כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
HeartPhotography by Sharon Kahana

HeartPhotography by Sharon Kahana

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0527409405
95
99 מתוך 100
לפי 7 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אל שרון הגעתי בעקבות חתונה של חברה אותה צילמה. התמונות היו מעלפות, מדהימות, טבעיות והכי מרגשות שיש. עוד לפני שסגרתי אולם ותאריך התקשרתי להודיע לה שהיא הולכת לצלם לי את החתונה :) לא הצטערתי לרגע, היא הגיעה ביום החתונה עם הוייבים הכי טובים שיש, מלאת אור וחיוביות. דאגה לפקס אותי כשאיבדתי ריכוז. הייתה פשוט כמו חברה ביום הזה. התמונות יצאו מעלפות, במהלך הריקודים בכלל לא שמתי לב שהיא צילמה, הכל היה מאוד טבעי, מאוד זורם. כל תמונה יותר יפה מהשנייה והכל ערוך והצבעים של התמונות פשוט וואו. ממליצה בחום.
הצג עוד

Avital   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
החתונה שלנו מראש לא הייתה קיטש משתפך. תכננו אותה בחודשיים, בלי תוספות לא הכרחיות. מה שהיה חשוב לנו זה מוזיקה, אלכוהול וכמובן - תיעוד נאמן למקור :) לעבודה של שרון נחשפתי בעקבות "כתבת דוקו" שעשתה על כמה זוגות מתחתנים שנכנסו ללבה. מבט קצרצר על העבודות שלה והיה לי ברור שהיא האחת. צילומי חתונה לא מבוימים, בסביבה הטבעית שלנו, בגוון ארטיסטי והרבה הקפדה על הפרטים הקטנים. ממליצה בחום!
הצג עוד

Liron   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
את התמונות של שרון ראיתי מזמן והיה לי ברור שבחתונה אשתמש בשירותיה. מעבר לזה שהיא צלמת מקצועית, יצירתית שתמיד מחפשת את הזוית השונה והמיוחדת, היא בן אדם מקסים שמשרה רוגע. היה כיף! המון תודה, סופי ולירון
הצג עוד

Heli   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
שלמות היא לא מילה גסה כשמדובר בשרון כהנא, היה לנו לעונג שהתמזל מזלנו הרב ושרון תיעדה את היום המאושר בחיינו. החל מההתקשרות הראשונית שהייתה כבר אז ייחודית, מפורטת, מקצועית וכל כך כל כך נעימה ועד התמונה האחרונה שקיבלנו לאחר חתונתנו. שרון היא אחת לדור, כשרונית בצורה יוצאת דופן עד שאתה מרגיש שנשמתה יוצאת החוצה באהבה ובקרן אור של קסם וייחוד בכל תמונה ותמונה. ראוי לציין ששנינו זוג אומנים ויוצרים ובחיפושינו אחר צלם ליום המרגש בחיינו חיפשנו את השונה, הייחודי, הכל כך אמיתי ולא מתיימר, המקצועי עד כדי שלמות ומלא בביטחון. ושרון פשוט ענתה על הכל ומעבר לכך ! ברמות שלעולם לא נוכל לתאר. בשורה תחתונה אם שרון כהנא פנויה בתאריך חתונתכם התמזל מזלכם !!! אין ספק שהיא עומדת בראש הספקים האהובים עלינו ביום חתונתנו. שרון ייעצה לנו לכל אורך הדרך בהרבה נושאים מעבר לצילום, נתנה לנו ביטחון מלא, חיבוק ענק והחוויה איתה ביום החתונה היתה שמימית, כייפית ופשוט נעימה. וזה מה שכל זוג צריך ביום חתונתו. היא השלימה לנו את היום הזה ליותר ממושלם. שרון אהובה את הרבה מעבר לצלמת מוכשרת, לפני הכל את בנאדם להערצה. אוהבים אותך המון המון ותודה שהיית לנו ליום המושלם שלנו, תמונותייך שמעבירות את האנרגיה המדהימה שליוותה אותנו בצורה כל כך קסומה ובאומנות יוצאת דופן ילכו איתנו תמיד והן הזיכרון המושלם ביותר מיום קסום שכזה. תודה רבה אהובה 🙏 חלי וחיים 06/06/17 נאות קדומים
הצג עוד

tslil   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אז עוד לא קיבלתי את התמונות אבל אני מרגישה צורך עז להמליץ על שרון. הצלמת הכי קולית שיש, נעימה ומקצועית שיש! לא מביימת וחוסכת ממכם את כל הקיטשיות הנוראית שיש בתיעודי חתונות. שרון גרמה לנו להרגיש הכי נוח בעולם! בטוחה שאכתוב עוד המלצה כשיגיעו התמונות.
הצג עוד

dana lee   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
הצילומים של שרון- כמו שרון עצמה- כל כך ייחודיים ומקסימים, שאי אפשר שלא להתאהב בהם מייד. שרון צילמה אותנו ביום חתונתנו והייתה מקצועית, רגישה, נעימה וכיפית לאורך כל היום. יש לה יכולת מיוחדת להפחתת מבוכה בקרב המצטלמים והיא מעדיפה לצלם באופן טבעי ככל האפשר ולא מביימת את הזוג באופן מוגזם וקיטשי, כפי שנעשה ברוב תיעודי החתונות. ניכרת אצלה האהבה הרבה והמסירות לעבודה שלה ומדהים האופן שבו היא הצליחה לתעד כל כך יפה אינספור רגעים מיום החתונה, וזאת כמעט מבלי שנוכחותה מורגשת. חלק מהתמונות מצליחות ללכוד בצורה מהממת מצבים בחתונה, שזה מרגיש לרגע כמו תיעוד בוידאו.ממליצים בחום לכל מי שרוצה שחתונתו תונצח באופן יצירתי, אומנותי וייחודי!פנו אלינו כבר המון אנשים שנחשפו לתמונות החתונה שלנו וביקשו את הפרטים של הצלמת המוכשרת, ונידבנו בשמחה!מודים שאנחנו עדיין מכורים לאתר האינטרנט של שרון... (מומלץ לבקר)
הצג עוד

מורן ועמיחי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
שרוני המהממת !אני לא זוכרת בדיוק איך הגענו אליך אבל אנחנו מרגישים ברי מזל שזו היית את שליווית אותנו ביום הזה!עוד מההתחלה התאהבנו בצילומים שלך ובדרך המאוד אומנותית, שונה ומיוחדת בה את מצלמת אך ביום הארוע פשוט התאהבנו בך ! איזה כיף היה לנו איתך במהלך כל היום הזה. משלב האירגונים ועד סוף הארוע! נתת לנו הרגשה טובה ונינוחה, זרמת איתנו בכל בקשה והית שם בשבילנו כמו החברה הכי טובה! תודה לך על יום מדהים, על צוות צלמים הכי מקצועי שיש, על צילומים כייפים , על שדאגת לשלומנו בכל שלב, על הצחוקים ועל הכתף הנוחה לבכי שאחרי;) מחכים בקוצר רוח לתוצאות!את פשוט אדירה ואנחנו אוהבים אותך מלא!עמיחי ומורן ליכטנפלד!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up