0
99
מתוך
100
לפי
1
מדרגים
צור קשר עם בית העסק
אהבו
0
אהבתם את העסק?
לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות-לא מוקד!! ללא מכירות!!שכר-48 לשעה, א-ה 8-17 הגשת מועמדות במייל - [email protected]
100 מתוך 100
לעמיעד ביטוחים הגעתי במקרה, דרך קרובת משפחה, שהייתה לא מרוצה מחברת הביטוח.
מעבר לחברת ביטוח אחרת זו תמיד החלטה בעייתית, כי בשלב העסקה הראשונית כולם טובים ונחמדים... הבעיות מתחילות כשאתה צריך אותם.
אז את השלב הראשון עברנו בקלות - קיבלתי הצעת מחיר מאוד תחרותית, ושירות נעים וחיוך, וביטחתי את האוטו.
בשנה שאחרי הם עדיין הציעו מחיר תחרותי, ולכן ביטחתי שוב.
ואז, לצערי, בשנה הזו, נדרשתי פעמיים להפעיל ביטוח - פעם אחת בשביל תאונה משמעותית (רק פח, ברוך השם), ובפעם השניה תאונה קטנה יותר.
השירות היה מהיר, יעיל, דואג - כל העניינים זרמו לבד, בלי תקלות (בשני האירועים), ואני לא הייתי צריך לרדוף אחרי אף אחד או לבקש משהו פעמיים. האמת? אפילו פעם אחת לא הייתי צריך לבקש: קיבלתי טלפונים מנחים, עדכונים, סיוע והנחייה איך לבצע את הכל בצורה הזריזה והיעילה ביותר.
אחרי ההתנסות המאוד מוצלחת הזו, העברתי לשם גם את שאר הביטוחים :-) ובהתאם, אני ממליץ גם לכם.
אגב, אני לא חיפאי ולא גר בכלל בצפון - הכל עבד חלק עם מיילים/פקסים, והמרחק הפיזי לא היווה הפרעה ולו לרגע.
(ת'כלס, גם כשהייתי מבוטח בסוכנות בת"א, לא היה לי מושג איך נראה המשרד של סוכן הביטוח או הסוכן עצמו).