כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
MAG4U - מגנטים לאירועים
96
99 מתוך 100
לפי 107 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 4 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Omer   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אל אלירן הגענו כחלק מחיפושי צלם מגנטים לאירוע, ואנו מאושרים על ההחלטה לבחור בו ללוות אותנו ביום החשוב בחיינו. אלירן הגיע בזמן לאירוע ואף לפני, ישר החל בצילומי המשפחות, בצורה מקצועית ביותר, אלירן הביא איתו אנרגיות חיוביות וכיף וכמות המחמאות שקיבלנו הוכיחו לנו שתחושת הבטן שלנו צדקה. בסוף האירוע קיבלנו המון מגנטים ועפנו על האיכות, הגודל והכמויות. בנוסף, ניתן לבחור איזה מסגרת שרוצים ולאורך כל הדרך במידה ורוצים ניתן לשנות (כמובן לפני האירוע). אלירן צילם הרבה אורחים באירוע, והרגשנו מהתחלה עד הסוף שהוא מספק לנו את השירות של צילום מגנטים מכל הלב!! בקיצור אנחנו מבסוטים ועד עכשיו לא מפסיקים לקבל מחמאות. אין ספק שהבחירה באלירן הייתה בחירה מצוינת, תודה אלירן :) רוית ועומר.
הצג עוד

nofari_0   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
את אלירן הכרנו כצלם מגנטים בחתונה של חברה לפני שלוש שנים, כן.. הפרט הזה חשוב כי כשהחלטנו לבחור צלם מגנטים הסתכלנו על המקרר והתחלנו לסנן את הספקים על פי איכות התמונות. התמונה היחידה שנשארה בדיוק כמו שהיא צולמה לפני שלוש שנים היא של אלירן :)! אלירנוס, עשית לנו את האירוע! לא הפסקת לצלם, לא היה אורח שלא יצא עם מגנט (או במקרה שלך מגנטיםםם) קיבלנו בסוף האירוע שקית ענקית מלאה בתמונות מזכרת בשבילנו! אוהבים אותך ומעריכים אותך מלא :)
הצג עוד

sapirf   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אל אלירן הגענו אחרי שקיבלנו המלצה חמה מדוד שלי שעובד בתחום עם צלמי מגנטים שונים. אלירן הוא ה-מומחה למגנטים איכותיים! חייבת לציין שעם ההמלצה הגיעו מגנטים שצולמו לפני שנתיים ונראים כאילו צולמו אתמול. בנוסף, הייתה לנו אפשרות לבחור את עיצוב המגנט ולהפוך אותו למיוחד ושלנו! קיבלנו המון מחמאות על המגנטים וכמובן על היחס שלו לאורחים.. הקיר מגנטים שלנו היה מפוצץ.. כמות המגנטים הם ככמות האנשים! לנו היה מאוד חשוב. בנוסף - הדובדבן שבקצפת - קיבלנו בסוף האירוע דיסק עם כל התמונות וערמת מגנטים מטורפת של כל מגנט שבו אני ובעלי הופענו! וקולז מהתמונות הכי יפות שלנו לנו ולמשפחות. באמת ששווה כל מחיר בסופו של דבר מגנטים זאת המזכרת של האורחים מהחתונה. אלירן - תודה רבה על הכל!!!
הצג עוד

reut   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אלירן ליווה אותנו ביום המדהים שלנו⁦❤️⁩הגיע עם אנרגיות מטורפות! הוציא תמונות נדירות! ובכלל לפני החתונה דיבר איתנו מלא ונתן המון טיפים! מומלץ ביותר 😃😃😃 הוא תפס תמונה נדירה רגע אחרי שבירת הכוס! אמן דברים כמוהו!
הצג עוד

mortzchaik   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אלירן מלווה אותי ואת חברות שלי כבר בכמה חתונות וברגע שסגרנו תאריך ישר ידעתי שהוא יהיה איתנו גם. השירות יוצא מן הכלל, אלירן לוקח ממש חלק מהחתונה, מפוצץ במגנטים והאיכות שלהם מעולה , יש לי מגנטים שאצלי כבר לפחות 3 שנים והם נראים כמו חדשים מחתונות של חברות. בקיצור אין בכלל מה להתבלט!!
הצג עוד

naamayavor   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אלירן צילם את האורחים שלנו עם חיוך לאורך כל האירוע והוציא מלא מגנטים באיכות מצוינת! מומלץ בחום!
הצג עוד

Ilana   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אלירן היה מקסים, מקצועי והיה מאוד נעים לעבוד איתו! הוא חייך תמיד, צילם בכיף את כל האורחים, צילם המון והוציא המון מגנטים. מהשיחה הראושנה הוא הפגין המון ידע בתחום והיה נורא זמין בשבילנו ועזר בבחירת המסגרת מכל הלב.
הצג עוד

m.michalkatz   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אלירן היה מקסים אלינו עוד משיחת הטלפון הראשונה, הגיע בזמן למקום האירוע, וצילם בשמחה ובנועם את כל המשפחות והחברים שלנו. למי שמעוניין לעבוד עם אדם מקסים, ובתמונות מיוחדות באיכות מעולה- אלירן הוא האדם בשבילכם :)
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
בשן ואני החתנו ב20.4 ואת ההמלצה מאלירן קיבלנו ממש מפה :) אלירן היה פשוט מדהים!! מהטלפון הראשון היה נחמד וכיפי, עזר לנו בעיצוב ובחירת המסגרת, וכמובן באירוע עצמו היה חייכן כלפי כולם, לא הפסיק לצלם ולהוציא מגנטים ואפילו נשאר עד שעה מאוחרת יותר משסיכמנו! בהחלט מומלץ בחום!
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום. אלירן הגיע לאולם בזמן ומאותה שנייה לא הפסיק לצלם תמונות מהממות והיה מקסים ונעים לכל האורחים והמשפחות. הוא נשאר מעבר לשעה שהתחייב אליה והיה ממש כיף איתו. כל האורחים יצאו מאוד מרוצים ועם המון מגנטים ביד. בסוף האירוע הוא השאיר לנו מסודר בחדר את כל המגנטים שנשארו עם דיסק, קולאז' והגדלות. באמת שמומלץ.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up