כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ורד אורן חינגה - איפור ושיער

ורד אורן חינגה - איפור ושיער

איפור כלות
טלפון:0723909983
97
99 מתוך 100
לפי 217 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עדן   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אז ככה, אחרי כמעט חודש וחצי, אני יכולה להגיד שלא הייתי בוחרת אחרת. ורד הייתה כל כך נעימה, חמימה ותומכת מהרגע שדיברתי איתה בטלפון עד לאיפור ניסיון וליום של החתונה עצמה. היא זרמה איתי על הכול, לא משנה כמה שטויות רציתי לעשות באותו היום, היא הלכה איתי והרגיש שהיא הכי לא מתאמצת לעשות מעצמה משהו שהיא לא. היא פשוט הייתה אמיתית ואותנטית וגם מקצועית ברמות! בקיצור, וואוו ועוד דבר, אני הייתי כלה שלא הייתה במנוחה לשנייה, גם לא בחתונה ולאורך כל הערב עשיתי רק שטויות ומה שהכי הפתיע אותי הוא שגם בסוף החתונה הכול היה נראה כאילו רק עכשיו עשיתי את התסרוקת והאיפור!! בקיצור בפעם השנייה!! ממליצה בחום של החום !!( התחתנתי ב 26/02/2024
הצג עוד

miss bee   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
היה יום מהמם בזכות ורד, והכל היה מושלם!! היא הגיעה בזמן, הכינה לנו ולמלוות שלי מאפינס טעימים מעשה ידיה, ולאורך כל היום פירגנה ונתנה את התחושה הכי נעימה בעולם...מעבר לזה היא מאפרת בחסד! אין על הידיים והעדינות שלה...והכי חשוב - האיפור והשיער פשוט החזיקו בצורה מושלמת עד סוף הערב, לא השתמשתי בכלל בערכה שהיא נתנה לי כי לא היה צריך אפילו טאצ'אפ!!
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
ורד מושלמת! מיוחדת!ורד מיקצועית והפגינה מקצוענות בלתי מתפשרת עשתה כל שביכולתה בכדי להרגיע אותי ביום המיוחד שלנו. מאד נעימה רגועה ומה שהיה מיוחד שהלחץ שלי לא השפיע עליה כלל והתוצאה הייתה מושלמת לא הפסקתי לקבל מחמאות .ורד מהממת ממליצה בחום ❤️
הצג עוד

נעמה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
בשלוש מילים - אין על ורד! נעימה, מקצועית, קלילה ומרגיעה♥ יום ההתארגנות התחיל בחיוך ענקי כשורד הגיעה עם עוגה טעימה שהכינה. כבר אז הרגשתי שהבחירה בה הייתה נכונה. העדינות, הסבלנות והנועם שורד הביאה איתה היו נחוצים, ואני ממליצה לכל כלה שרוצה להתארגן בכיף וברוגע ביום שלה את ורד (: כמובן שגם הפן המקצועי היה נוכח, והאיפור והשיער החזיקו לאורך כל הערב. חוויה כייפית ומומלצת לכל כלה!
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ורד הייתה מקסימה מהרגע הראשון, פגישת הניסיון איתה כללה בחינה ללא לחץ זמן של מה שמתאים לי (נצנצים, סידור גבות, הדבקת ריסים), ואפשרה איפור מדויק באותו היום. התוצאה הייתה מושלמת והיא איפרה גם את אחותי שיצאה לא פחות יפה
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
ורד פשוט מ ד ה י מ ה !!! מתחילת היום היא הייתה שם לא רק בשביל לאפר ולסדר את השיער, אלא גם בשביל להיות אוזן קשבת שמרגיעה ומכילה אותי🤍 מעבר לזה, האיפור והשיער פשוט היו מושלמים!!! לורד יש פשוט ידיי זהב!🙌 היא הבינה בדיוק מה אני רוצה ועשתה את זה אפילו יותר מושלם ממה שאני דיימנתי שזה יהיה. כל האירוע לא הפסיקו להחמיא לי על האיפור והתסרוקות ובאמת שהיא עשתה לי את היום! באמת שהיה מדהים ואני מודה לה׳ ששלח לי את ורד❤️❤️❤️
הצג עוד

may96gan   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אני רוצה להמליץ מכל הלב על ורד המהממת! 😍ורד איפרה וסירקה אותי בחגיגת החתונה שלי, שהתרחשה 3 חודשים אחרי חופה מצומצמת שקיימנו לאור המלחמה. מסיבות דתיות, התקלתי את ורד עם כל מיני אילוצים לגבי התסרוקת והיא התמודדה עם זה בצורה שהתעלתה על כל הציפיות, עם יצירתיות וסקרנות והיא נתנה לי הרגשה שהכל אפשרי (וגם מימשה את ההרגשה 😉). האיפור היה מושלם, השיער מושלם, החוויה איתה לאורך כל היום הייתה כיפית - היא מרגיעה, נעימה, מפרגנת, מדויקת, ידעה להתאים לי בדיוק מה שנכון לי והייתה סבלנית בטירוף. ממליצה בחום ובאהבה!!
הצג עוד

Tzlil   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
ורד הגיעה אלי הביתה, הייתה מקצוענית, כיפית ומרגיעה. עשתה לי שיער ואיפור מהממים שהחזיקו מושלם וקיבלתי המון מחמאות. ממליצה בחום!
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
הייתי מרוצה מאד מהאיפור+ שיער של ורד לחתונתי. ורד מקסימה, נעימה, משרה אווירה של רוגע ונועם בסיטואציה של ההכנה לחתונה שיכולה להיות מתוחה. מאד מקצועית ורצינית וזכרה כל מה שאמרתי לה שארצה. היא אוהבת לעסוק במקצועה ומרגישים את זה. מאפרת מוכשרת, החמיאו לי המון. מראש אמרה לי כל מיני טיפים והנחיות והכינה אותי במסודר ובנועם איך להגיע למפגש (זה היה לי חשוב כי אני לא מתאפרת בד"כ). האיפור והשיער נשארו עמידים באירוע ולא הייתי צריכה לתקן.כשיהיה לי אירוע חגיגי נוסף בעתיד אשמח לשכור שוב את שירותיה של ורד.
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
ורד איפרה אותי לרגל בר המצווה של בני, האיפור היה מושלם!! מקצועי, נשאר לאורך כל הארוע. קיבלתי המון מחמאות. מעבר לזה ורד מקסימה והגיעה בול בזמן שקבענו. ממליצה בחום!!

להמשך גלישה באתר
up