כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
רון יזרעאלי

רון יזרעאלי

אולפני הקלטות
טלפון:0546396396
95
98 מתוך 100
לפי 6 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
litila   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לא סתם אומרים שההנאה בחתונה נמדדת בעיקר בזכותו של הדי-ג'יי!! הבחירה הכי מוצלחת וטובה שהייתה לנו זו הבחירה ברון! לפני היותו בעל מקצוע מדהים- הוא אדם מקסים וצנוע, קשוב, שירותי ברמות והיה לנו העונג שליווה אותנו עד האירוע, שיצא בזכותו (!!), מהסרטים!! לא הפסקנו לקבל פידבקים, במיוחד ממבוגרים, על המוזיקה- השילוב והגיוון שהיה, שהיה בלתי רגיל!! רצינו חתונה מקפיצה בטירוף שתתאים לכל האוכלוסיה שהשתתפה והלא להאמין קרה- גם אנשים אשר לא רוקדים באופן לא צפוי קמו והיו במרכז ובמהלך האירוע לא הפסיקו לחלק לו מחמאות.. ביקשנו שזה יהיה אירוע לא רגיל, כי כיום ניתן לצפות איזה רצף שירים יהיו ואיך זה מתנהל מבחינת הסגנונות, ורון עשה עבודה משגעת- הצליח לשלב בכל מהכל ועשה זאת בצורה כ"כ מקצועית ומהממת שהצליח להשאיר את כולם על הרחבה עד השעות הקטנות.. מכל הלב- רון פשוט מלך! על מקצועיות לא מתפשרים!
הצג עוד

דפנה ויאיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
נפגשנו עם רון לאחר המלצה מקרובת משפחה ומיד התחברנו. הרגשנו שמצאנו די ג'י מקצועי מאוד שמבין את הראש שלנו ובעיקר שיש לנו על מי לסמוך. בחתונה עצמה רון עשה לנו מסיבה מעולה! הוא ידע לענות על הרצונות שלנו ובו זמנית לקרוא את הקהל כדי לשמור על המסיבה בעוצמה מלאה ולא לתת לה לדעוך.
הצג עוד

Pninag   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אחד ויחיד, שבילעדיו הבר מצווה של הבן שלי לא הייתה נראת כפי שהיא הייתה ,מיוחדת שמחה עם מוזיקה הכי עדכנית רחבת הריקודים הייתה תמיד מלאה והתגובות שקיבלתי מהאורחים שלי היו מ ע ו ל ו ת והכל בזכות רוןפשוט היה מושלם , אני מאמצת אותו גם לאירועים הבאים בעזרת השם
הצג עוד

adik08   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התקליטן הכי טוב שיכול להיות!הבין בדיוק מה רצינו ונתן לנו ערב מושלם! החברים שלנו רקדו על שלוש וחצי בבוקר!יש לו את המוזיקה הכי טובה, וכל הרמיקסים שלו מעלפים!מושלם אם רוב המוזמנים שלך הם חברה צעירים. יש לי רק דברים חיוביים לומר עליו, והרבה. מספר אחת בירושלים. בעשר שנים האחרונות, הוא מפיק את הליינים הכי חמים של תרבות הבילוי בעיר.
הצג עוד

saadiaelad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
די ג'יי תותח אמיתי.....עשה לנו את הערב הכין לנו מיקס מטורף לריקוד חתונה.ובאמת באמת החתונה שלנו לא הייתה אותו דבר בלי רון יזראלי הענק.אנחנו חייבים לו הרבה על זה, תודה רון!!!
הצג עוד

אפרת81   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
רון יזרעאלי אלוף האלופים!!!! אם יש נושא אחד בחתונה שלא היתה עליו התלבטות היה רון. בעלי שהוא דיג'יי בעצמו אמר שהוא אחד הטובים בארץ וגם היינו בחתונה שהוא תקלט והיה מעולה.מהתחלה היה אחלה חיבור, הכי זרם עם הראש שלנו, וראיתי שאני יכולה לסמוך עליו בעיניים עצומות.שמעתי מהרבה חברות שהדיג'יי אמר משהו אחד ואחכ בחתונה שם דברים אחרים לגמרי ממה שסגר עם החתן והכלה.ואצל רון הכל היה פ ר פ ק ט !!!!! הוא שם את כל השירים שביקשנו ממנו ואפילו שירים ששכחתי לבקש הוא שם, ממש קרא את המחשבות שלי ואת הסגנון שלנו. בעלי רצה בהתחלה מסיבה ישראלית ובהתייעצות עם רון החלטנו לשלב גם קצת לועזי, והיה פשוט מינון מושלם של הכל מהכל ותכלס לא היה מישהו שישב יותר מידי, רון קרא את הקהל והיתה פשוט חתונה שהיא מסיבה מטורפת.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up