כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
נעמה ישראל-צילום

נעמה ישראל-צילום

צילום וידאו וסטילס
טלפון:330638915591
95
99 מתוך 100
לפי 89 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נעמה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לאורך כל היום החוויה עם נעמה הייתה מאוד נעימה. שנינו לא מתמסרים למצלמה בקלות ונעמה הצליחה לגרום לנו להרגיש בנוח והוציאה תמונות מדהימות
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
פגשתי את נעמה כשהייתי מלווה של חברה טובה ונעמה צילמה את האירוע. מעבר לאוירה הטובה שהייתה עם נעמה באותו יום, התמונות מהחתונה ההיא היו באמת כל כך כל כך יפות ומיוחדות ומאז ידעתי שאני ארצה שהיא תהיה הצלמת גם בחתונה שלנו. נעמה הייתה סופר מקצועית ונעימה עוד מהפגישה הראשונה. היא בנתה את לו"ז מצוין וריאליסטי, עזרה לנו להבין מה חשוב לנו ואיפה יהיה לנו נעים להצטלם ומיד נתנה לנו תחושה שאנחנו בידיים הכי טובות שיש. ביום החתונה עצמו, נעמה הצליחה לרכך אותנו ולהרגיע אותנו כשהיינו נבוכים להצטלם. לאורך כל היום הרגשנו איתה הכי בנוח! ומהרגע שהגיעו האורחים פשוט שכחנו שהיא שם (בקטע הכי טוב שיכול להיות). קיבלנו תמונות מדהימות ביופיין של החתונה, תמונות כאלה כיפיות ואמיתיות שרואים בהן לא רק את רגעי השיא של החופה והריקודים אלא גם את האהבה וההתרגשות שנמצאות בחיבוקים הקטנים האלה לאורך היום ובמבטים צוחקים בין לבין. ממליצה על נעמה הכי שאפשר!!!!!!
הצג עוד

נטע   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לנעמה הגענו אחרי שעות על גבי שעות של חיפושים באינטרנט, ובחרנו בה עוד לפני שבחרנו איפה נתחתן. אני כחובב צילום, מאוד ביקורתי על צילמים שאני רואה, ולכן ידעתי שמה שאני מחפש זה צילום תיעודי. עם תמונות שמנציחות רגעים קטנים ויפים, ולא רק תמונות יפות של של רגעי השיא שמצטלמים טוב בכל חתונה, והתמונות שראיתי של נעמה היו בדיוק זה. כשגיליתי שנעמה כבר אינה מתגוררת בארץ, ממש התבאסתי, ונטע ניסתה לשלוח לי עבודות של המון צלמים אחרים, שאף אחד לא הרשים אותי באותה מידה. אז החלטתי לנסות לפנות לנעמה בכל זאת, ושמחתי לגלות שלמרות שהיא עברה לחו"ל היא מגיעה לארץ לפעמים בעונת החתונות, וישר קבענו איתה. כשהגענו סוף סוף ליום החתונה (אחרי דחייה של שנה בגלל הקורונה), גילינו שמלבד צילומים מרהיבים, גם מדובר באישיות כובשת. נעמה ידעה לגרום לנו להרגיש הכי בנוח איתה, וזה לא מובן מעליו עבור זוג ששונא להצטלם. היא הצליחה להעמיד אותנו בצילומי הזוגיות בלי שנרגיש מבוכה, וגם בערב עצמו היא ידעה לתפוס אותנו הכי אמיתיים שיש בלי שבכלל נשים לב למצלמה שמכוונת אלינו. ממליצים מכל הלב!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בקצרה - נעמה היא הספקית הכי טובה שהייתה לנו בחתונה, ואחת מנשות המקצוע הכי טובות שנתקלתי בהן אבר. קצת יותר בארוכה - אנחנו זוג שלא אוהב להצטלם, לא אוהב את תשומת הלב, ולא אוהב את הקלישאות הרגילות של חתונות. הדבר המרכזי שהיה לנו חשוב הוא שאנחנו לא רוצים להרגיש את נוכחות המצלמה. לא חיפשנו צילומי חתונה, חיפשנו תיעוד (למרות שבסוף גם היו צילומי חתונה, שנעמה התעקשה שכדאי לנו לעשות, וכמובן שצדקה). נעמה הייתה כמו כפפה ליד בשבילנו. קשובה, רגישה, מקצועית להפליא ונעימה. התקשורת איתה מהטלפון הראשון הרגישה נוח, היא הייתה זמינה ותמיד מסבירת פנים. התהליך איתה הוא כיפי, ובתוך הטרפת של חתונה זה סופר חשוב. מעבר לתכונות אופי נהדרות, הצילומים שלה פשוט מעולים. כשהסתכלנו על הפריימים שלה לעומת ספקים אחרים שבדקנו, העבודה של נעמה ממש בלטה לנו לטובה. וכשראינו את הצילומים שלנו הרגשנו את אותו הדבר. במהלך היום הארוך הזה הסתכלתי על נעמה עובדת, ודבר אחד מאוד בלט - היא נהנית (מאוד) מהעבודה שלה. משם הכול היה לי ברור, ומשם נובעים כל הצדדים החיוביים שמניתי. באמת שאין לי ולו הערה אחת קטנה לומר לחובתה. פשוט קחו אותה.
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אז הגעתי לנעמה ממש במקרה, כשחיפשתי צלמת נעימה עם תמונות שמשקפות את האווירה באמת, והגעתי אליה בעקבות המלצות. מסתבר שכל ההמלצות אכן היו נכונות, נעמה הייתה רגישה ומקסימה לאורך כל התהליך ופשוט הנעימה לנו את חוויית הצילום שעבורנו היא מביכה ולעתים מתישה, כיף גדול היה שהיית איתנו!
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את נעמה הכרתי לפני כמה שנים ומאז אני מחכה שהיא תצלם בחתונה שלי. . מהרגע הראשון זו היתה בחירה נכונה , השקט והחיוך שלה כובשים ומדויקים
הצג עוד

Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את נעמה הכרתי דרך בת דודה שלי, ששכרה את שירותיה לחתונה שלה לפני מספר שנים... אחרי חיפושים ארוכים אחרי צלם או צלמת, הסתכלתי באלבום החתונה של הבת דודה ומייד התאהבתי. לאחר הפגישה הראשונה כבר היה לנו ברור שהיא תהיה הצלמת שלנו וללא ספק זו הייתה הבחירה המושלמת. הצילומי זוגיות זרמו ויצאו תמונות מהממות (בתור זוג שלא כל כך אוהבת להצטלם החוויה באמת הייתה כייפית והתוצאה- וואווו!)
הצג עוד

Moriya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון, התקשורת עם נעמה היתה טובה ונעימה. היא עזרה לנו בבניית הלוז של הצילומים והשרתה אווירה רגועה ובטוחה. הרגשנו בנוח איתה לאורך כל האירוע. כשצפינו בסרט של החתונה נדהמנו לראות איך היא השתלבה ותפסה זוויות צילום בלי שהרגשנו אותה בכלל על החופה ואיך היא תיזזה כל הערב ממקום למקום. וכמובן שאנחנו שמחים ומרוצים מהתמונות שיצאו! התמונות יפות,מגוונות ותופסות רגעים מיוחדים. ממליצים בחום!
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מרגע ההתקשרות הראשון נעמה הייתה נורא נורא נעימה. ביצענו פגישת זום שבה היא הסבירה בסבלנות על לוח הזמנים שצפוי לנו. חששנו תחילה מהתהליך כיוון שאנחנו לא "שועלי צילום" אבל נעמה לא לחצה ונתנה לנו להתנהל באופן טבעי - דבר שהוריד את מפלס הלחץ. במהלך האירוע נעמה הייתה חייכנית מאוד והאורחים הרעיפו עליה מלא מחמאות. התמונות יצאו מהממות והיא ללא ספק אחת הספקיות הטובות ביותר שבחרנו.
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הקליק שלנו עם נעמה התחיל בשיחה הראשונה. יום החתונה שלנו היה אמור להתחיל מוקדם, לשנינו לא תמיד נוח מול מצלמות, וידענו שבתוך הפוטנציאל הנפיץ הזה הרוגע והביטחון של נעמה הם בדיוק מה שאנחנו צריכים. לא התבדינו. סשן הצילומים, שהתחיל באיחור היסטרי, היה כיפי וזורם; התמונות מהאירוע לוכדות את האווירה שכל כך אהבנו בחתונה שלנו; ואין לי מושג איך נעמה, בכוחות עצמה, הצליחה לתפוס כל כך הרבה רגעים חשובים בבת אחת - כל המפגשים הראשונים, הרגעים המצחיקים, החיבוקים שנייה אחרי החופה ועוד ועוד. אנחנו יודעים שמה שנשאר מהאירוע, בסופו של דבר, זה התמונות ממנו - לכן הקבלה שלהן, מוקדם יותר משציפינו, הייתה מרגשת במיוחד. איזה כיף לקבל תמונות שאי אפשר להפסיק להסתכל עליהן וכיף לשתף בהן חברים ולהדפיס למשפחה! בחירת הצלם הייתה אחד הדברים הכי חשובים לנו, ואנחנו ממש שמחים שהלכנו עם נעמה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up