כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הילה ורדי שירותי מוסיקה

הילה ורדי שירותי מוסיקה

תקליטנים
95
97 מתוך 100
לפי 13 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Liad   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
עוד משלב תכנון האירוע ידענו שהמוזיקה זה הדבר החשוב ביותר. זה יכול להרים את האווירה ואת היום למקומות מדהימים וחיפשנו מישהי/ו שיקלוט אותנו, יזרום איתנו וירים את האנשים הכי קרובים אלינו. הגענו להילה דרך המלצות והבחירה בה הייתה הדבר הכי טוב שעשינו. הילה מקצוענית ברמות הכי גבוהות, הבינה אותנו מהשניה הראשונה, עוד לפני שאנחנו ידענו להסביר בדיוק מה אנחנו רוצים. היא הייתה עם אנרגיות טובות גם בפגישות שעשינו כהכנה לאירוע וגם באירוע עצמו. באירוע היה לנו קהל מעורב עם גילאים שונים ואנשים מארצות שונות והילה הצליחה לגעת בכולם ולהרקיד את כולם במקצוענות, תוך שילוב הסגנונות שביקשנו ועם טאצ' אישי, מיוחד ומדהים. גם על בעיות חשמל שהיו לנו באירוע (שלא היו קשורות אליה בכלל!) הילה התגברה באלגנטיות, גרמה לנו להרגיש שהכל תחת שליטה וככה יכולנו לשמוח עם האנשים שלנו בלי דאגה. בקיצור, המלצה הכי חמה בעולם על הילה. לא תצטערו.
הצג עוד

Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה עם הילה היה חיבור מידי, הבנה מוחלטת של הסגנון שלנו ומה אנחנו מחפשים ונכונות ורצון להרים לנו אירוע מיוחד שתפור בדיוק לטעם שלנו.התקשורת איתה הייתה מעולה וזורמת, וביום האירוע עצמו הילה עשתה עבודה מושלמת והרימה את הרחבה עד 2 בבוקר כשאני החלטתי שאני עייפה כבר 😅חוץ מהאופי הכובש שלה והיחס המדהים שלה, הילה היא דיג'יי מוכשרת ואלופה, מקצועית שיודעת לקרוא את הקהל ועדיין לעשות שהאירוע שלנו ירגיש שלנו ונהנינו הכי בעולם!אנחנו כבר אחרי החתונה ועדיין מקבלים מחמאות על המוזיקה המיוחדת, אפילו מאנשים שמעדיפים מזרחית, על כמה שהייתה חתונה יוצאת דופן וכמה שהם נהנו מהמוזיקה!
הצג עוד

ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אלופת עולם!!התאימה את עצמה אלינו כולל שירי קיי פופ שהילה לא הבינה מאיפה נפלנו עליה אבל היה מעולה. הרימה את הרווחה ועשתה שמח

shahaf   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
פגשנו את הילה לשתי פגישות לפני החתונה. מיד היא קלעה לטעם המוזיקלי של שנינו וידעה ליצור פלייליסט מגוון וכיפי שהתאים לנו בול! קיבלנו הרבה מחמאות על המוזיקה בחתונה! ממליצים בחום :)
הצג עוד

עדיאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אין על הילה! רק מהמפגש היכרות כבר ראינו שהיא מקצוענית. ישבה איתנו על כל פרט ופרט ,והבינה בדיוק מה הסגנון שרצינו שיהיה, וזה נתן לנו המון תחושת ביטחון לקראת החתונה. לאורך כל התקופה שלפניי הייתה סופר זמינה לכל שאלה, וגם לבקשות עד לרגע האחרון. באירוע עצמו היא הרימה מסיבה מטורפת! המעברים של השירים היו בול במקום, קלטה את האווירה, ומלא חברים ומשפחה שהגיעו עפו עליה ברמות. מעבר לזה, היא אחות על מלא, מצחיקה ,זורמת ועם זאת כמו שנכתב קודם גם סופר מקצעונית ורגישה. מי שרוצה לעצמו אירוע ברמה גבוהה ובלי דאגות, הילה היא לגמריי הכתובת.
הצג עוד

ליאת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
כבר מהפגישה הראשונה הילה הבינה בדיוק את הראש שלנו והיה קליק ! ישבנו על סגנונות שונים והעלינו רעיונות ביחד כדי שהפלייליסט יהיה מדויק ויתאים לאירוע ולאורחים שלנו וממש כך היה ! המוזיקה התאימה בול והכל נעשה ברוח כיפית, קלילה ומקצועית ! אין ספק שהילה יודעת את העבודה ועושה את זה בצורה הכי נעימה שאפשר לבקש ! :)
הצג עוד

מריה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הילה אלופה ! הבינה אותנו ואת הסגנון שלנו מהפגישה הראשונה , ידעה לשלב את כל הבקשות שלנו בצורה מדהימה ולרצות את כולם עזרה לנו גם להבין יותר טוב מה אנחנו רוצים ולבנות את הלוז של האירוע נהנינו מאוד וגם האורחים שלנו ! ממליצים בחום
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה הילה הבינה מה אנחנו רוצים אפילו יותר טוב מאיתנו! בהתחלה חששנו שהמוזיקה שאנחנו אוהבים לא תתאים לאירוע ולריקודים אבל מיד כשנפגשנו, הילה הצליחה להשמיע לנו איך אפשר ליצור מסיבה מהמוזיקה שלנו ואכן כך היה! אנחנו הרגשנו הכי בנוח לאורך כל החתונה וכולם החמיאו לנו כמה המוזיקה מתאימה לנו ועוטפת את היום שלנו כך שהוא יהיה הכי אנחנו שיכולנו לקוות!
הצג עוד

נעמה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הילה האלופה הרימה לנו את החתונה לשמיים! נפגשנו איתה לפני והיא מהר מאוד קלטה את הסגנון, ידעה לקלוע לטעם שלנו ולשילובים השונים שרצינו בשביל האורחים. בפגישה הראשונה היינו אצלה בבית והרגשנו חיבור מיידי, היא הייתה באנרגיות מדהימות והדגימה לנו דברים במחשב ומיד ידענו שזה זה. אפילו עזרה לנו קצת בבנייה של האירוע מבחינת הלוז חופה ריקודים וכו. והכל בחיוך ובמקצועיות מטורפת! נהננו מאוד וגם האורחים! קיבלנו על הילה מלאאא מחמאות ואנחנו ממליצים עליה בלב שלם
הצג עוד

רבקה שירה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
היינו לקוחות מאתגרים, לא זמינים, לא עשינו שעורי בית וגרמנו לך לעשות פגישה בזום (חתן חולה קורונה) ובכל זאת עם קפה, עוגה, חיוך והקשבה קלעה בוללל והרקידה את כולם והיה הכי שמח שבעולם . הפידבקים החיוביים ממשיכים להגיע וא י הכי ממליצה לסגור עם הילה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up