כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
דיג'יי תמיר קנר ואביב דיין

דיג'יי תמיר קנר ואביב דיין

תקליטנים
כתובת:כרמיאל
טלפון:0545932841
95
99 מתוך 100
לפי 48 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
litalhuber2   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
תמיר ואביב זוג מדהימים, קשובים והכי חשוב מרימים את כל האירוע! חייבת לציין לשבח את ההקשבה המטורפת לכל הבקשות של בעלי ויישומם ביום החתונה (והיתה רשימה לא מבוטלת של בקשות חחח) היה לנו אירוע של 140 איש והם הצליחו להביא את כולם לרחבה לרקוד ולעשות שמח שזה הכי חשוב מבחינתי באירוע קטן. אחלה אנרגיות ואנשים זהב!
הצג עוד

danny   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
תמיר ואביב עשו עבודה מטורפת עם המוזיקה. הרחבה הייתה מפוצצת באנשים רוב האירוע, וגם כשהיינו מבולבלים עם איזה שירים לשים הם עזרו לנו למצוא את השירים שהנתגנו. הייתה חתונה מטורפת ורוב הקרדיט הולך אליהם.
הצג עוד

zl051192   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אתחיל בתודה לאביב על הזמינות לכל אורך תקופת ההכנות!! אביב ותמיר הגשימו לנו את החלום והפכו את הרחבה למסיבה הכי שווה שיש! כל בקשה שביקשנו בפגישה המוסיקלית התממשה ונלקחה במלוא תשומת הלב. הם הובילו את הרחבה בצורה הכי מקצועית וכיפית עד שאנשים לא היו מוכנים ללכת!תודה על הכל מאחלת לכל זוג להנות מכם
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לתמיר ואביב בלי המלצות ולגמרי במקרה וזאת הייתה אהבה ממבט ראשון!! הם הרימו לנו את הרחבה בחתונה כמו שבחלומות שלנו לא דמיינו שיהיה! דיג'יים קשובים, אנושיים, עם מלא תשוקה למוזיקה ומקצועיות שעוד לא פגשתי! אין ספק שהם ימשיכו ללוות אותנו ואת משפחתנו בשמחות נוספות 🎆🎆🎆
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
תמיר ואביב המדהימים!!!!! ברגע שקבענו תאריך לחתונה סגרנו איתם, ביקשתי מהם שאני רוצה שהחתונה שלי תהיה פשוט מסיבה משוגעת וזה בדיוק מה שקיבלתי... היחס, המקצועיות, הליווי... אין עליהם! תודה ענקית!!!

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אביב ותמיר היקרים הגענו אליכם מתוך המלצות ולא התחרטנו!!! הייתם מדהימים השירות הגישה האווירה והיחס הו מעל המצופה!! אין אחד שלא פרגן על המוזיקה כולם היו בטירוף!!! תודה ענקים אוהבים המון!!!
הצג עוד

מירי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
תמיר ואביב היקרים והמדהימים!!! עוד לפני הצעת הנישואים ידענו שאתם תהיו אלו שתעשו לנו את החתונה!! אין ספק שמוזיקה הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר. תודה שעשיתם לנו אירוע בלתי נשכח עם אורחים שלא זזו מהרחבה ומחמאות שלא מפסיקות להגיע מהצעירים ועד למבוגרים!! חוץ מלסכם את שירי הסלואו והכניסה לחופה, קיבלתם יד חופשית וידענו שיש על מי לסמוך בעיניים עצומות! ידעתם לתזמן את השירים, לקרוא את הקהל ולהתאים את השירים הטובים ביותר במהלך הערב. אוהבים המון וממליצים בחום רותח!! מירי ואופיר
הצג עוד

Lilach   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
עוד מלפני שקיבלתי מבעלי הצעת נישואים, ידעתי שאביב ותמיר יתקלטו בחתונה שלי. הייתי בכמה אירועים שהופיעו בהם, תמיד ידעו להתאים את עצמם לקהל, ולעשות שמח! בעלי מאזור אחר בארץ ולא הכיר את השמות שלהם ולכן קצת חשש, אחרי הפגישה הראשונה- כבר הייתה שם כימייה וידענו שאין טעם לבדוק עם אף אחד אחר. בחתונה שלנו בודדים האנשים שישבו, אנשים כל הזמן היו ברחבה! גם לאחר שנגמרה החתונה עדיין ממשיכה לקבל ביקורות טובות על הבחירה ואיך שאביב ותמיר העיפו את הרחבה וכמה שכולם פשוט נהנו! ממליצה בחום! אביב ותמיר מדהימים ומצחיקים- לגמרי הבחירה הנכונה! לילך ודניאל דרוביצקי
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
נפגשנו עם אביב ותמיר בעקבות המלצה חמה, והבחירה בהם הייתה מהטובות שעשינו בתכנון החתונה! השירות, היחס והמקצועיות שלהם היו מושלמים עוד מהתחלה! בפגישת הכנה (שהם התקשרן ויזמו) הייתה להם המון סבלנות וישבו איתנו עד שהבחירות שירים היו הכי טובות לנו שאפשר, ובחתונה עצמה הם הפגיזו! הרחבה הייתה מפוצצת אנשים שקמו לרקוד למוזיקה המעולה שעשתה הרבה שמח והחזיקה את האנשים על הרחבה עד שנגמר הערב. ממליצה בחום לכל זוג שרוצה להיות רגוע שבחר את הצוות הנכון!
הצג עוד

anna.nemschitz   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אביב ותמיר מדהימים וסופר-מקצוענים! מיליון מחמאות והמלצות מתגמדות לעומת הרמה הבאמת גבוהה של הצוות המנצח הזה. היה לנו קהל מאוד מגוון באירוע, הקריאה הנכונה של כל סיטואציה והניווט בין הסגנונות השונים היה מדהים! האדיבות, החיוך התמידי, ההרגשה שהכל תמיד בגובה העיניים- עשו הכל בשבילנו. מצפים מעכשיו להזדמנות הבאה לשמוח איתם!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up