כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מיכל לסמן

מיכל לסמן

איפור כלות
כתובת:
טלפון:0526548198
94
99 מתוך 100
לפי 48 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ma’ayan   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
מיכל עשתה לאחותי איפור ושיער לחתונתה לפני כ-6 שנים, הייתה הכי נעימה, מקצועית ומקסימה וכבר אז ידעתי שכשיגיע היום שלי אני רוצה אותה שם.כשאכן הגיע הרגע ובן-זוגי הציע, מיכל הייתה הספקית הראשונה שסגרתי, כשקיוויתי בכל ליבי שהיא פנויה בתאריך שלנו.וכך, ממש כמו שזכרתי, מיכל הייתה כמו אור נעים וחמים ביום הכל-כך עמוס רגשות הזה. היא הייתה נעימה, מצחיקה, הכי מקצועית שיש וגרמה לי להרגיש יפיפייה וזה כלכך נעים!השיער והאיפור החזיקו מדהים, גם בחום של אמצע אוגוסט.אני ממליצה מכל הלב, המלצה הכי אמיתית שיש. אם יש לך התלבטות- רוצי למיכל!
הצג עוד

גפן   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
מצאתי את מיכל במקרה דרך המלצות ולא יכולתי למצוא מישהי מוכשרת ומקסימה יותר! לקחתי את מיכל לאיפור ושיער וחוץ מהמקצועיות שלה היא הייתה ממש חלק מהמלוות שלי באותו היום ודאגה להרגיע את האווירה לאורך כל ההתארגנות.
הצג עוד

daniel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מיכל מדהימה ומהממת, מקצועית ברמות ובן אדם מדהים, לא היה לי ספק שאני רוצה לעשות את תהליך איתה, נתנה לי רוגע לאורך כל הדרך, בדגש על יום החתונה. הייתה זמינה לכל שאלה וגרמה לי להרגיש הכי יפה שיש, התסרוקת והאיפור להחזיקו מושלם לאורך כל האירוע וקיבלתי מלא מחמאות. הכי מרוצה בעולם על הבחירה שלי במיכל. ממליצה ממש!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
למיכל הגעתי דרך האינסטגרם. התחתנתי בסוף אוקטובר, חיפשתי מאפרת ומסרקת מקצועית, עם ניסיון, ועבודות עדינות וזוהרות. כבר מהשיחה הראשונה הרגשתי חיבור יוצא דופן עם מיכל. הרוגע, הנעימות והביטחון שהיא השרתה הובילו אותי לשריין איתה איפור ושיער לי ולאמא שלי כבר בשיחה עצמה. מיכל היא פשוט לא מהעולם הזה. היא מדהימה, קלילה והפכה את בוקר החתונה לבוקר קסום. היא קלעה בול לטעם שלנו, וקיבלנו אינספור מחמאות על העבודה שלה. אמא שלי, שלא התאפרה ועשתה תסרוקת מקצועית לעולם, חששה מאוד מזה, ופחדה להראות לא טבעית. מיכל המדהימה, בכשרון אדיר וסבלנות עשתה צעד צעד ולא עזבה אותה עד שהיא היתה בטוחה ומרוצה! אין עלייך מיכל, אין לנו ספק שנבחר בך שוב ושוב לכל האירועים המשפחתיים.
הצג עוד

Valeria   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
את מיכל הכרתי עוד לפני החתונה וידעתי שארצה שהיא תאפר אותי. למזלי העיניין התאפשר :) נעימה, מקצועית, רגישה, מרגיעה, מוכשרת ופרפקציוניסטית ( שלי זה ממש חשוב)! הרגשתי הכי טוב בחיי. גם האיפור וגם השיער שרדו באופן מושלם את הערב כולו! עד הסוף, שום שוונץ לא יצא החוצה, שום דבר לא זז או נמרח וזה אחרי שרקדתי כל הערב כמו מטורפת. המון המון תודה :) ולריה
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אמאלללהה!!!! מאיפה להתחיל להגיד כמה הבחירה במיכל הייתה הכי טובה שיש?! אז קודם כל אני אגיד שהיא נכנסה לי ללב ממש, נתנה לי להרגיש הכי יפה ובנוח בעולם, הרגיע, חיבקה ופשוט הייתה לגמרי איתי בתוך החוויה. לאורך כל הדרך היא הייתה קשובה, זמינה, ועזרה לי לבחור את הלוק שאני ארגיש איתו הכי אני שיש! ואת כל שאר המחמאות כבר קיבלתי בחתונה עצמה!!! אחרי שראיתי עבודות של מיכל ידעתי שזה מה שאני רוצה, לוק טבעי ונקי, עם קסם ומלא אהבה מבחורה מדהימה! פשוט תודה!
הצג עוד

Anna   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מיכל מקצועית ומקסימה בכל שלבי התהליך מההודעה הראשונה ועד השנייה האחרונה של ההכנות ביום החתונה! כיף לעבוד איתה והתוצאה פשוט מדהימה! ממליצה בחום!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מיכל לסמן היא אדם עם נשמה יתרה. בתור מישהי שמעולם לא מתאפרת ומעולם לא הולכת עם שיער פזור ובכלל מובכת מכל ההתעסקות עם המראה החיצוני שלי, חששתי מעניין המאפרת/מסרקת. קיבלתי המלצה חמה על מיכל לסמן כמישהי שמתאימה בדיוק לאנשים שכמוני. ואכן היא היתה נהדרת. השיחה איתה בשעות שלפני החתונה, בלחשושים כדי לא להעיר את החתן שישן בחדר (בחמש בבוקר) היתה מרגיעה ונעימה וכמו שיחה של שתי חברות ותיקות. היא דאגה להתאים את כל פרטי האיפור לעובדה שאני לא רגילה לאיפור - לא לשים דברים שירגישו לי מלאכותיים או שהמרקם שלהם יפריע לי. האיפור היה עדין ומדוייק והשיער היה בדיוק כפי שרציתי שיהיה. אני, ששונאת להצטלם, מסתכלת על התמונות ושמחה מאוד במה שאני מרגישה שיצא ממני, והכל בזכותה. העדינות, האינטיליגנציה והרגש שלה שבו אותי וגם את בעלי שלא הפסיק לדבר על כמה הוא מאושר שהיא זו שהיתה איתי. אני ממליצה עליה בחום.
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מיכל המקסימה!! כבר בפגישת ניסיון היה ברור לי שהיא תיהיה חלק מהאירוע, קשובה, סבלנית, חייכנית ומרגיעה. אפרה ועצבה את השיער מעבר לכל דמיון, בצורה מקצועית יפה ועדינה. גרמה לי להגיש ממש כמו נסיכה! האיפור והשיער החזיקו כל הערב וגרפו מלא מחמאות! אין מקום להתלבטות! ממליצה בחום!!
הצג עוד

noafnk   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לא האמנתי שבאמת אצליח למצוא את האחת שתעשה לי תסרוקת יפה, שבאמת אוהב, וארגיש איתה בנוח ולא שונה מעצמי. מיכל התותחית פשוט מוכשרת, נעימה ומקצועית ואני ממש מרוצה מהבחירה. מבחינתי השיער עושה את כל הלוק, ולכן החששות הרבים שלי סביבו, והלוק יצא פצצה!:)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up