כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
שימקה

שימקה

שמלות כלה
טלפון:0723719216
95
93 מתוך 100
לפי 326 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shakked   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל שימקה הגעתי דרך שיטוט באינסטגרם ומיד התאהבתי בוייב הפייתי-וינטאג'י. הסטודיו של שימקה בפרדס חנה ביתי ונעים, והרגשתי שבאמת הכל פתוח ואפשר להגשים כל מה שאני מדמיינת. שמרית יצרה לי שמלה יפייפיה, קלילה ונוחה שהרגשתי בה הכי אני ועדיין הכי כלה. ממליצה מכל הלב!
הצג עוד

Moriah   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לשימקה עם אתגר לא פשוט - הריון מתקדם וחתונה בעוד שבועיים. שמרית קיבלה אותי בשמחה וסובלנות והתאימה לי את השמלה המושלמת.
הצג עוד

Sun   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ידעתי לאורך כל הדרך שאני רוצה שמלה שהיא בעצם שני חלקים, חולצה וחצאית. הסתכלתי קצת אצל מעצבות ושימקה הייתה בין המקומות היחידים בהם מצאתי משהו בסגנון. האווירה בסטודיו נעימה, שמרית ישר קלטה מה אני רוצה והביאה לי למדידה המון אופציות. אחד היתרונות הבולטים אצלה היה שלא הייתי צריכה לדמיין שום דבר, כל הדגמים במידות גדולות יחסית ככה ששימרית הצרה על הגוף שלי כל דגם שמדדתי והיה ברור איך הוא יראה אחרי כל התיקונים. שימרית ומרינה, התופרת שהיא עובדת איתה וזאת שעשתה את כל התיקונים אח״כ, היו נעימות, סבלניות והכי אמיתיות. אמרו לי בכנות מה לדעתן מחמיא יותר ומה פחות. התהליך היה קל ומאוד מקצועי. ממליצה על שתיהן מאוד.
הצג עוד

Orit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לפני שלוש שנים הגעתי ל״שימקה״ בת״א קורונה. יצרתי קשר עם שימרית מ״שימקה״ לפני כחודשיים והיא קיבלה אותי לתיקונים לשמלה שנרכשה אז. ללא תשלום נוסף!! שימרית מקצועית ביותר, רגועה ונותנת הרגשה טובה בזמן שנמצאים איתה. הגעתי אליה לפרדס חנה ובאותו יום עשתה את כל הנדרש כדי שלא אגיע שוב. הסטודיו מקסים, מלא מלא לבן ושמלות יפות יפות ומיוחדות. תודה רבה🙏
הצג עוד

rebecca   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
במקרה מצאתי את שימקה באינטרנט, חיפשתי שמלה לא טיפוסית, וישר התאהבתי בסגנון. הגעתי לסטודיו וכל דגם היה יותר יפה מהשני. שמרית הייתה מהממת וישר נתנה הרגשה טובה ויחס חם.
הצג עוד

ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
לא חשבתי שאמצא בשימקה שמלה (מאחר ואני לא מאוד מתחברת לוינטג'), אבל נתתי צ'אנס בגלל המבצע המפתה של 50 אחוז (!) הנחה אם מגיעות וקונות במקום. יצאתי עם השמלה הכי נוחה ונעימה שהרגשתי בה הכי בטוחה בעצמי. עשיתי תיקונים מינימליים אצל התופרת שהסטודיו המליץ עליה במחיר של כמה מאות שקלים. מאוד ממליצה!
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הסטודיו הראשון שהגעתי אליו, וידעתי שאצא עם השמלה שרציתי במחיר הוגן ובכיף. הייחודיות של שימקה היא בבדים היפהפיים, בסגנון הוינטג' המוקפד, בחוויה ותקשורת נעימות מאוד וביכולת לתפור ולהתאים על הגוף. חוויה נהדרת ומומלצת!
הצג עוד

טליה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הסתכלתי על הרבה שמלות כלה ואף אחת לא הייתה מדויקת לי, עד שמצאתי את שימקה שמלות כלה וידעתי שזה המקום בשבילי. סטודיו מהמם עם אנשים מהממים שישר נתנו תחושה נעימה. שמרית היא מקצועית ומוכשרת מאוד, ואולי הכי חשוב- הייתה קשובה מאוד לרצונות ולבקשות שלי
הצג עוד

תור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מאוד ממליצה על שימקה. ה-מקום לקנות שמלה כלה. שמלות וינטג' קלאסיות ורומנטיות בכל הטקסטורות. בדים איכותיים ונעימים. והכי חשוב שמלות נוחות שמתלבשות עלייך ולא את צריכה להתאים את עצמך אליהן. כמובן שיש להן את כ-ל המידות האפשריות וגם כלות מלאות יותר ימדדו ויראו בעיניים את הכל בלי לדמיין בכלל. כל תיקון או התאמה שצריך הן עושות במקום בצורה קלה, ואז רואים ממש איך השמלה תיראה על הגוף. לאחר הפגישה אצלן ניתן לקחת את השמלה לתופרת שלהן שתמשיך את התהליך ותסיים את התיקונים. גם התופרת מרינה הייתה מאוד מקצועית ועשתה עבודה מדהימה ולא יקרה כלל.
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עוד לפני שמצאתי חתן, ידעתי שאתחתן לבושה בשמלה של שימקה. שמלות שהן שלמות 🌹 המחמאה הכי גדולה שקיבלתי בערב היתה : השמלה הזו היא בדיוק את, קלאסית ווינטאג׳ 🥰 שימרית המהממת ברגישות ומקצועיות היתה שם בכל שאלה ובקשה ( ואפילו נתנה עצה בלי קשר לשמלה..), השמלה היתה היחידה - לא היה צורך אמיתי להחליף. השמלה נוחה כדי לרקוד איתה כל הלילה, לסיכום - שמלה שהיא שלמות 🌹
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up