כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
נובו מיוזיק
96
98 מתוך 100
לפי 116 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
dani   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
התהליך של גיבוש הערב, התאמת האווירה, ההיכרות בינהו היה חוויה בפני עצמה. נהנינו מכל שלב שהוסיף פן נוסף עוד לפני הערב הגדול. החתונה כמובן הייתה יוצאת מן הכלל, צבי הצליח לשלב את עצמו בצורה מדהימה עם הערב הקלאסי שתכננו + הרצון שלנו להרים מסיבה ולהעלות את הקצב בשלבים המתקדמים שלו.
הצג עוד

דניאלה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אנחנו מאושרים שבחרנו בצבי. מהרגע הראשון הרגשנו בידיים טובות. הוא ישב איתנו, הכיר אותנו, ובסוף ממש הרגשנו שהוא הבין מי אנחנו, והכי חשוב את הטעם המוזיקלי שלנו. הוא עזר לנו לבחור שירים לכניסה לחופה, קלע בניסיון הראשון לטעם שלנו. היתה חוויה ממש כיפית. ואז באירוע, הכל היה מדויק, מאוד מקצועי והכי חשוב כיף! האורחים לא רצו לרדת מהרחבה, כולם רקדו, גם המבוגרים וגם הצעירים היתה חתונה מדהימה בזכות הפלייליסט המושלם והטאץי האישי.בקיצור ממליצים בחום!!!
הצג עוד

Shemesh   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
תכננו חתונה קצת שונה, רצינו מוזיקה מה80's וה90's בלבד וחיפשנו די ג'יי שמכיר טוב את השנים האלו ויגשים לנו את החלוםוככה הגענו לצבילר המלךובאמת שלא יכלנו לבחור מישהו יותר מדוייק, מקצועי, וחבריהוא הרגיש אותנו והרגיש את הקהל כמו שאף אחד אחר לא יכל לעשות את זההוא הרים לי רחבה של אנשים שמחים עם שירים מפתיעים ומגוונים שנגעו בכולם ועדיין נשארו בדיוק בגבולות הגזרה שבחרנוצבילר תודה עליך ♥️
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
צבי מילר די ג׳י מהמם. הוא קלט את הראש שלנו וניגן את המוזיקה שרצינו לשמוע בחתונה עם מקסימום וויב וכולם החמיאו לנו על האירוע הדי ג׳י והמוזיקה. תודה צבי!
הצג עוד

Anna   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בפגישה ההכירות, ההרגשה היתה כמו אצל פסיכולוג רק במוזיקה, הרבה שאלות על מה מייחד את שנינו, מה כל אחד אוהב לחוד, למזלנו הסגנון שלנו די דומה אז הצלחנו לגבש דעה מה כן יתאים לנו ומה בטוח לא. מה שהכי אהבנו זה שצבי לא ניסה לרצות אותנו הוא אמר שהוא יתחשב בבקשות אבל בסופו של דבר הדיג'י הוא המנצח על הרחבה ואין ספק שהוא צודק! באירוע עצמו החל מקבלת הפנים הושמעו שירים נוסטלגיים שכל האורחים אהבו ועד לריקודי האטרף ברחבה! אנחנו מודים לצבי על היכולת לשלב כל כך הרבה סגנונות ולהתאים לאווירה הנכונה. קיבלנו מלא מחמאות על השילוב בין הסגנונות השונים ברחבה והאווירה המעולה בקבלת הפנים. תודה!!! 💕💕💕
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אל צבי הגענו דרך חברים ואין ספק שהוא אחת הבחירות המוצלחות שעשינו במסגרת החתונה. צבי בן אדם מדהים עם לב ענק ואינטליגנציה ריגשית שאין כמותה. בפעמיים שנפגשנו איתו לפני החתונה - תמיד יצאנו עם חיוך ענק על הפנים וידענו שאנחנו בידיים טובות. צבי ישר הבין מי אנחנו, מי הקהל ואיך לדאוג לכך שהרחבה תמיד תהיה מלאה. ביום החתונה הגיע עם חיוך ענק ואנרגיות מרימות וכייפיות, היה לנו קהל מגוון מאוד גם בין החברים וגם בין המשפחות אבל על הרחבה צבי ידע לאזן בין כל הסגנונות כך שכל אורח ואורח ידע למצוא את עצמו בכל רגע נתון! אם אתם מתלבטים תהיו בטוחים שצבי הוא הכתובת שלכם לחתונה שמחה של פעם בחיים! אוהבים אותך צבי ❤️
הצג עוד

etamler   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
החוויה עם נבו מיוזיק הייתה במילה אחת, מושלמת!!!! צבי הDJ שלנו היה קשוב, חכם, מקורי, יצירתי וכישרונו בטירוף. לאורך כל הדרך הוא הקשיב לסגנון שלנו היטב וממש למד אותנו, וזה היה ממש מורגש באירוע. כולם ללא יוצא מן הכלל נהנו לאורך כל האירוע מהמוזיקה, האנרגיה וסגנון שצבי הביא לחתונה שלנו. היה כל כך מיוחד, ואנחנו ממליצים על צבי ונבו מיוזיק באמת בלב מלא ובאהבה!! אל תפספסו את הDJ ההכי מוכשר בארץ!!!!
הצג עוד

Omer   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
צבי הוא די'גיי תותח, מקצוען אמיתי, בעל טעם מעולה במוזיקה וחוש נדיר ולזיהוי הטעם המוזיקלי של מי שעומד מולו.. אחרי שני משפטים שאמרנו הוא ידע בדיוק מי אנחנו, מה נאהב, מה לא נאהב, ובנה לנו פלייליסט בהתאם. לא יכולנו לבקש טוב יותר!!
הצג עוד

poleg   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
לי היה ממש מדהים הוא הרים את הרחבה מעבר לציפיות היה קשוב וגילה מקצועיות רבה ממליצים בחום רב

Morane   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
היה לנו ערב קסום, מופלא ובלתי נשכח. נהננו מאד מאד וכל האורחים גם כן מאד התרגשו ונהנו👏🏻👏🏻🥰💫
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up