כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
כפיר אברהמי

כפיר אברהמי

תקליטנים
טלפון:0525553850
99
99 מתוך 100
לפי 773 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 6 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
לינוי   כתב/ה חוות דעת לפני שעתיים
verify
100 מתוך 100
תודה לכפיר האחד והיחיד!! די-ג׳יי מושלם שיודע לקרוא את הקהל, לשמח ולהרים. קיבלנו ים מחמאות ממליצים בחום!תודה על הכל אלוף!!!

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
כפיר התותח עשה לנו את האירוע!! אין מוזמן אחד שלא אמר לנו שהדיג׳יי מעולה!! היה מוכן להתקלות ובלתמים, שילב מוזיקה מעולמות שונים לכל הקהל המגוון שלנו. בנוסף למקצועיות כדיג׳יי היה כמו מנהל נוסף לאירוע ועזר לשמור על הזמנים והתוכנית כפי שרצינו!! אלוף
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
מושלם מושלם מושלם! כפיר היה הדיג׳יי הראשון והיחיד שפגשנו, ישר אחרי הפגישה הראשונה סגרנו איתו. גם אחרי שהחתונה שלנו נדחתה מאוקטובר למרץ כפיר היה זמין כל הזמן, הבין את המצב ובאופן כללי הבין את הראש שלנו בלי צורך בהסברים! היה מושלם, הרחבה הייתה מפוצצת כל הזמן!!
הצג עוד

RR   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
את כפיר הכרנו רק מהמלצות אבל איך שהתיישבנו במשרד ידענו שבחרנו אותו!!היה זמין לאורך הדרך ,נתן לנו את האווירה הכי טובה שיש! העיף לנו את הרחבה באווירהיה עם אנרגיה מטורפת במשך כל האירוע קיבלנו אינספור מחמאות עליו !!!אז אין ספק שהוא מקצועןןןן ואלוף אמיתי!!!!!!!אוהבים אותך!!!!
הצג עוד

נטע   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
את כפיר לא הכרנו לפני, קיבלנו המלצות מחברים והספיקה לנו פגישה אחת כדי להבין שהוא האחד. כל שאלה ששאלנו ושיר שביקשנו הוא השמיע לנו גרסאות שמעולם לא שמענו לפני, קרא אותנו ברגע ומה שהיה בחתונה כבר לא צריך להסביר. כמות הפידבקים שקיבלנו עליו הוכיחה שהוא הבחירה הטובה ביותר שיכולנו לעשות! איש מקצוע ששנים בתחום ומובן כל כך למה! אלוף אלוף אלוףףףף
הצג עוד

אלונה   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
נתחיל בלומר שהתאריך המקורי שלנו נדחה בעקבות המלחמה מה20.10.23 ל29.03.24 ושמחנו ממש כשכפיר עדכן אותנו שהוא יכול להגיע לשמח אותנו גם בתאריך החדש!דיברנו עם מספר DJ’s לפני כפיר וברגע שפגשנו את כפיר הרגשנו שאיתו אנחנו סוגרים! תותח אמיתי, מקצועי וקשוח, למרות שעברו חודשים הוא זכר וידע לדייק את הרצונות שלנו ❤️אנחנו ממש ממליצים עליו! באמת שעשינו בחירה טובה ☺️
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
חיפשנו דיגיי לחתונה שלנו שירים את הרחבה במחיר סביר, קראנו כמות המלצות מטורפת על כפיר. נפגשנו איתו אחרי פגישה עם דיגיי אחר וישר ידענו שזה הוא וסגרנו איתו. כפיר כיפי בטירוף, מקצוען אמיתי, היה זמין לנו לאורך כל הדרך, הפגישת הכנה איתו ממש הכניסה אותנו לאוירה והוא היה סופר קשוב לבקשות שלנו! אין שיר שביקשנו שלא היה וידע לקרוא את הרחבה בטירוף!! קיבלנו עליו מחמאות מטורפות מחברים שעד הרגע האחרון הרחבה היתה בפיק היסטרי! מרוב שהיה טירוף לא הספקנו ולא שמנו לב לעלות אליו לעמדה 😂המחיר שלו הוגן מאוד ביחס למחירים שמשתוללים בחוץ! בלי קשר, כפיר מותק אמיתי, רק רואים אותו ויהיה לכם חיוך. הוא באמת אדם נשמה שבא לעשות שמח הגון וישר. ממליצים בחום אין עליך כפיר!!
הצג עוד

אנסטסיה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בחיוך גדול של כפיר בסטודיו המדליק והבופה המפנק !! בקלילות והרבה שמחה להתאים את כל השירים לזוג לקהל ולחתונה וזה ישר הרגיש שבחרנו הכי מדויק ונכון ! ידענו שאנחנו בידיים טובות וכך באמת היה !! השירים היו בול לקהל. מלא מחאות מהאורחים ושאלות מי זה הדיג׳י ?? הוא מטורף הרחבה לא נחה לרגע ברמה שאנשים נשארו לרקוד ולא הלכו לאכול 😎הרמת לנו את האירוע ובלעדייך זה לא היה אותו הדבר ! אין עלייך נקודה.
הצג עוד

גנית   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
כפיר מושלם! דחינו את החתונה מאוקטובר 23 בגלל המלחמה למרץ 24, כפיר סופר הבין את המצב ועזר לנו למצוא תאריכים חדשים שמתאימים לכולם. הוא הקשיב לבקשות שלנו מבחינה מוזיקלית, וידע לקרוא את הקהל ממש טוב. בקיצור- כפיר ממש נחמד ברמה האישית וכל מי שיסגור איתו יקבל דיגי מעולה וספק אמין וטוב :)
הצג עוד

amitleigh   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון כפיר נתן לנו תחושה שאנחנו בידיים טובות ומקצועיות, החל מהפגישה הראשונה ועד לדחייה של החתונה בגלל המלחמה. בסופו של דבר הייתה לנו חתונה משוגעתתתת ושמחה וזה לגמרי בזכות כפיר, הקשיב לבקשות שלנו ושילב דברים משלו וקרא את הקהל, וממש זרם איתנו ששיגענו אותו יום לפני החתונה עם שינויים
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up