כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דוד פרתי - צלם

דוד פרתי - צלם

צילום וידאו וסטילס
כתובת:נתניה
טלפון:0545895993
אתר:david.co
83
94 מתוך 100
לפי 7 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לדוד כדי לצלם וידאו דרך צלם הסטילס שסגרנו לחתונה שלנו. מעדניה הראשונה היה כיף לדבר איתו, וביום החתונה היה פשוט כיף! יחד עם אלעד מזום 18, דוד יצר אווירה מהנה, נעימה ולא מלחיצה. צילומי הוידאו מאוד יצירתיים ולמרות שעוד לא קיבלנו את הסרט הערוך, אנחנו בטוחים שהוא ייצא מושלם! נעדכן כאן כשנקבל אותו :) ואם כל זה לא מספיק, דוד הסכים להגיע בהתראה קצרה לחתונה הנוספת שלנו (פיצלנו בגלל קורונה) כצלם סטילס, וגם שם היה כיף לא נורמלי. ממליצים מאוד מאוד!
הצג עוד

Naftali   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
לקחנו אותו לחתונה. בנאדם אדם לא נעים ולא מקצועי בעליל. לא סיפק את האלבום תמונות תמיד תירוצים, תמונות באיכות זוועה. מצטער על כל שקל ששילמתי לו תמונה עם הכתובה אפילו הכל פלאש אי אפשר לראות. פשוט זוועה
הצג עוד

galizorach1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אם להיות כנה, לא רציתי בכלל לצלם את החתונה בוידאו. בדיעבד, ההחלטה הכי טובה זה שסגרתי צלם וידאו! ויותר מזה, שבחרנו בדוד. לדוד הגעתי במקרה ממש וכבר מהשיחה הראשונה איתו הבנו שהוא הולך לצלם אותנו. בשקט שלו הוא עשה לנו כיף, צחוקים והרגיש חבר של שנים! הוא הגיע בצהריים לצלם את שלבי ההתארגנות; פיקס, הכווין והיה עצמאי בשטח. כל מי שמתלבט- שידבר עוד היום עם דוד. בן אדם מיוחד ומקצועי, ממליצים עליו ממש בחום!
הצג עוד

Dorit   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
צלם מדהים! יצאו התמונות הכי מושלמות שיכלנו לבקש! הצליח להעביר את היום הקסום הזה למזכרות שבאמת משקפות אותו!! נהנינו מכל רגע גם בצילומים ביום החתונה וגם בטראש. ממליצה בחום, כי צלמים יש הרבה אבל דוד פשוט אמן :)
הצג עוד

שירן דרורי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
80 מתוך 100
דויד הוא קודם כל בן אדם שכל אחד ואחת היו רוצים להעביר את יום החתונה שלהם במחיצתו... הוא נוח נעים נותן הרגשה טובה זורם והכי חשוב מכוון בצורה הכי טובה בכדי שהתמונה תצא בצורה שבחיים לא חשבתי שאפשר להוציא ממנה... חשוב מאוד שהעבודה שלו היא על הצד המקצועי ביותר ובנוסף לאחר החתונה קיבלנו את התוצאות הטובות ביותר...
הצג עוד

אוהד 1987   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
במילה אחת- מדהים!!!המעט שאנחנו יכולים לעשות בעבור השירות המדהים שנתת לנו הוא לפרגן לך ולחשוף אותך לזוגות שמחפשים צלם לחתונה וחוששים מאוד לטעות בבחירה.קיבלנו המלצה מזוג חברים, ואנחנו פשוט מודים להם בכל פעם כשאנחנו נפגשים!מדובר בצלם מוכשר, מקצוען ופרפקציוניסט.. אשר ליווה אותנו בכל הדרך, וגרם לנו להרגיש שאנחנו נמצאים בידיים הכי טובות שיש.ממליצים עליו בחום, ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.
הצג עוד

hadarshai   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
צלם מעולה!! מעבר לזה שהוא אדם נעים מאוד, הוא יודע לעבוד, כיפי, זורם... והצילומים יוצאים פשוט מדהימים!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up