כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בי הפי

בי הפי

הזמנות לחתונה
כתובת:
טלפון:054-2515795
95
98 מתוך 100
לפי 94 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
david_inbar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לא ידענו באיזה סגנון לבחור והיה קשה לנו לבחור עיצוב מתאים. באתר של לנה מצאנו גם עיצוב שלא ראינו במקומות אחרים וגם התחברנו לדמויות שהיו על העיצוב. ההזמנות היו מוכנות תוך זמן קצר ואפילו ביקשנו העתק בלי כיתוב כדי שנוכל להוסיף כיתוב באנגלית לאורחים מחו"ל.
הצג עוד

Liran   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מאד התלבטנו כאשר הגענו לשלב ההזמנות לחתונה, ביקרנו במספר אתרים אבל באתר של לנה פשוט מצאנו דוגמה שהתחברנו אליה והתאימה בדיוק למה שרצינו. לנה עשתה עבורנו שינויים קלים (תמונה שלנו, שעת החופה ומיקום) ועוד באותו השבוע ההזמנות כבר היו אצלנו מודפסות :) ההזמנות אגב הגיעו עטופות באופן מדהים. ממליצים בחום, דיאנה ולירן
הצג עוד

רוני ועמיר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום על לנה מסטודיו בי הפי!!! העבודה מול לנה הייתה פשוטה, נעימה ומקצועית! הדהים אותי כמה מהר קיבלתי מענה מלנה לכל שאלה, שינוי או התלבטות שהייתה לי והתוצאה הייתה לא פחות ממושלמת! ממליצה בחום!!!!!

ira83   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
ממליצה בחום! מגוון העיצובים שניתן מהם לבחור מאוד רחב, האתר ידידותי למשתמש וברור כך שניתן להחליט על איזה סוג הזמנה, ניר, מחיר וכו. ההתנהלות מול לנה המקסימה מאוד נעימה וברורה, מקבלים סקיצה במייל וניתן לעשות שינויים ולתקן במידת הצורך. ההזמנות מגיעות בדואר רשום והכל התנהל מהבית בלי הצורך לנסוע לאנשהו.
הצג עוד

noga.sh   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אנחנו מצטרפים לכל המילים הטובות שנכתבו על בי הפי ועל לנה שעומדת מאחוריו. במחיר מעולה ושווה לכל כיס, קיבלנו הזמנות מעוצבות , מיוחדות לנו בדיוק לפי הרעיונות האישיים שלנו וגם תוך זמן קצר. בנוסף, לנה הסכימה להכין לנו כתובה מעוצבת בדיוק לפי בקשתנו ובמחיר מאד סימלי יחסית לכתובות מעוצבות במקומות אחרים. בקיצור, אנחנו ממליצים בחום מכל הבחינות !
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
לנה היא ההוכחה המושלמת שלא חייבים לפשוט את הרגל כדי לארגן חתונה, ושעל איכות לא חייבים תמיד לשלם ביוקר! המחירים נוחים מאוד, השירות מצוין והתוצאה הסופית פשוט מעולה. לנה הייתה סבלנית איתנו לאורך כל הדרך, למרות שהיו לנו הרבה בקשות מיוחדות וכל מיני שינויים לעיצובים הקיימים. היא הייתה אדיבה ועזרה לנו בכל מה שהיינו צריכים, והכינה עבורנו הזמנה מקסימה בדיוק כמו שרצינו, ובנוסף גם הכינה עבורנו כרטיסיות למתנות שחילקנו לאורחים ומדבקות למעטפות. קיבלנו הרבה מאוד פידבקים מעולים על העיצוב ועל ההדפסה. כל כך אהבנו את העיצוב עד שהפכנו אותו ללוגו החתונה והכנו גם שילוט, תפריטים, חולצות, מדבקות לתמונות הפולארויד ועוד דברים על בסיסו. אנחנו ממליצים בחום!
הצג עוד

לילך   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
היי חברים, הגעתם למקום הנכון!!! הגענו ללנה דרך חיפוש הזמנות מקוריות באינטרנט... ברגע שהתקשרנו ללנה הבנו שזה המקום ויש על מי לסמוך ולא טעינו... זהו באמת המקום הנכון הן מבחינת השירות, איכות, עיצוב ונאמנות. קיבלנו מלנה המלצות לגבי רעיונות ניסוח ועיצוב ההזמנה השירת שקיבלנו פשוט מצויין ומהיר ( תוך מס׳ ימים קיבלנו את ההזמנות) ההזמנות יצאו מהממות ואיכותיות!!! אז אם אתם רוצים להיות רגועים ולהנות משירות, איכות ועיצוב הגעתם למקום הנכון... מומלץ בחום!!! כל שנותר לנו הוא פשוט להודות ללנה היקרה. את פשוט מדהימה!!!
הצג עוד

sharonsiklay161   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
שלום לכול המתחתנים!!! מצאנו את האתר של לנה בטעות באינטרנט ומהרגע שדיברנו איתה הכול הלך חלק ומהר.. תוך 3 ימים מאז שדיברנו איתה הגיעו אלינו ההזמנות ארוזות ומסודרות כמו שצריך.. מיותר לציין שההזמנות יצאו מושלמות!!!!!!!! הכול בזכות לנה שנתנה לנו להרגיש בנוח ושיש על מי לסמוך.. באתר ראינו המון הזמנות יצירתיות ונפלאות והכי חשוב מקוריות.. אז אין ספק שאני ממליצה בחום!!!! המחיר היה יותר זול מכול מקום שמצאנו והאיכות הייתה מצויינת!!!!
הצג עוד

adidan   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
כל ההתנהלות שלנו מול לנה היתה במייל, מרגע בחירת הסקיצה ועד לאישור ההדפסה. הכל היה מהיר, נכון זה רק הזמנות אבל כן חשובה לנו האיכות והשירות. ההזמנות הודפסו לנו ממש מהר (יצא לנו במקרה להיות באזור ולנה דאגה שבאותו יום כבר יודפסו) והמחיר שווה.
הצג עוד

DA123   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
המקום בעל מבחר גדול מאד של עיצובים, צבעים וסוגי נייר. העיצובים עצמם הכי יפים שראינו. היחס של לנה מאד אדיב ומהיר (ביצוע באותו יום).
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up