנו מהמקצועיות שלו וסמכנו עליו , בחירת השירים שלנו לא הייתה נוקשה והבאנו ללירן יד חופשית להרגיש את הקהל ולדעת מה יהיה טוב בשבילו ולא טעינו. ממליצים בחום!!!
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו, מסוג חוות הדעת שאני לא יודעת מאיפה להתחיל. אולי אתחיל בגילוי נאות, את לירן אני מכירה מלפני החתונה, אבל לא היינו בקשר כמה שנים טובות. כשבעלי הציע לי נישואין הבן אדם הראשון שפניתי אליו זה לירן (עוד לפני אולם ותאריך). אז ידעתי לפני שלירן הוא גאון מוזיקלי, וידעתי שהוא שירותי מאוד, וידעתי שהוא אחלה בן אדם, וידעתי שאני יכולה לסמוך עליו אבל וואו- לא ידעתי עד כמה!!! נתחיל מהפגישה הראשונה שאיך שיצאנו בעלי כבר אמר לי- את צדקת הוא הבחירה הנכונה, זה כבר אומר הכל בעיניי (; דרך כל הליווי המקצועי והמוזיקלי, קבוצת הוואטסאפ המשותפת שלנו בה לירן ענה על כל שאלה, כל ניג'וס וכל דבר שרצינו לדעת. בנוסף, שרתי לבעלי שיר בחתונה, לירן עזר עם בחירת השיר, הכין עיבוד מעולה, ועזר לי לאורך כל הדרך והתוצאה היית מושלמת- עם הרבה בכי של שנינו (; מעבר לזה המוסיקה לאורך כל החתונה הייתה מצויינת, ענתה לגמרי לדרישות שלנו, והרחבה הייתה מלאה כל רגע ורגע בחתונה- אי אפשר להסביר במילים את הטירוף והאנרגיות שהיו באותו הערב. אין מישהו שדיבר איתנו על החתונה ולא החמיא "לדיג'יי המצויין" שהיה לנו או "למוזיקה המטורפת שהייתה בחתונה". ולמי שעדיין לא מבין או יודע, אני אספר לכם סוד חשוב- דיג'יי זה בין שלושת הדברים הכי חשובים (אם לא ה..) בהפקת חתונה טובה ושמחה שהאורחים נהנים בה בטירוף. לכן, אין מצב להתפשר בנושא הזה. אז אם אתם רוצים להיות כמונו, לא להתפשר, ולהנות מחתונה באמת מטורפת, עם מוזיקה מצויינת, וליווי צמוד מקצועי, אנושי, אמיתי וחם לאורך כל הדרך, אז רק, רק, רק, רק רק לירן חסון!! אוהבים אותך לירן- תודה על הכל!!! (:
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
לירן היה הבחירה הכי טובה שיכלנו לעשות! מהפגישה הראשונה איתו היינו שקטים וידענו שתהיה לנו מסיבה מטורפת! בפגישות שעשינו איתו הוא היה כל כך קשוב לצרכים ולרצונות שלנו, הציע רעיונות משלו (וקיבל את זה אם לא הסכמנו איתו). נתן לנו תחושה מדהימה שאפשר לסמוך עליו לחלוטין. אחרי האירוע לא הפסקנו לקבל מחמאות על המוזיקה - לירן התאים את המוזיקה לקהל והרחבה לא הייתה ריקה לשניה. לאורך כל הדרך ובמהלך האירוע הוא היה קשוב אלינו, היה נעים ותמיד זמין עם עצות טובות והרבה מאוד אהבה! מומלץ בחום!
הצג עוד

Shiri&Raz   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אין מילים לתאר איזו חוויה מטורפת זו לעבוד עם לירן!!! לירן השאיר אותנו המומים עם העיבודים המהממים שעשה לשירים שבחרנו! לירן עובד על כל כך הרבה סבלנות ואהבה למקצוע ופשוט רואים את זה. המקום שראו את זה הכי טוב היה ברחבת הריקודים :). לא רק שלירן קורא קהל, הוא גם סוחף את הקהל למקומות הכי גבוהים שאפשר. הוא פשוט עשה לנו שמח בטירוף בחתונה ואין תחושה טובה מזו! מלא אורחים עפו על המוזיקה לאורך האירוע והחמיאו ממש על הדיג'יי. הכל התנהל בכיף, ברוגע וכל כך נהננו לעבוד איתו. הוא אדם מדהים ואין לנו מילים בכלל לתאר את החוויה. חבל שזה נגמר! אנחנו ממליצים לכולם להיפגש עם לירן וכבר בפגישה הראשונה תבינו על מה מדובר :) תודה רבה לירן על כל ההשקעה, הסבלנות, המוזיקה הנהדרת ועל מי שאתה! אוהבים אותך, שירי ורז 31.08.2016.
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אין מספיק מילים לתאר כמה לירן מדהים. כבר מהפגישה הראשונה, ראינו שמדובר בבנאדם מקצועי, שחשוב לו שהאירוע יהיה תפור בול עלינו ועל האורחים שלנו. המוזיקה הייתה מעולה!!!! מגוונת, שמחה, הרחבה הייתה בטירוף :) שיר החופה שבחרנו היה זקוק לליטושים והתאמות שיתאים להליכה לחופה, ולירן עשה זאת בכישרון גדול!! בחתונה הוא כמה ווידא איתנו אם חסר לנו שיר מסויים ואם הכל לטעמנו. ומעל הכל - פשוט כיף, ביום כל כך אינטנסיבי, להיות מוקפים באנשים טובים ובאנרגיות חיוביות כמו אלו שלירן מביא איתו!! מושלם מושלם מושלם!!
הצג עוד

amir sarig   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
פשוט תותח. מהמפגש הראשון ועד סגירת האירוע פגשנו איש מדהים. מקצוען ברמה הגבוהה ביותר שידע למצוא או להפיק כל דבר שרק דמיינו. הסביר לנו הכל לאט ובסבלנות, בנה איתנו את האירוע מאפס ולקח אותו הכי גבוה שרק אפשר. מחייך כל הזמן ונותן הרגשה אמיתית שיש על מי לסמוך. בן אדם חם ואדיב. מעל מעבר לכל מה שהרשנו לעצמו לקוות. מומלץ ביותר!
הצג עוד

elad   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
לירן היה האדם הכי נחמד, אדיב ומקצועי שהזדמן לנו לעבוד עם בהכנות לארוע - מהפגישה הראשונה איתו, היה ברור שבניגוד לדי'גיי-ים אחרים שיצא לנו לפגוש, הוא היה קשוב לבקשותינו, ידע לייעץ מנסיונו ולהתאים את עצמו לטעמנו המוזיקלי - משימה לא קלה ובזמן הארוע עצמו פעל במקצועיות, ריגש אותנו בשיר החופה ועזר לטפל בבעיות טכניות שהיו בציוד האולם בזמן אמת. מבין כל נותני השירות שיצא לנו להכיר בהכנות לארוע, לירן הוא זה ממנו היינו הכי מרוצים ואני ממליץ עליו בחום לכל מי שמחפש די'גיי מקצועי לארועים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up