כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אלה רן מאפרת מקצועית

אלה רן מאפרת מקצועית

איפור כלות
טלפון:052-3948251
95
99 מתוך 100
לפי 28 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אלה הייתה אחראית על האיפור והשיער ביום החתונה שלי. מדובר בבחורה נעימה, שירותית ומקצועית ברמות הכי גבוהות. נענתה לכל בקשה שלי והצליחה להגשים את החזון שלי ולהוציא אותי הכי יפה והכי טבעית שאפשר לבקש.

May   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אלה הייתה פשוט מדהימה. היא סופר מקצועית ומשרה המון רוגע בבוקר לחוץ. היה לי מאוד חשוב להיראות כמו עצמי בחתונה, בצורה קצת משודרגת🙃 אלה זרמה עם כל מה שרציתי, וידעה גם להזהיר כשצריך (שיער פזור באוגוסט נניח😄). לא לקחתי ליווי, והאיפור לא זז. השיער היה מושלם והתחיל בגלים שהלכו ונפתחו במהלך הערב, ככה שיצאו לי שני לוקים בלי לשנות כלום. כולם החמיאו לי על האיפור והשיער, כולל המלצרים! יש לי שיער מלא, נפוח ולא תמיד קל לעבודה, אלה הייתה הבחירה המושלמת לזה.
הצג עוד

מריה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
סגרתי עם אלה איפור ושיער לחתונה שלי, היא הייתה מקסימה ונעימה משיחת הטלפון הראשונה, לפגישת הניסיון וכמובן ביום עצמו :) סופר מקצועית, ידעה להתאים לי את האיפור והתסרוקת לפי מה שרציתי ולפי מה שהתאים לי ויצא מושלם ! הרגשתי כמו נסיכה לאורך כל היום בנוסף אלה גם איפרה את אמא שלי וגם היא מרוצה מאוד והאיפור לא זז לאורך כל הערב מרוצה מאוד וממליצה בחום על אלה❤️
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אני ואלה הכרנו דרך פוסט המלצות בכלות אורבניות ולא יכולה לתאר כמה שאני שמחה על זה ! קודם כל מקצועית ברמות, אחרי שסגרנו חוזה ,(אגב אמרתי שהיא התקשרה אליי במוצ"ש ודיברנו איזה 20 דקות ?!) היא ישרה שלחה לי חוזה ופירוט של מה לעשות בתקופה עד החתונה, ומה לעשות ביום החתונה (מבחינת נראות העור והשיער) בקיצור מסודרת ומושלמת! בנוסף חשוב לציין שיש לה ידע רב על שיער מתולתל ולי היה ממש ממש חשוב מישהי שיודעת להתעסק עם תלתלים. עשינו איפור ניסיון וואוו היא פשוט קלעה בול! ביום של האירוע היא הייתה אצלי כבר ב4 בבוקר בלי איחורים, (חתונת שישי צהריים) ותקתקה הכל ,לא נשכח שהתופרת שלי בטעות הורידה לי את הכפתור בשמלה שפותח את השובל, אלה פשוט תפרה לי כפתור חדש!! האיפור לא זז בכלל והיינו בשמש מלא, השיער נשאר מושלם מושלם בדיוק כמו שרציתי והכי חשוב הרגשתי טבעית! אלה את תותחית וממליצה לכולן ❤
הצג עוד

Dafi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אני הייתי מאוד לחוצה מהאיפור מכיוון שאני לא מתאפרת ביומיום בכלל, אבל מהפגישה הראשונה עם אלה, הבנתי שאני בידיים הכי טובות שאפשר! היא קלטה אותי ופשוט הבינה בדיוק מה אני רוצה, גם איפור הניסיון היה מרגיע ומהמם, וביום החתונה עצמו- אין מילים! הייתה פשוט מדהימה!
הצג עוד

נוי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
ממליצה בחום על אלה!!😍 היא איפרה אותי ואת אמא שלי ועשתה עבודה מדהימה. היא נעימה, רגועה, ומקצועית מאוד, ובאמת יש רק דברים טובים להגיד עליה!

kislev   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
לא ידעתי בכלל מה אני רוצה לא מבחינת איפור ולא שיער, ואלה פשוט הצליחה להבין אותי ללא מילים ולגרום לי להראות בולללללל כמו שאני אוהבת! לא יכולתי לבקש יותר טוב מזה. הכל היה מושלם, מקצועי, כיפי וזורם, בחירה מושלמת ליום שהוא גם ככה ארוך קשה ומלחיץ. הבחירה הכי טובה שעשיתי ליום הגדול שלי!!!
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ישר כשנפגשתי עם אלה ידעתי שהיא מה שחיפשתי - איפור טבעי ויפה שמבליט את מה שעבר קיים :) וויב רגוע ומקצועי לצד תוצאה מושלמת של איפור ושיער מהאגדות
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
פשוט חוויה- אלה מקסימה אמיתית ומקצועית. יתא לי כבר להתאפר לאירועים שונים ותמיד זה הרגיש לי TOO MUCH או לא אני. והפעם זה פשוט היה מדוייק, מהמם והכי אני פשוט משודרגת.
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
סגרתי עם אלה לאיפור ושיער לחתונה שלי דרך המלצה של חברה, אלה ליוותה אותי לאורך כל הדרך במקצועיות וחיוך גדול ועזרה לי בכל דבר האיפור ושיער לחתונה היה פשוט ואוו- מעבר לציפיות שלי!! הייתי סופר מרוצה וקיבלתי המון מחמאות!! אלה פשוט מקסימה ובמחירים נוחים, ממליצה בחום!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up