כתוב חוות דעת

הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק

פרסם את חוות הדעת שלי
הילה   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
פשוט אין מקום שהוא יותר איכותי, קסום, בעל צוות מדהים, קלאסי ויפה יותר מביער!!!מהרגע הראשון ועד שלב התשלום לאחר החתונה ההתנהלות מול ביער היתה מ-ד-ה-י-מ-ה! הכל פשוט היה מושלם, האוכל, הצוות, האיכות, הירידה לפרטים הקטנים, הדאגה שנהיה מרוצים, האנושיות - כמה זה חשוב! אסירי תודה למקום הכי יפה בארץ על חתונה מושלמת, אוהבים ומעריכים כל כך. החלום שלנו התגשם בזכות ביער ואנשי הצוות מאחורי המקום המדהים הזה!

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
וואוו איזה אירוע מושלם היה לנו! פשוט מעבר לכל ציפייה🙏 הצוות של ביער ואבשה היו פשוט מדהימים, האירוע תקתק, הכל היה בדיוק כמו שדימיינו, האורחים עפו על האוכל אנחנו לא מפסיקים לקבל תגובות שהוא היה מטורף! ידענו שאפשר לסמוך עליהם ואכן נתנו לנו שקט נפשי לאורך כל האירוע כך שהצלחנו להינות מכל רגע! זה בכלל לא מובן מאליו והם אלופים♥️ מחכים כבר לבוא שוב גם כאורחים זה המקום הכי טוב שיכולנו לבחור ליום המיוחד שלנו! תודה רבה!🙏🙏

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
ממליצים בחום! השירות יוצא דופן, אוכל טעים ונוף עוצר נשימה של היער. הצוות מקצועי וקשוב, האוכל מושלם והנראות של המקום מדהימה עד לרמת הפרטים הכי קטנים. אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על כל פרט באירוע. תודה על אירוע מושלם!

lee   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
חתונת החלומות שלנו!!!!מהשניה הראשונה שנכנסנו ליער ידענו ששם נתחתן, האווירה, הנוף, והאנשים שפשוט עושים את המקום. לירון אהובה, מהרגע שדיברנו איתך בטלפון הרגשנו חיבור אמיתי, ליווית אותנו לאורך כל התהליך בחום, באהבה וברגישות והיית זמינה לכל השאלות והרעיונות שהיו לנו. תודה לך על שהיית חלק בלתי נפרד מהצלחת האירוע שלנו - לא היינו יכולים בלעדייך. אבשה - וואו! וואו! וואו! לא מפסיקים לדבר איתנו על האוכל באירוע, הקבלת פנים היתה מטורפת והטעם של האוכל במהלך האירוע נשאר לאנשים בפה עוד הרבה אחרי שהוא נגמר. תודה לך על הכל! ניר מנהל האירוע האדיר שלנו שדאג לנו כאילו זה היה האירוע של הילדים שלו - תודה עליך ועל כל מה שעשית כדי לגרום לאירוע שלנו להיות כמו שהיה. בועז התאורן האגדי שבזכותו המסיבה לא היתה נראית כמו שהיתה - אתה מקצועי ברמות שלא ניתן להסביר במילים וחייבים לבוא לראות כדי להבין שזה אמיתי. תודה שלמרות שהיית חולה עשית את המקסימום בשביל שהאירוע שלנו יהיה הכי יפה שאפשר. לעומר ולכל צוות האולם - תודה לכם על הכל, אנחנו מאושרים שבחרנו בכם. אתם אלה שעזרו לנו להגשים את כל החלומות!! ולמי שעוד מתלבט - וואו! אין פה בכלל ספק - זה האולם בשבילכם - שווה הכל!!!

Or   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגענו לביער אחרי שראינו 6 אולמות שונים, וכבר בפגישה בן הזוג סימן לי שזה המקום - הרגשנו שזה מקום אחר כי מנהל המקום פגש אותנו אישית והיה מאוד רציני, נחמד ואדיב, אבל יותר מהכל, בדקנו עם עובדים של המקום היכן הם מתחתנים וכולם התחתנו באותו המקום (משהו שתתפלאו לא לשמוע על מקומות אחרים).

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
המקום הכי יפה בארץ!!!!!! מהרגע שהגענו לגן ידענו שזה המקום! הכל פשוט מושלם. החל מהגן, ועד לתאורה המטורפת! בחתונה לא הפסיקו להחמיא לנו על המקום, אנשים אמרו שזה הגן הכי יפה שהם היו בו. החמיאו בטירוף על האוכל ושלא נדבר על התאורה שהיא הצגה בפני עצמה. הצוות מקצועי ברמות ופשוט זו הבחירה הכי טובה שעשינו!!

אורי ויונתן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
לבן זוגי היה הכי חשוב להתחתן במקום ירוק ופורח ולא בנוף אורבאני, אז התכווננו לאזור השרון. הגענו לאולם אחר בחדרה בו פגשנו איש מכירות קר שהסביר על פרטים נורא טכניים והסביר לנו שבגלל שחורף הגינה מאד מוזנחת וצהובה, אבל עד החתונה שלנו הכל יפרח ויהיה מטופח. להפתעתנו, עוד באותו יום (עדין בחורף), הגענו לערב פרזנטציות של ביער, שם קיבלו אותנו השותפים של המקום, שניכר שהם בעלי נסיון, משרים בטחון שלא ראינו עד אותו רגע ועשו לנו סיור במקום. משם הובילו אותנו לבועז, מנהל התאורה וההגברה של המקום, שנתן לנו פרזנטציה של כמה דק שפשוט כבשה אותנו. הוא הסביר לנו על האקוסטיקה באולם, על התאורה, המחיש לנו מה קורה בכל רגע באירוע והשמיע לנו את הסאונד המרטיט. משם חזרנו לעומר ודיברנו על מה הם מציעים, בזמן שמוציאים לנו דוגמיות של מנות לטעימה ואפילו קוקטיילים. הכל היה טעים ברמות. המקום היה כל כך נקי, נעים ומרשים, הצוות מסור, מקצועי ורציני שלא יכולנו שלא להביע את ההתלהבות שלנו ולפתוח יומנים (כמובן רק לאחר שהבנו מתי פיני דקל, הדיג'יי המושלם שלנו- בהמלצה נפרדת, פנוי).

Amiel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
מושלם מושלם מושלם. מהשרות המקצועי לאוכל לתחזוקה, הכל!

Boaz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
💐וואו... 🌲🌲ביער Bayaar 🌲🌲 הבית הראשון/שני שלי ,שמביא את אומנות האירוח לרמה הגבוהה והמיקצועית ביותר שאפשר. 🌲עומר,ניר ואוהד(בעלי המקום)- שיודעים לתת לזוג ולאורחים את התחושה שהם,הם החשובים ביותר בערב שמחתם. ירידה לפרטים הקטנים-כאלו שיוצרים ארועים גדולים... 🙏תודה-מילה קטנה ,אבל מגיעה ממעמקי ה❤.

Rachel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הגענו לפגישת התרשמות מאולם "ביער" לאחר שהתרשמנו מהאתר הקסום ומהביקורות החיוביות על המקום ברחבי הרשת. בפגישה התאהבנו בקסם של המקום ובשילוב עם תחושת הביטחון שהקנה ניר הבעלים החלטנו שנתחתן ב"ביער" בשישי בצהרים בחודש יוני. לאורך כל הדרך עד לחתונה היינו מרוצים מאוד מהמענה של "ביער" - צוות האולם היה זמין עבורנו לכל שאלה, ניר המליץ לנו על ספקים מדהימים שאף אחד מהם לא אכזב. אנחנו מאושרים בטירוף על כך שהאירוע החלומי שלנו קרה ב"ביער" וממליצים עליו בחום לכל מי שמחפש אולם יפייפה וחוויה מקצועית, מוקפדת ומהנה.